Mededeling

Collapse
No announcement yet.

naden motorkap schade of niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• naden motorkap schade of niet

Was vandaag op weg en zag echt een prachtige wagen staan .
    Even erop afgestapt .

Even met de verkoper gepraat en deze liet me de hele onderhoushistorie in het boekje zien dat de wagen perfect is onderhouden door dealer.

Maar toen viel mijn oog op iets .

Namelijk de zijnaden tussen motorkap en spatborden links en rechts .

De rechtse was duidelijker smaller dan de linkse .

Volgens verkoper heeft deze wagen nooit een aanrijding gehad .

Mij is altijd wel verteld geweest dat wanneer de naden links en rechts van de motorkap duidelijk verschillen dit kan duiden dat de wagen een aanrijding heeft gehad .

Wanneer ik dan op internet wat rond surf blijkt dat dit niet altijd hoeft te duiden op een aanrijding .

Klopt dit ?

Kan het zijn dat dit absoluut geen schadegeval is ?

Kan misschien wel zijn dat er nooit een aanrijding mee is gebeurd maar zou het toch niet vertrouwen...

Comment

motorkap slecht gecentreerd wss?

Comment

Het zou een ongevalauto kunnen zijn. Maar het zegt eigenlijk niks... Bij nieuwe wagens zijn de naden ook niet altijd even juist, is puur afstelwerk. Ik zou eens verder kijken want een motorkap beschadig je normaal niet alleen. Dan moeten er nog andere onderdelen ook geraakt zijn. Kijk eens in de motorruimte of je geen nieuwe onderdelen kan zien, extra laswerk, zaken in verkeerde kleuren,...
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb een lakdiktemeter,dan kan je direkt zien of er stukken herspoten zijn,ik ben van Booischot, als je wil mag je hem eens lenen....

Comment

Working...
          X