Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spuitwerk Monserez???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spuitwerk Monserez???

Ja lap, vanmiddag gezellig aan het tafelen bij de schoonouders. De bel gaat, heeft er wel geen ouwe man met zijn Yaris onzen coupé geraakt zeker?
    Ie wou vooruit parkeren & heeft tekort gedraaid.
    Resultaat: Bumper linksvoor getoucheerd, weliswaar niet veel maar het moet toch herspoten worden. Nogal chance dat de man niet wegreed & zo eerlijk was om aan te bellen. Het aanrijdingformulier is vanzelfsprekend bovengehaald.
    Nu is mijn vraag: Madam wil em bij Monserez Aalbeke (waar de wagen werd aangekocht) binnendoen.
    Is er iemand die ervaring heeft met het spuitwerk van deze garage??
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Ja lap, vanmiddag gezellig aan het tafelen bij de schoonouders. De bel gaat, heeft er wel geen ouwe man met zijn Yaris onzen coupé geraakt zeker?
    Resultaat: Bumper linksvoor getoucheerd, weliswaar niet veel maar het moet toch herspoten worden. Nogal chance dat de man niet wegreed & zo eerlijk was om aan te bellen. Het aanrijdingformulier is vanzelfsprekend bovengehaald.
    Nu is mijn vraag: Madam wil em bij Monserez Aalbeke (waar de wagen werd aangekocht) binnendoen.
    Ik weet dat ze daar allesinds een grote spuitcabine hebben, maar persoonlijke ervaring heb ik er niet mee.

Welke bmw hebben jullie trouwens?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Welke bmw hebben jullie trouwens?

Den deze
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

vriend van mij heeft daar iets laten spuiten aan zijn 323: goede kwaliteit maar prijzig.
        Misschien eens je licht opsteken bij "garage van breda" (baan naar Doornik, maar geen referentie van die garage)

Comment

Als je toch niet zelf moet betalen zou ik het daar doen. Zal prijzig zijn maar zal wel in orde gedaan worden.

Comment

zo'n eerlijke mensen kom je niet veel meer tegen...
            echt chic!

Comment

gelukkig dat hij het liet weten

ik zou hem ook laten repareren bij monserez zelf. Ik moet wel zeggen dat ik al van veel mensen gehoord heb dat ze liever in Kortrijk gaan dan in Aalbeke
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Als monserez samenwerkt met je verzekeringsmaatschappij kan je daar gaan, kijk gewoon welke dealers en carrosiers ermee samenwerken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
                  Zal prijzig zijn maar zal wel in orde gedaan worden.

't zal idd de verzekering vd tegenpartij zijn die dokt. 't Moet dus deftig gedaan worden, prijs speelt geen rol.
                  Nog iets, zijn het wat redelijke vervangwagens die ze meegeven?? Of is het een aftands vehikel?? Madam is veel op baan dus een deftige kar zou welkom zijn.
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

voor een vervangwagen moet je uiteraard betalen en je kan daarin vast wel kiezen
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      voor een vervangwagen moet je uiteraard betalen en je kan daarin vast wel kiezen
                      Op kosten vd verzekering é, tiens
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

't zal idd de verzekering vd tegenpartij zijn die dokt. 't Moet dus deftig gedaan worden, prijs speelt geen rol.
                        Nog iets, zijn het wat redelijke vervangwagens die ze meegeven?? Of is het een aftands vehikel?? Madam is veel op baan dus een deftige kar zou welkom zijn.
                        bij Monserez in kortrijk hebben ze een e60 520d als vervangwagen staan
                        en een 116i , een compact en nog enkele E46's

Comment

Op kosten vd verzekering é, tiens
                          ik denk dat je 3tot 5dagen een vervangwagen kan krijgen via de verzekering afhankelijk van de schade.

Comment

Da hangt af van de verzekering. Sommige verzekeringen voorzien een bepaald bedrag/per dag voor een vervangwagen. Dikwijls is dat niet zoveel, pakweg 45 euro/dag. Daarvoor krijg je meestal geen 520d mee hoor. Je kan dan zelf bijbetalen voor een degelijk exemplaar ofwel met het kleinste model rondrijden. Niet zelden hebben de garages een klein vervangwagentje (Daewoo Matiz e.d.) staan om die gevallen op te vangen.
                            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                              Dikwijls is dat niet zoveel, pakweg 45 euro/dag.
                              Daarvoor krijg je meestal geen 520d mee hoor.
                              ...
                              Je kan dan zelf bijbetalen voor een degelijk exemplaar ofwel met het kleinste model rondrijden. Niet zelden hebben de garages een klein vervangwagentje (Daewoo Matiz e.d.) staan om die gevallen op te vangen.

Betalen voor een vervangwagen? 45 euro niet genoeg voor een 520d?
                              Bende profiteurs.
                              De mijne is onlangs binnen geweest bij de carrossier (geen garage).
                              Vriendelijke mensen, heel mooi werk en prijs valt mee.
                              Vervangwagen is daar altijd gratis. Ik kreeg een Peugeot 407 mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

Betalen voor een vervangwagen? 45 euro niet genoeg voor een 520d?
                                Bende profiteurs.
                                De mijne is onlangs binnen geweest bij de carrossier (geen garage).
                                Vriendelijke mensen, heel mooi werk en prijs valt mee.
                                Vervangwagen is daar altijd gratis. Ik kreeg een Peugeot 407 mee.
                                En jij denkt dat jij die vervangwagen niet betaalt Keep on dreaming Alles moet betaald worden, dus ook de vervangwagen, al dan niet expliciet.

Bij een dergelijk geval zou het trouwens gewoon uitermate dom zijn om niet te betalen voor een vervangwagen. 't Is nu eenmaal een verzekeringskwestie, dus 't is niet meer dan logisch dat de verzekering -al dan niet tot een bepaald bedrag- de vervangwagen betaalt aan de garage. Je hebt dan zelf nog de keuze of bij te betalen voor een groter model. (en betalen doe je altijd, expliciet dan wel impliciet)
                                BMW E46 318d '05

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                  En jij denkt dat jij die vervangwagen niet betaalt Keep on dreaming Alles moet betaald worden, dus ook de vervangwagen, al dan niet expliciet.
                                  Zeg jij me dan of 200 euro om een bumper te herspuiten veel is of niet? (2 dagen vervangwagen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                    Zeg jij me dan of 200 euro om een bumper te herspuiten veel is of niet? (2 dagen vervangwagen)
                                    Zowiezo zit daar een stuk vervangwagen in. En het deel dat jij niet betaalt, wordt betaald door andere mensen, op basis van de algemene winst. Ik wil niet betalen voor de vervangwagens die andere mensen gebruiken.
                                    BMW E46 318d '05

Comment

Working...
                                    X