Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van 5 dagen stilstaan ga je geen platte batterij hebben hoor ...
... als je batterij nog goed is ja. Ik bedoelde eigenlijk maar dat je er in de winter mee moet oppassen als de batterij al wat ouder wordt. Dan zou je wel eens prijs kunnen hebben na 5 dagen
... als je batterij nog goed is ja. Ik bedoelde eigenlijk maar dat je er in de winter mee moet oppassen als de batterij al wat ouder wordt. Dan zou je wel eens prijs kunnen hebben na 5 dagen
Best vervelend op zo een rot moment en zeker als jer ergens moet zijn (laat staan als je al wat later bent) meestal zo een samenloop
Akkoord, maar dat is toch niet typisch voor diesels, toch?
Dat geldt net hetzelfde voor een benzine.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
helemaal niet slecht...ik heb ook twee diesels van 10 jaar oud. Deze worden 6 keer per jaar gebruikt om 200 a 300 km mee te rijden en zijn nog steeds nieuw. Je moet niet véél rijden hé,je moet vermijden om veel km's in de opwarm fase te maken (korte ritten) en dat doe jij niet dus is er niets aan de hand
Ik zit ook ongeveer in jouw situatie, tijdens 1 (of soms 2) grote verplaatsing per week en voor de rest staat ie normaal de hele week stil.
Ik heb ergens gelezen dat je best je tank volledig vult (en dop zeker goed dichtdraaien) om condensvorming te voorkomen (vooral tijdens de koudere periodes).
En je wil absoluut geen water in je dieseltank hebben he.
Comment