Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste bandenleverancier Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkoopste bandenleverancier Antwerpen

Wellicht is die vraag al eens gesteld maar toch.
    Ik moet voor op de Astra 225/45/17 91V hebben.
    Welke bandenmarchant geeft de grootste korting in omgeving van Schoten.
    Tot hier toe geeft Maco in Brecht de mooiste voorwaarden.
    Maar hebben jullie misschien betere adresje.

Voorlopig goedkoopste voor uniroyal rainsport 2 € 118 en voor de dunlop SP sportmaxx € 120.

Donckers in Schoten was duurder.

alvast bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Wellicht is die vraag al eens gesteld maar toch.
    Ik moet voor op de Astra 225/45/17 91V hebben.
    Welke bandenmarchant geeft de grootste korting in omgeving van Schoten.
    Tot hier toe geeft Maco in Brecht de mooiste voorwaarden.
    Maar hebben jullie misschien betere adresje.

Voorlopig goedkoopste voor uniroyal rainsport 2 € 118 en voor de dunlop SP sportmaxx € 120.

Donckers in Schoten was duurder.

alvast bedankt

Amai dat is niet duur , betaalde al meer voor een rainsport op mijn 16ers op de citroen.
    De rainsport is overigens geen slechte band (prijs/kwaliteit) heb ze op 2 verschillende auto's gehad (14 en 16 inch) en nooit klagen gehad.
    Al zou ik voor de astra dit maal mss terug de originele hankooks ventussen laten zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
      Donckers in Schoten was duurder
      Zeg dan gewoon de prijs tegen die mannen van Donckers en misschien krijg je ze aan een net iets betere prijs ?

Als je gewoon particulier bent dan is er vermoedelijk nog marge genoeg voor die mannen omdat er veel garages ook hun banden uitbesteden aan Donckers en die betalen minder dan de partikulieren

Ken je niemand die een bijberoep heeft in autoverkoop oid , dan kan je de banden via hem laten plaatsen en heb je ook korting....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Zeg dan gewoon de prijs tegen die mannen van Donckers en misschien krijg je ze aan een net iets betere prijs ?

Als je gewoon particulier bent dan is er vermoedelijk nog marge genoeg voor die mannen omdat er veel garages ook hun banden uitbesteden aan Donckers en die betalen minder dan de partikulieren

Ken je niemand die een bijberoep heeft in autoverkoop oid , dan kan je de banden via hem laten plaatsen en heb je ook korting....
        ik kom met de firmawagens ongeveer 12 keer per jaar bij donckers.
        Ze geven me altijd heel goeie prijzen maar nu waren ze toch duurder.

Comment

Dan rest er je niks anders ..............dan opnieuw te gaan onderhandelen over de prijs !

12 wagens en minder winst of 0 wagens , bij mij zou de keuze snel gemaakt zijn hoor .

Comment

Dan rest er je niks anders ..............dan opnieuw te gaan onderhandelen over de prijs !

12 wagens en minder winst of 0 wagens , bij mij zou de keuze snel gemaakt zijn hoor .
            Inderdaad. Buitenstampen en naar die andere, betere en goedkopere bandencentrale laten gaan.
            Zo'n klanten zou ik kunnen missen als kiespijn. Een scherpe, correcte prijs: OK. Maar ik (en niemand) werkt gratis. En als je overal het onderste uit de kan wil halen, komt dit op een gegeven moment kei hard terug in je gezicht en zal de service een pak lager zijn dan bij "normaal onderhandelende" klanten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
              En als je overal het onderste uit de kan wil halen, komt dit op een gegeven moment kei hard terug in je gezicht en zal de service een pak lager zijn dan bij "normaal onderhandelende" klanten.
              Als ik het goed begrijp , betaal jij dus liever meer voor hetzelfde ?? Moest ik een bedrijf hebben en er kwam iemand naar mij met deze situatie , dan zou ik de prijs idd aanpassen naar die van de concurrent (op voorwaarde dat je er geen verlies aan doet natuurlijk en als die klant zijn prijs hard kan maken ) en dan zou ik dezelfde service blijven aanbieden . Als je die klant binnenhaalt en je levert in op je service , dan keert dit zeker tegen jou , nu heb je mogelijk een deel minder "winst" maar wel meer omzet....en een tevreden klant die mogelijk andere nieuwe klanten aanbrengt.

