Mededeling

Collapse
No announcement yet.

225 band op 8,5j velg?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 225 band op 8,5j velg?

Hallo,

Ik wil mij een set velgen kopen met de maten 5x108 8,5j 19" et45. Op de site geven ze aan voor een 225/35/19 band te gaan. Zou dit niet tefel getrokken staan? Aangezien ik nog graag een bochtje snel neem. 235/35/19 is niet mogelijk aangezien deze aanloopt als ik met 2 mensen in de auto zit als ik aan het tracken ben..keuze van banden is ook vrij beperkt. (Ik zou voor michelin ps 2 gaan) Kassen uitrollen een optie? Of zou 225/35 nog doenbaar zijn voor een vlotte rijstijl?

Bedankt alvast

Ik rij vooraan zelf met 225/35 19 op een 8,5 velg. 225 gaat perfect op een 8.5, is lichtjes getrokken.

Comment

Welke banden heb jij erop liggen? Toevallig een foto van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Welke banden heb jij erop liggen? Toevallig een foto van?
        Vooraan dus een 225/35 19 op een 8.5 en achteraan een 255/30 19 op een 9.5 (is vergelijkbaar van 'getrokkenheid' met een 225 op een 8.5). Banden zijn Dunlop Sportmaxx.

Comment

Ja ziet er goed uit. Alle twijfels zijn weg. Bedankt!

Comment

Ja ziet er goed uit. Alle twijfels zijn weg. Bedankt!
            Velgenman is weer bezig.... & die op de foto hierboven zouden ook niet mis zijn he

Comment

Ja ik heb eindelijk een schoon setje op oog! En sponserd ge mee? ch(-r) kosten 400-500 euro per stuk. Zonder banden..

Comment

Ja ik heb eindelijk een schoon setje op oog! En sponserd ge mee? ch(-r) kosten 400-500 euro per stuk. Zonder banden..
                Haha, zot.
                & al nieuws van Heinz?

Comment

Ja dat gaat 225 op 8.5. Ziet er niet slecht uit.
                  Veel bmw eigenaars doen dit op hun breedset omdat de 255 te duur is , meer verbruikt of een zwakke motor die op 225 ook genoeg tractie heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Ja dat gaat 225 op 8.5. Ziet er niet slecht uit.
                    Veel bmw eigenaars doen dit op hun breedset omdat de 255 te duur is , meer verbruikt of een zwakke motor die op 225 ook genoeg tractie heeft.
                    Dat begrijp ik niet goed. Je koopt een breedset om achteraan een bredere band te steken. Wil je gelijke (goedkopere) banden rondom, dan koop je beter geen breedset, dat is goedkoper (bvb 8 velgen met 225 banden op). Die breedset van mij (BBS CH) heeft achteraan een 9.5, als je daar een 255 oplegt dan gaat ie fameus getrokken zijn hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Dat begrijp ik niet goed. Je koopt een breedset om achteraan een bredere band te steken. Wil je gelijke (goedkopere) banden rondom, dan koop je beter geen breedset, dat is goedkoper (bvb 8 velgen met 225 banden op). Die breedset van mij (BBS CH) heeft achteraan een 9.5, als je daar een 255 oplegt dan gaat ie fameus getrokken zijn hoor.
                      Fabrieks af krijgen de meesten standaard een breedset.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Is echt niet hard getrokken he.

Ik reed als daily met een 9 breed op 205, das pas getrokken.

Comment

Working...
                        X