Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen dealer West-Vlaanderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen dealer West-Vlaanderen

Hallo, mijn ouders verhuizen begin volgend jaar naar de kust. Mijn pa heeft een Tiguan van 2j. die hij vorig jaar overgekocht heeft van zijn werk toen hij op pensioen ging en mijn ma rijdt een Polo'ke van 7j. dat volgend jaar aan vervanging toe is. Ze gaan dus op zoek moeten naar een nieuwe dealer.

Kan iemand een goede VW-concessie aanraden waar je ook goed behandeld wordt met een wagen die niet van bij hun komt? Technisch zijn ze welicht allemaal bekwaam maar mijn pa is iemand die nogal staat op goede 'menselijke' relaties, vandaar.

Lagrou in Diksmuide

Comment

idem, lagrou dus

Comment

Hier ook positieve ervaringen met Lagrou. (reeds 3 wagens aangekocht voor vrouw en dochter).
        Als mijn vrouw met haar wagen op onderhoud gaat en Kris (de patron) of zijn vrouw zijn aanwezig maken ze steeds tijd voor een babbel.
        De prijs voor onderhoud is goed en een garantieregeling is vlot verlopen.

Comment

Volkswagen dealer West-Vlaanderen

Klant bij Lagrou sinds 1994 dacht ik, 6 nieuwe en 1 tweedehandswagen bij hen gekocht en in die periode géén enkele negatieve ervaring gehad, zeer correcte garage die ik iedereen durf aanbevelen, nog steeds een dealer en allesbehalve een stealer.
          Last edited by klep; 23/12/2014, 22:21.

Comment

collega van mij is daar aan zijn 4 de of 5 de audi/volkswagen aan toe, steeds bij ... Lagrou.... Geen persoonlijke ervaring mee maar als er hier al 5 zijn die dezelfde naam uitspreken zou ik al niet verder meer zoeken... Dacht dat ze ook in Torhout een afdeling hadden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
              collega van mij is daar aan zijn 4 de of 5 de audi/volkswagen aan toe, steeds bij ... Lagrou.... Geen persoonlijke ervaring mee maar als er hier al 5 zijn die dezelfde naam uitspreken zou ik al niet verder meer zoeken... Dacht dat ze ook in Torhout een afdeling hadden ?
              In Ieper hebben ze ook een garage .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                Dacht dat ze ook in Torhout een afdeling hadden ?
                Klopt: Noordlaan 15 in Torhout.

Comment

Ja dat is inderdaad vrij duidelijk! Mijn ouders gaan in Oostende (oosteroever) wonen en Torhout zou dan wel iets dichter zijn dan Diksmuide (als het toch dezelfde garage is, maakt niet uit wellicht?)

Nog iemand ervaring met volgende dealers: Phlips (Bredene/Jabbeke), Raes (Brugge/Oostkamp), Tavernier (Zedelgem)? Mag evt. ook in pb als het niet voor openbare publicatie vatbaar is
                  Bedankt!

Comment

Ik ga al 8 jaar op onderhoud bij Lagrou Diksmuide en ben ook zeer tevreden. Hoewel m'n auto een import is uit Duitsland altijd goed ontvangen geweest.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Lagrou is goed en Tavernier ook.
                      Phlips kan ik niets van zeggen, Raes Brugge was vroeger BMB (Brugs Motoren Bedrijf), had toen geen zo'n goede naam maar dat is sinds de overname misschien veranderd, weet ik niet.

Comment

Kameraad gaat ook bij Lagrou (Torhout) en is daar ook heel tevreden vna.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

niet in West-Vlaanderen maar ook weer niet zo ver: garage Lammens in Zomergem heeft erg veel tevreden klanten
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

Dank u Rennfox maar Zomergem is van Oostende wel net ietsje te ver en er zitten blijkbaar genoeg goede dealers dicht bij.
                            Phlips en Lagrou zijn geografisch de dichtste, we zullen nog wel zien.

Comment

Persoonlijk heb ik ervaringen (-> dus meer dan een horrorverhaal) met Decancq in Tielt en die kan ik ten stelligste afraden, ik zou daar zelfs mijn grootste vijand geen auto doen kopen of binnensteken voor eender wat van onderhoud of herstelling...

MIG Motors in Aalter is dan wel een aanrader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                                Persoonlijk heb ik ervaringen (-> dus meer dan een horrorverhaal) met Decancq in Tielt en die kan ik ten stelligste afraden, ik zou daar zelfs mijn grootste vijand geen auto doen kopen of binnensteken voor eender wat van onderhoud of herstelling..
                                Ik heb daar nochtans alleen ook nog maar goede dingen van gehoord.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik heb zelfs getwijfeld om een BMW te kopen omdat ik dan Lagrou niet meer had als garage.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Vroeger met mijn VW's altijd naar Lagrou in Torhout geweest en ik kan er alleen maar positief over zijn. Zou voor mij alleen al een reden zijn om opnieuw met VW te gaan rijden ;-)

Comment

Working...
                                    X