Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1M kopen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 1M kopen of niet?

Hi,

Kheb gisteren enkele uren met een M235i gespeeld. Plenty of power, nice drive maar IMO iets te braaf. Iets te verfijnd vind ik.
    + het feit dat een M2 komt, deze M235 is dan niet meer zo speciaal.

Zou nu heel graag is met een 1M rijden.
    Er werd gezegd dat dit een collectible zou kunnen worden en de waarde goed stand houdt.

Wat denken jullie ervan? Zou dit waarde houden voor een tijdje?

Ziet er wel echt HOT uit.

bmw-1m-coupe-could-get-a-harcore-special-edition-27742_1-2.jpg

Very HOT!
    Kopen zou ik zeggen!!
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Kopen! Sowieso! Echt een van m'n favoriete bakskes ! Roest-oranje en een akrapovic eronder
      Verder vanaf blijven Denk ook dat dees hun waarde goed zullen houden (mits goed onderhoud etc.) Er zijn er namelijk ook niet zoveel van gemaakt, een kleine 4000 dacht ik.

Comment

Een goeie 6000 zijn er gebouwd.
        Ja sowieso aftermarket uitlaat en alcantara stuur erop
        Hopelijk binnenkort eens met 1tje rijden en dan beslissen.

Comment

De enige m die ik zou kopen is een e46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flyinglap Bekijk Berichten
            Een goeie 6000 zijn er gebouwd.
            Ja sowieso aftermarket uitlaat en alcantara stuur erop
            Hopelijk binnenkort eens met 1tje rijden en dan beslissen.

Moogt me altijd een goed bod doen 😉

Bmw 1m, 5800km, volledige akrapovic en een alcantara performance stuur met display.

Comment

Doen !!! leuke auto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nick_r Bekijk Berichten
                Moogt me altijd een goed bod doen ��

Bmw 1m, 5800km, volledige akrapovic en een alcantara performance stuur met display.
                Wil je je prijs eens pm'en?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik zie dat zo'n 1M vanaf 40K begint. Voor dat geld en voor veel minder zijn er leukere dingen te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Ik zie dat zo'n 1M vanaf 40K begint. Voor dat geld en voor veel minder zijn er leukere dingen te krijgen.
                    Zoals...??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      De enige m die ik zou kopen is een e46.
                      Amen to that

Er staat een mooie witte 1M bij de PS bij JMM, met weinig km's, ga eens kijken zou ik zeggen!
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Amen to that

Er staat een mooie witte 1M bij de PS bij JMM, met weinig km's, ga eens kijken zou ik zeggen!
                        Jep die heb ik al gezien. Ik rijd 1 van dezer met ene van Premium bij Dendermonde. Kdacht dat die weg was maar ze zeggen dat hij er nog is..

Comment

Zoals...??
                          997 , Cayman s , 996 turbo .....

Comment

Of Z4M?

Comment

Cayman behalve 981 vind k maar niets, en 997 jah.. Lang over getwijfeld. Maar denk dat een porsche eerder een volgende auto zou zijn dan.

Comment

Jep die heb ik al gezien. Ik rijd 1 van dezer met ene van Premium bij Dendermonde. Kdacht dat die weg was maar ze zeggen dat hij er nog is..
                                Ik heb daar eens ingezeten... Man wat een loodzware koppeling heeft dat manuele ding, zou ik zeker niet moeten hebben als daily
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Zou niet weten waarom een M235i minder speciaal is als er een M2 komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Zou niet weten waarom een M235i minder speciaal is als er een M2 komt.
                                    M2 is dan de top of the model range..
                                    bvb op een M2 zal een LSD zitten en die moet je dan op een 235i nog opsteken enzovoort..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                                      Of Z4M?

Heb ze allebei gehad en zou persoonlijk voor de 1M gaan als het voor de baan is.
                                      De Z4M is super doch ook veel meer "tail-happy" wat hem toch een beetje moeilijker te rijden maakt.

Heb de Z4M coupe 68000km gereden en de 1M 93000km.
                                      Last edited by Elwood; 09/04/2015, 08:36.

Comment

1M is voor mij persoonlijk de vetste BMW die er is gebouwd laatste 20 jaar na de E46 coupe M3. Kopen dus! Ik zou deze boven zowat alles verkiezen maar ben gewoon erg te vinden voor de carosserievorm.

Comment

Working...
                                        X