Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage of Mitsubishi ASX of Hyundai ix 35 of ... ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kia Sportage of Mitsubishi ASX of Hyundai ix 35 of ... ??

Ik opende recent nog het topic “welke break?”, maar ondertussen is onze voorkeur toch gewijzigd…
    En zijn we ook bereid om ons budget iets op te krikken voor een nieuwe occasiewagen.

Tijdens onze zoektocht, vooral op het internet, kwamen we op volgende modellen die ons heel erg aanspreken.

Hyundai ix 35, Kia Sportage en de Mitsubishi ASX… Als ik de test op het net lees, komen deze drie modellen er redelijk tot heel goed uit…
    We vinden alle drie de wagens ook heel mooi! Maar in benzineversie, welk model zouden jullie aanraden? Rijgedrag, verbruik,…?

Of raden jullie ons nog een ander model aan (in dit segment).

Alvast bedankt!

Ikzelf ben een liefhebber van de Mazda CX5
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik vind die Mitsubishi wel mooi ....

Nissan Quasqai ?

Comment

Ik zou een Opel Astra j sports tourer kiezen
        1986 Audi 90 2.2
        1990 Audi 90 2.3 USA
        1990 Audi coupé 2.3
        1991 Audi 90 2.0
        2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

subaru forrester!

Comment

Met voorsprong de mazde CX 5 : technisch de meest moderne, qua interieur het minst aziatisch en met de spreekwoordelijke japanse betrowbaarheid zal het ook wel snor zitten.

Is heel persoonlijk maar vindt hem ook het mooist.

Succes in de zoektocht.

Comment

Zonder twijfel de Kia Sportage, ik rijd er nu 18 maanden mee rond en ben zeer tevreden, priis-kwaliteit en niet te vergeten de 7 jaar garantie.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Heeft er eentje in deze categorie een vergrendelbaar differentieel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewae Bekijk Berichten
                  Is heel persoonlijk maar vindt hem ook het mooist.
                  Ik ook
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Vanaf september staat de vernieuwde ix35 in de showroom: zeker de ideale gelegenheid voor een testrit !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Meerschaut Bekijk Berichten
                      Vanaf september staat de vernieuwde ix35 in de showroom: zeker de ideale gelegenheid voor een testrit !
                      Kunnen we bij u reserveren?
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Heeft er eentje in deze categorie een vergrendelbaar differentieel ?
                        Ik dacht van niet, kan toch niet direct vinden dat één van de 3 dat aanbiedt.

Ik zou persoonlijk voor de CX-5 gaan, vooral als het benzine moet zijn (SkyActive motor).
                        Indien ik moet kiezen uit de 3, dan de Hyundai.

Comment

Wij hebben ook voor een compacte "SUV" aan het kijken geweest en zijn uiteindelijk voor de Mitsubishi ASX gegaan.
                          Hebben ook gekeken naar de IX35 (voelde gewoon te goedkoop, niet echt baanvast en interieur is echt te kaal om te verwoorden),
                          Sportage (Was aanvaardbaar tov de IX35, maar toch merk je dat het een goedkopere Koreaan is),
                          CX-5 (Werd te duur als je alle opties er op nam die wij wilden hebben)
                          dus was de ASX de meest logische keuze en tot nu toe geen moment spijt van gehad ! Super wagentje (zuinig, vlot, knap, simpel maar zeer degelijk interieur, etc)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Zonder twijfel de Kia Sportage, ik rijd er nu 18 maanden mee rond en ben zeer tevreden, priis-kwaliteit en niet te vergeten de 7 jaar garantie.
                            jocar: wat verbruikt je sportage benzine ? welke motor?

Comment

Working...
                            X