Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motor is vervangen veilig om te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• motor is vervangen veilig om te kopen?

ik zou een mazda 2 1.250cc benzine, met 30-35.000km, interieuw als nieuw, kopen tweedehands, mazda garage, via kennis goeie garage.hij had motor problemen, kost 3500 euro.
    had eerst identieke mazda gezien bij hem voor 3000 euro alles tzelfde behalve dat die wel airco had en 80.000km had, maar is onder tussen al verkocht
    garagist zei voor die verkocht was deze te kiezen boven die andere omdat andere problemen had met motor. steentje in motor gekregen, wss overhit, en eigenaar was ermee blijven rijden tot thuis, er kwam witte rook uit, motor zou kapot zijn.
    nu dat die verkocht is zegt hij tegen mij, dat hij deze zal herstellen, kijken hoe en of motor vervangen. hij zegt dat hij er 250 euro van de prijs doet en ipv de een jaar garantie geeft hij twee jaar garantie, moest ik het niet vertrouwen. de motor zou van andere mazda komen maar dan met 45.000 km. maar dan komen de tellers toch niet meer overeen?
    is het wel aan te raden om deze wagen alsnog te kopen ?? nu dat er een ander motor insteekt geeft dat geen andere problemen met zich mee?
    graag een serieus antwoord, ik ben geen kenner dus vraag ik om raad

Als je met behulp van zulk gefoefel een nieuwe auto moet kopen, koop je naar mijn mening die auto niet met een goed gevoel... Moest de handelaar nu een nieuwe motor geplaatst hebben en die dan verkopen, maar u eerst een andere aanbevelen en dan nu weer de deze met behulp van een andere motor niet nieuw,...
    Ieder zijn goesting, maar dat zou ik niet doen...
    Garantie is ook mooi maar wat is die garantie waard op papier?
    Laat u daar ook niet aan vangen...

Comment

Deze handelaar is wel zo eerlijk om het u mee te delen... Een andere handelaar zou er een andere motor inlepelen en het verzwijgen. Maar je moet er nu wel geen exra topic over aanmaken. Als je een slecht gevoel bij deze wagen hebt, dan laat je het beter zo. Er zijn genoeg andere wagens te koop... Aangezien de markt in elkaar gevallen is, kan je overal wel koopjes doen.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
      X