Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autohandels in het premium segment: DCT Belgium, Bavaria, AB, AE, Powercars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autohandels in het premium segment: DCT Belgium, Bavaria, AB, AE, Powercars

In het topic over AEcars te Izegem merk ik dat er nogal veel over andere, gelijkaardige handelaren wordt gepraat. Er is dus met name behoefte aan een apart topic waar ervaringen kunnen worden gedeeld.

Ik heb het dan over onder andere volgende verkopers:

Powercars: verkoop van exclusieve wagens, nieuwe en tweedehandswagens van Duitse automerken en andere luxe topwagens: Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen, Aston Martin, Bentley, Ferrari, Maserati, enz.

De door u opgevraagde pagina bestaat niet of is niet langer beschikbaar.

Ik zie het nut niet van dit topic.

Comment

Zal vooral veel bashen zijn. Hoe objectief gaan de meningen zijn? Is het van horen zeggen of proefondervindelijk?
      Als je huisdokter je niet meteen kan genezen, is hij daarvoor dan slecht bezig?
      Waarmee check je je bronnen?
      Geen voorstander van zo'n topic. Want is veelal afschieten van handelaars door mensen die dan soms nog niet eens langs geweest zijn. Vrienden en kennissen zijn allen langs geweest, maar de replyer net niet....
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Er is nog niets gezegd geweest en het topic wordt al afgeschoten.

En als er bloemetjes geworpen worden, dan is het allemaal oké. Maar oeioei als iemand eens een slechte ervaring heeft.

Comment

Negatieve ervaringen mogen zeker gepost worden. Geen probleem mee. Maar de vraag is dan hoe objectief deze zijn.
          Van horen zeggen is meestal niet gecheckt of het wel degelijk klopt.
          Ik zoek op op tripadvisor voor ik op reis ga, of op Zoover. Maar realiteit blijkt daar ook niet altijd te kloppen met de verhalen die je leest.
          Voor mij kan het een topic zijn en blijven, alleen met met de nodige nuances te bekijken dan...
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichten
            .... Er is dus met name behoefte aan een apart topic waar ervaringen kunnen worden gedeeld.

...l
            Waarom is er behoefte aan een topic omtrent deze autohandels, denkt U er binnenkort klant te worden of moet U iemand bijstaan die denkt er klant te worden?

Wat meer uitleg over het waarom zal waarschijnlijk andere antwoorden opleveren, die meer uw vragen dan zullen beantwoorden.
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Er is nog niets gezegd geweest en het topic wordt al afgeschoten.

En als er bloemetjes geworpen worden, dan is het allemaal oké. Maar oeioei als iemand eens een slechte ervaring heeft.
              Zelfde met dat chipperstopic. 1x kritiek geven en je wordt bedreigd, weggelachen en tis allemaal zever.
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                Waarom is er behoefte aan een topic omtrent deze autohandels, denkt U er binnenkort klant te worden of moet U iemand bijstaan die denkt er klant te worden?

Wat meer uitleg over het waarom zal waarschijnlijk andere antwoorden opleveren, die meer uw vragen dan zullen beantwoorden.

Je zal na verloop van tijd zien dat er wel degelijk behoefte is aan ervaringen omtrent deze autohandels. Wanneer je over deze bedrijven iets zoekt dan kom je steevast op hun eigen website terecht waar vanzelfsprekend weinig tot niks negatiefs te lezen staat.

Ik ben er helemaal niet op uit om uitsluitend negatieve zaken naar boven te zien komen over betreffende bedrijven, mensen zullen zelf wel filteren wat waar is en wat niet.

Comment

En we zijn weer vertrokken.

Comment

Ik vraag me af of dergelijke topics in een autoforum wettelijk zijn toegelaten.
                    Ik meen me te herinneren dat de vereniging van bouwaannemers ooit eens de strijd is aangegaan tegen een site (een soort tipadvisor bouw) en dat deze site is stopgezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                      Ik vraag me af of dergelijke topics in een autoforum wettelijk zijn toegelaten.
                      Net zoals het chiptuningtopic dan?

Comment

Is natuurlijk wel zo dat je, indien je een bepaalde dealer of verkoper van iets beschuldigd, je wel zal moeten bewijzen dat waar is wat je beweert.
                        Tegenwoordig leggen ze klacht neer voor een hond die blaft. Laat staan , ndien hun zaak, volgens hen dan, door het slijk getrokken wordt.
                        Dus ja, voor mij kan het', maar blijf dan bij de feiten en maak geen veronderstellingen.

Comment

Ok dan: ikzelf heb goede ervaringen met AECars en mijn beste vriend (a6) heeft goede ervaringen met dct. Next!

Comment

Ikzelf heb goede ervaringen met Bavaria Motors. Next

Comment

Zeer goeie ervaring met AECars (ikzelf) en DCT (mijn vader) -> Beiden mooi aanbod, vriendelijke ontvangst en goeie opvolging. Punt.
                              Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                              Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                              Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                              Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Ik niet met AECars.

Setje BMW velgen dat ze ooit te koop hadden staan, type dat ik net zocht. Vermits AECars 140 km rijden is voor mij had ik hen nog expliciet aan de telefoon gevraagd of de velgen wel degelijk in onberispelijke staat waren zoals het in de advertentie ook vermeld stond. Een volmondige ja van AECars. Kom ik daar aan, bleken dat opgelapte, geplamuurde en slecht herspoten (geen vernislaag) velgen te zijn. 280 km voor niks gereden en een uur in de file voor de Kennedytunnel, dankuwel AECars.

Comment

Powercars Loppem iedereen in de familie (in totaal 5 auto's lopen die van daar komen) super tevreden over. Er staan ook importwagens tussen maar in tegenstelling tot bij anderen aan correcte prijzen waarvoor je ze zelf niet eens kunt gaan halen.
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik niet met AECars.

Setje BMW velgen dat ze ooit te koop hadden staan, type dat ik net zocht. Vermits AECars 140 km rijden is voor mij had ik hen nog expliciet aan de telefoon gevraagd of de velgen wel degelijk in onberispelijke staat waren zoals het in de advertentie ook vermeld stond. Een volmondige ja van AECars. Kom ik daar aan, bleken dat opgelapte, geplamuurde en slecht herspoten (geen vernislaag) velgen te zijn. 280 km voor niks gereden en een uur in de file voor de Kennedytunnel, dankuwel AECars.
                                    Dat is inderdaad niet netjes

Comment

DCT, niks gekocht, wel tevreden over de snelle en vlotte communicatie (zegt tegenwoordig ook al veel).

Comment

Working...
                                      X