Hallo,
Binnenkort ga ik een Mercedes 200 D 75pk W124 met ongeveer 130.000 km gaan bekijken. Deze is van de grootvader van een vriend en die mens kan niet meer rijden omdat hij geen steek meer ziet. De wagen staat intussen een jaar of twee stil binnen in een hangar. Mijn vriend gaat af en toe de wagen starten maar deze is intussen niet meer ingeschreven en ze willen er vanaf. Buiten de klassiekers zoals de schokdempers, koppeling en de remmen, zijn er specifiek nog zaken waarop ik moet letten bij dit type? Ik weet dat deze gebouwd zijn als een tank en met deze km-stand pas ingereden zijn bij wijze van spreken, maar als er ervaringsdeskundigen zijn onder de lezers van dit forum hoor ik graag jullie mening.
Foto van de wagen:

Mvg,
John
Binnenkort ga ik een Mercedes 200 D 75pk W124 met ongeveer 130.000 km gaan bekijken. Deze is van de grootvader van een vriend en die mens kan niet meer rijden omdat hij geen steek meer ziet. De wagen staat intussen een jaar of twee stil binnen in een hangar. Mijn vriend gaat af en toe de wagen starten maar deze is intussen niet meer ingeschreven en ze willen er vanaf. Buiten de klassiekers zoals de schokdempers, koppeling en de remmen, zijn er specifiek nog zaken waarop ik moet letten bij dit type? Ik weet dat deze gebouwd zijn als een tank en met deze km-stand pas ingereden zijn bij wijze van spreken, maar als er ervaringsdeskundigen zijn onder de lezers van dit forum hoor ik graag jullie mening.
Foto van de wagen:

Mvg,
John
Comment