Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV Brussel, gent of oostende?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DIV Brussel, gent of oostende?

Vandaag langs gent gepasseerd en er zat minstens 10/15 man buiten te wachten rond 11uur.
    Hoe zit het in oostende of brussel met de wachttijden?
    Iemand recente ervaringen?
    Polo 6n 1.4

ik ben een paar weken geleden in gent geweest om 12.45 aanschuiven, 5 man voor mij, om 13 u stipt open en binnen als 6 de man, om 13.15 buiten... ge moet soms wa chance hebben....

Comment

Je moet inderdaad gewoon geluk hebben dat je daar toevallig op het juiste tijdstip komt. Anderzijds is het altijd drukker als de douane aanwezig is dus kan je best die tijdstippen vermijden tenzij je de douane nodig hebt.

Brussel zou ik sowieso vermijden tenzij je voor een speciaal geval gaat.

Comment

Moet je voor een auto, die uit Duitsland komt, in te schrijven naar de DIV gaan als de douane aanwezig is?
        Ik heb alle documenten om hem in te schrijven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
          Moet je voor een auto, die uit Duitsland komt, in te schrijven naar de DIV gaan als de douane aanwezig is?
          Ik heb alle documenten om hem in te schrijven...
          Neen, maar de documenten moeten daar wel passeren, dus ze blijven dan wel een dagje liggen. En je moet zeker zijn dat alles in orde is, anders komen ze terug.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Dan ga ik toch maar beter morgen als de douane aanwezig is.
            Ik vertrek volgende week dinsdag naar Italie en maandag is een feestdag.
            Zou het haalbaar zijn om voor die tijd mijn inschrijvingsbewijs te hebben als ik morgenmiddag naar de douane ga? Ik heb een perso-plaat dus ik hoef niet op mijn kenteken te wachten...

Gr,

DR

Comment

In juni is het traditioneel een drukke periode bij DIV. Vandaag ook gepasseerd daar (wel in Alken) gisteren was de rij te lang (+ problemen met het systeem ! ) vandaag waren er 35 man voor mij (+- 1uur en een kwartier aangeschoven... het kon erger)

Maar sommigen kunnen toch nogal stomme vragen stellen

Moet ge hier een nummerke trekken? Nee mijnheer die 50 anderen die staan hier maar voor decoratie !
              Hoe? Krijgde uw nieuwe nummerplaat niet meer mee? Nee mijnheer dat is al bijna vier jaar zo !!!

En de voorste nummerplaat? Waar moet je die laten maken ?

Man man man
              Last edited by Tigra; 03/06/2014, 18:52.

Comment

Als ge toch van gent zijt, dan moet je gewoon een uur voor de opening komen. Dan ben je binnen het half uur bediend.
                Als ge de douane nie nodig hebt, best dan op een namiddag gaan, om 12u15 gaan wachten, dan zijde één van de eersten (ik was althans de eerste op een vrijdagmiddag).
                Er zijn dan meestal enkele die nog een nummertje hebben van de voormiddag die terugkomen, maar die zijn vlug bediend.

Comment

Working...
                X