Mededeling

Collapse
No announcement yet.

openen tankklep Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• openen tankklep Golf VI

Mijn vriendin heeft sinds drie dagen een golf VI TDI 110 PK .

Maar wij weten niet hoe je de tankklep van deze moet openen en de verkoper van deze wagen is momenteel in verlof dus niet bereikbaar.

Werkt dit met een drukknop of hoe zit dat juist bij deze auto ?

Waar zit dit ergens verstopt ?

Heb al zitten zoeken en kan het nergens vinden

Bedankt .

Lees de gebruiksaanwijzing eens. Dat moet daar in staan.

Comment

Zit er geen drukknop rond de handrem? Bij mijn Golf IV destijds zat daar de ontgrendelknop. Weet niet of het bij de Golf VI nog zo is.
      2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
      2016 Audi A3 G-tron

Comment

RTFM!!!

Comment

Handleiding is in het Frans en kan geen frans

Comment

Handleiding is in het Frans en kunnen geen van beiden Frans .

Aan de handrem is niets te vinden .

Comment

Als er binnenin geen knopje te vinden is moet je misschien gewoon eens op het dekseltje duwen?
              Wie weet springt het los.

Comment

Moet je niet gewoon de wagen open laten (niet op slot dus , ontgrendelen) en op het klepje DUWEN ?

Comment

Kan verschillende mogelijkheden hebben.
                  Mijn klep gaat niet open,als er ook maar 1 deur vast is,dus moet ik alles ontgrendelen,en dan nogmaals op het tank klepje duwen en dan komt ie los.
                  Maar dat is wel een opel natuurlijk,bij vw heb ik al eerder gehoord van een intern knopje op de tankklep los te hebben (is trouwens bij kia in veel gevallen ook zo)

Comment

Kijk toch maar eens in uw handleiding ook al is dat in het frans. Ge gaat daar zeker een tekening of illustratie van vinden. Met een beetje logisch denken zal dat wel lukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                      Moet je niet gewoon de wagen open laten (niet op slot dus , ontgrendelen) en op het klepje DUWEN ?
                      Na effe met google te kijken lijkt het mij dat wel te zijn ja.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Duwen op de tankklep.
                        Na het tanken, vuldop vastdraaien tot de klikgeluiden, klepje dicht en nog eens duwen.

Comment

Ter info, de meeste handleidingen kan je ook online terugvinden

Comment

Bel gewoon naar een vw-dealer : die kan je dat meteen zeggen

Comment

knopje onderin de bestuurdersdeur

Daar ergens volgens mij
                              Last edited by Volvo_Bjorn; 26/01/2013, 13:21.
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                              X