(of stel ik het me veel te simpel voor ? )

Doet me denken aan iemand op het forum die liever 2000€ meer betaalde voor z'n nieuwe wagen bij z'n huidige dealer .......omdat ie daar al zo lang klant was .

Comment

Inderdaad. Buitenstampen en naar die andere, betere en goedkopere bandencentrale laten gaan.
                Zo'n klanten zou ik kunnen missen als kiespijn. Een scherpe, correcte prijs: OK. Maar ik (en niemand) werkt gratis. En als je overal het onderste uit de kan wil halen, komt dit op een gegeven moment kei hard terug in je gezicht en zal de service een pak lager zijn dan bij "normaal onderhandelende" klanten.
                Gelukkig ligt zo'n service contractueel vast, en is er in belgie nog zoiets als consumentenbescherming. Maar een prijsje vragen voor banden is iets anders dan een aannemer die een bestek moet opmaken en daar uren tijd en research in moeten steken. en de prijs van een concurrent neerleggen is net een geste doen aan de leverancier, dit geeft hem de kans om alsnog de deal te besluiten. En de service bij het plaatsen van een band is zoiezo al redelijk beperkt...

Comment

Als ik het goed begrijp , betaal jij dus liever meer voor hetzelfde ?? Moest ik een bedrijf hebben en er kwam iemand naar mij met deze situatie , dan zou ik de prijs idd aanpassen naar die van de concurrent (op voorwaarde dat je er geen verlies aan doet natuurlijk en als die klant zijn prijs hard kan maken ) en dan zou ik dezelfde service blijven aanbieden . Als je die klant binnenhaalt en je levert in op je service , dan keert dit zeker tegen jou , nu heb je mogelijk een deel minder "winst" maar wel meer omzet....en een tevreden klant die mogelijk andere nieuwe klanten aanbrengt.

(of stel ik het me veel te simpel voor ? )

Doet me denken aan iemand op het forum die liever 2000€ meer betaalde voor z'n nieuwe wagen bij z'n huidige dealer .......omdat ie daar al zo lang klant was .
                  Ik ben er misschien niet slim genoeg voor, maar voor +- 10 of 20 euro per band ga ik echt geen 88 bandecentrales afbellen. Die laat ik gewoon plaatsen waar ik klant zou zijn en waar ik snel en correct geholpen word.

Comment

ik raadde vroeger ook iedereen donckers schoten aan, maar maco brecht is intussen goekoper, tja...den tamtam doet zijn werk

Comment

Ik ben er misschien niet slim genoeg voor, maar voor +- 10 of 20 euro per band ga ik echt geen 88 bandecentrales afbellen.
                      Voor die 40 tot 80 € verschil doe ik dit wel , de huidige banden gaan heus niet lopen intussentijd en van de uitgespaarde €'s kan je weer iets anders kopen/doen.

Als je enige kostwinner bent en daar met 5 van moet "leven" zou je dit misschien ook doen....iedereen maakt zijn eigen portefeuille hé .

Comment

Maco heeft idd goede prijzen, ben er speciaal vanuit Mechelen mijn winterset voor de orlando gaan halen. En ik had ondertussen ook al ewa afgebeld...

Comment

Voor die 40 tot 80 € verschil doe ik dit wel , de huidige banden gaan heus niet lopen intussentijd en van de uitgespaarde €'s kan je weer iets anders kopen/doen.
                          Inderdaad, voor 40euro a 80euro wil ik er ook wel een uurtje tijd in steken, zoveel verdien ik netto niet per uur hoor

Comment

Working...
                          X