Even de vraag hier ook lanceren. Mijn broer is op zoek naar een nieuwe auto nu hij met 3 klein mannen zit. Voor dagelijks vervoer heeft hij een Merc E220cdi break als bedrijfswagen. Zijn echtgenote heeft echter een Peugeot 206 1.4HDI.
Nu zijn ze op zoek naar een auto waar de 3 klein mannen achterin ingeraken. De kids zijn 4 jaar, 3 jaar en 3 maanden oud.
Ze willen er eigenlijk geen geld aan geven en ze kwamen uit bij een Peugeot Partner. Eigenlijk plaats genoeg, veel laadcapaciteit voor een lage prijs. De Partner Tepee zou naargelang de versie max 14500 euro kosten.
Nu vroeg hij me wat ik uit mijn hoed kon toveren als alternatief. Ikzelf vind een partner nog een steeds een bestelwagentje en ik zou dat zelf niet kopen. Ze interesseren zichzelf 0,0 in auto's. Als de auto airco, een radio en genoeg plaats aanbod heeft is het eigenlijk al voldoende.
Hun absolute favoriet is de Renault Scenic maar die zal wel heel erg buiten prijscategorie vallen vrees ik. Een Skoda fabia break wil hij ook maar daar is geen win situatie vrees ik... Een octavia is dan weer een flink pak duurder.
Welke ideetjes hebben jullie die de Peugeot doen verbleken?
- Geen oude wagens
- hele jonge occassie is ok
- geen zware motoren ( hoe kleiner hoe beter)
- geen sportieve wagens
- geen dure auto's in gebruik
- enkel maar betrouwbare merken
Misschien zijn er wel koopjes van mensen die een miskoop gedaan hebben...
Laat maar weten
Nu zijn ze op zoek naar een auto waar de 3 klein mannen achterin ingeraken. De kids zijn 4 jaar, 3 jaar en 3 maanden oud.
Ze willen er eigenlijk geen geld aan geven en ze kwamen uit bij een Peugeot Partner. Eigenlijk plaats genoeg, veel laadcapaciteit voor een lage prijs. De Partner Tepee zou naargelang de versie max 14500 euro kosten.
Nu vroeg hij me wat ik uit mijn hoed kon toveren als alternatief. Ikzelf vind een partner nog een steeds een bestelwagentje en ik zou dat zelf niet kopen. Ze interesseren zichzelf 0,0 in auto's. Als de auto airco, een radio en genoeg plaats aanbod heeft is het eigenlijk al voldoende.
Hun absolute favoriet is de Renault Scenic maar die zal wel heel erg buiten prijscategorie vallen vrees ik. Een Skoda fabia break wil hij ook maar daar is geen win situatie vrees ik... Een octavia is dan weer een flink pak duurder.
Welke ideetjes hebben jullie die de Peugeot doen verbleken?
- Geen oude wagens
- hele jonge occassie is ok
- geen zware motoren ( hoe kleiner hoe beter)
- geen sportieve wagens
- geen dure auto's in gebruik
- enkel maar betrouwbare merken
Misschien zijn er wel koopjes van mensen die een miskoop gedaan hebben...
Laat maar weten

Comment