Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes NNC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes NNC

Mijn broer zou begin volgend jaar zijn 2 Renaults wegdoen ten voordele van zijn droomwagen, namelijk een C-klasse break. Zijn vrouw zou meer thuis gaan werken en dan hebben ze geen 2 wagens meer nodig en dus komt er een deel budget vrij. Diesel (2.1), max 3 jaar en weinig km's zijn enkele voorwaarden die hij stelt.
    Goed idee om bij NNC te kopen? En zijn er problemen bij de laatste bouwjaren van de C-klasse en motoren?
    Tom

nnc is vrij duur, je krijgt er wel daadwerkelijk een nieuw ogende auto voor in de plek
    als je niet zoveel met dat smetteloos uiterlijk inzit kun je nog bij certified used cars terecht, ook rechtstreeks van benz

Comment

Ben zaterdag eens gaan kijken bij nnc.
      80% waren standaard wagens, geen leder, geen of een heel klein infotainment scherm, geen enkele met open dak, zo goed als geen automaten.
      Het merendeel zat rond de 50k er waren er ook van juist geen 100k.
      Was eigenlijk een beetje teleurgesteld en zeker als je de hoge vraagprijs bekijkt.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

C klasse break zullen zeer veel ex leasingauto's zijn, denk ik zo. En ook daar zitten zeker goede tussen, maar zoals altijd zal je geluk moeten hebben.

Mijn vader kocht 3 jaar geleden een NNC B klasse en is daar in ieder geval zeer tevreden over.

Comment

Wat mij opvalt, als ik bij NNC een zoekopdracht doe op bv. een E klasse break, dan staat bij geen van deze wagens vermeld welk uitrustingsniveau ze zijn (classic/eleg/avantg).

Hoe komt dat, en hoe kan ik dat dan weten?

Comment

Als je 10% te veel wil betalen, moet je een NNC kopen.
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              C klasse break zullen zeer veel ex leasingauto's zijn, denk ik zo. En ook daar zitten zeker goede tussen, maar zoals altijd zal je geluk moeten hebben.

Mijn vader kocht 3 jaar geleden een NNC B klasse en is daar in ieder geval zeer tevreden over.

Idem voor mijn moeder, haar B180 komt ook van NNC, op het Nightvison pakket na compleet in opties. 30.000km later nog steeds content van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                Als je 10% te veel wil betalen, moet je een NNC kopen.

Als je niet onderhandelt wel ja.

Comment

mijn c kwam ook van daar, ik moest bij panne vorige auto per diréct een andere auto hebben

voordeel is dat je keuze hebt in kleuren, enfin toch meer dan bij een particulier, je hebt garantie, je kan de auto bij jouw dealer laten leveren en na 3 dagen was ik weer aan het bollen

heb 0.0 vodden aan de auto gehad

in september zijn het geloof ik solden meestal bij nnc en geven ze 3 jaar garantie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

in september zijn het geloof ik solden meestal bij nnc en geven ze 3 jaar garantie
                    zeer bruikbare tip die zijn 10% waard is.

Comment

Zijn dit allemaal Belgische wagens, of ook buitenlandse?

Comment

Voor de nnc voorwaarden mag de auto max 3j oud zijn en niet meer dan 80k gelopen hebben. Dan denk ik dat qua ex leasers het wel zal meevallen...?
                        Certifed used cars is voor hem geen optie.
                        Om te onderhandelen ga ik zeker mee... en qua opties heeft hij niet te veel eisen. Ze zijn, voor hem, al voldoende uitgerust.
                        Rest de vraag of er probs zijn met deze laatste bouwjaren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                          Zijn dit allemaal Belgische wagens, of ook buitenlandse?
                          Zou dat een probleem zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
                            Zou dat een probleem zijn?
                            Er kunnen technische verschillen zijn met de Belgische wagens, alsook kunnen optiepakketten verschillen.

Comment

Rest de vraag of er probs zijn met deze laatste bouwjaren?
                              de injectorproblemen van het eerste jaar zijn opgelost, de waterpomp durft haperen

wij hebben in de familie 2 x 250 rijden, nooit geen zever
                              ook op het forum heb je meerdere om 651 en ik hoor toch geen problemen

Comment

systeem wordt gevoed door het eigen 2+2 lease-systeem van Mercedes. Je sluit een vierjarig contract af, waarbij je na twee jaar een nieuwe wagen kiest.
                                Wordt in het bedrijf waarvoor ik werk vrij veel gedaan. Intake bij Mercedes is wel mega-streng.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

zeer bruikbare tip die zijn 10% waard is.
                                  De solden zijn nu al bezig.
                                  10% op elke wagen met een rood solden bord op zijn dak.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

Ook op deze.😀

den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Wat mij opvalt, als ik bij NNC een zoekopdracht doe op bv. een E klasse break, dan staat bij geen van deze wagens vermeld welk uitrustingsniveau ze zijn (classic/eleg/avantg).

Hoe komt dat, en hoe kan ik dat dan weten?
                                      Iemand?

Comment

zie je aan de foto's, de optiecodes

en vooral als je geintresseerd bent ter plekke

maar tis wel voos idd

Comment

Working...
                                        X