Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autolening voor auto uit buitenland(duitsland)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autolening voor auto uit buitenland(duitsland)

beste,

Ik zou graag willen weten of een lening aangaan voor een auto aan te kopen uit het buitenland gebruikelijk is. Iemand die hier ervaring met heeft?

Alvast bedankt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

meestal is een lening op een 2dehands wagen een persoonlijke lening met hogere interesten ivm een autolening

Comment

Vraag dit eens waar je de lening wil afsluiten zou ik zeggen. Volgens mij is er geen verschil.

Comment

Ik wou eerst even via deze weg informeren. Het zou om een jonge 2dehnds gaan. Minder dan 2jaar.

Comment

hoe jonger de auto, hoe lager de intrest

Comment

Je kan zowat bij elke bank een lening aangaan voor zulk een jogne wagen. Enige wat je zal moeten doen normaal is aankoopfactuur tonen. Maakt niet uit of deze in binnen of buitenland is gekocht.

Comment

Autolening voor auto uit buitenland(duitsland)

Bij ING gaat het in elk geval niet tenzij een nieuwe. Ik spreek dan over een renting.
              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
              current : BMW 330D F30

Comment

Ben gaan horen bij mijn bank(argenta) keeg direkt de melding dat ze geen leningen voor autos uit het buitenland geven. Zijn er mensen die dit wel bij hun bank hebben gekregen? Zoja welke bank?

Comment

En wat geven ze dan als reden op waarom ze dit niet doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

Argenta is een bank die risico's schuwt. Ik zou zeker eens bij een andere bank gaan horen.

Comment

Ga ik zeker doen. De aankoop zelf zou voor binnen enkele maanden zijn. Wss audi A5 3.0 tfsi of A6

Comment

Ter info: heb contact met KBC gehad, hier was het WEL mogenlijk om hiervoor een lening vast te krijgen.

Comment

Gn probleem bij centea kbc db hebben wel een factuur (offerte) nodig. Verschil van intrest voet zat hem in plus of min dan 2 jaar oud.

Comment

Bij ING hangt het er wat vanaf denk ik.
                            Voor een nieuwe wagen ging het 2 jaar geleden niet, voor een nieuwe motor nu wel...
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                            X