Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slecht voor een diesel of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Van 5 dagen stilstaan ga je geen platte batterij hebben hoor ...
    ... als je batterij nog goed is ja. Ik bedoelde eigenlijk maar dat je er in de winter mee moet oppassen als de batterij al wat ouder wordt. Dan zou je wel eens prijs kunnen hebben na 5 dagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
      ... als je batterij nog goed is ja. Ik bedoelde eigenlijk maar dat je er in de winter mee moet oppassen als de batterij al wat ouder wordt. Dan zou je wel eens prijs kunnen hebben na 5 dagen
      Best vervelend op zo een rot moment en zeker als jer ergens moet zijn (laat staan als je al wat later bent) meestal zo een samenloop

Comment

Akkoord, maar dat is toch niet typisch voor diesels, toch?
        Dat geldt net hetzelfde voor een benzine.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
          Akkoord, maar dat is toch niet typisch voor diesels, toch?
          Dat geldt net hetzelfde voor een benzine.
          Heb ik toch ook nergens beweerd dat dat bij een benzine niet het geval kan zijn?

Comment

helemaal niet slecht...ik heb ook twee diesels van 10 jaar oud. Deze worden 6 keer per jaar gebruikt om 200 a 300 km mee te rijden en zijn nog steeds nieuw. Je moet niet véél rijden hé,je moet vermijden om veel km's in de opwarm fase te maken (korte ritten) en dat doe jij niet dus is er niets aan de hand
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Heb ik toch ook nergens beweerd dat dat bij een benzine niet het geval kan zijn?
              Neenee, dat bedoelde ik ook niet, excuus.
              TS zou maar die indruk kunnen krijgen omdat zijn vraag wel specifiek over diesels gaat.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik zit ook ongeveer in jouw situatie, tijdens 1 (of soms 2) grote verplaatsing per week en voor de rest staat ie normaal de hele week stil.
                Ik heb ergens gelezen dat je best je tank volledig vult (en dop zeker goed dichtdraaien) om condensvorming te voorkomen (vooral tijdens de koudere periodes).
                En je wil absoluut geen water in je dieseltank hebben he.

Comment

Bedankt voor alle reacties. Ik ben blij te horen dat ik me nergens zorgen in moet maken
                  2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Zijn ritten van 25-27km~ ook genoeg voor een diesel op te warmen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                      Zijn ritten van 25-27km~ ook genoeg voor een diesel op te warmen?
                      Natuurlijk.

Comment

Working...
                      X