Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Verzekeringen] Vivium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Verzekeringen] Vivium

Ik vraag mij af of er hier mensen zijn met ervaring bij Vivium.
    Ik heb wel al eens gezocht maar ik kon er niet veel over terug vinden!
    Graag wel onderbouwde feedback! :-)

Vivium is het resultaat van de overname van ING Insurance (het voormalige De Vaderlandsche en RVS - makelaars-maatschappijen die door ING België werden afgestoten) door P&V Verzekeringen.

Ze zijn vooral gekend om hun dekkingen Gewaarborgd Inkomen. Autoverzekeringen zijn m.i. tamelijk duur.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik vond niets terug over de ervaringen met Vivium op vlak van autoverzekeringen, daarmee dat ik het eens vroeg.
      Op hun site staat er ook wel dat ze betaalbare verzekeringen aanbieden aan jongeren, indien ze een black box installeren. Niet echt iemand anders tegengekomen die dat doet...
      Daarom dat ik eens wou horen of er mensen met ervaringen zijn bij hun!

Comment

Is idd bekend om het "goedkoper" verzekeren van vooral jongeren......

Comment

ben daar verzekerd geweest ( was huis verzekeraar van bmw garage) toen ik een nieuwe 320d touring kocht.

Eigen verzekeraar wilde wel maar met een mooie premie wegens < 27 jaar... kwamen aanzienlijk goedkoper uit ( iets van een 500/jaar). Bij ongeval niet in fout ( vrachtwagen op mij ingevoegd op de autosnelweg.. no fun) was alles ok maar toen ik een tijdje later mijn omnium wilde aanspreken omdat iemand tijdens het uitparkeren mijn flank had meegepakt (schrammen over heel de lengte en uiteraard gaan lopen) was het al heel wat minder.

Eerst beweren dat ik het zelf was, dan na veel gezever dat dit door een 3de was gedaan, toch expert.Die beweerde dan dat vooraan en achteraan ( beide aan zelfde kant auto) van 2 losstaande gevallen was en ik dus 2 keer franchise moest betalen enz...

Na dat gevalleke toch maar overgestapt terug naar ag.
          Last edited by ; 10/03/2014, 16:38.

Comment

Working...
          X