Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kostrpijs en extra kosten porsche boxter?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kostrpijs en extra kosten porsche boxter?

Hallo
    Graag had ik eens willen weten wat ik zou moeten betalen als ik bv een porsche boxter koop
    Porsche Boxster 2.7 211cv

Carrosserietyp:

Cabriolet(2 Zitplaatsen)

Kilometerstand:

69.178 km

1e inschrijving:

04/2008

Vermogen:

155 kW (211 PK)

Brandstof:

Benzine

Kostprijs +- 30.000
    Ik rijd nu met een bmw 1 reeks en heb wel interesse om later messchien een porsche boxter te kopen,wat kost mij dit aan extra kosten om te mogen rijden,éénmalige wegentaks ofzo en andere taksen verzekering...
    Veel ken ik er niet van
    Of bv een Porsche Cayman 2.7i
    Porsche Cayman 2.7i
    Kilometerstand: 58.800 km
    1e inschrijving: 02/2008
    Vermogen: 180 kW (245 PK)
    Brandstof: benzine Iemand meer info voor deze leek ?

Ja sorry voor deze vreemde spaties enzo maar dat prog flipt in mijne browser
    Oorspronkelijk geplaatst door kriss Bekijk Berichten
    Hallo
    Graag had ik eens willen weten wat ik zou moeten betalen als ik bv een porsche boxter koop
    Porsche Boxster 2.7 211cv

Carrosserietyp:

Cabriolet(2 Zitplaatsen)

Kilometerstand:

69.178 km

1e inschrijving:

04/2008

Vermogen:

155 kW (211 PK)

Brandstof:

Benzine

Kostprijs +- 30.000
    Ik rijd nu met een bmw 1 reeks en heb wel interesse om later messchien een porsche boxter te kopen,wat kost mij dit aan extra kosten om te mogen rijden,éénmalige wegentaks ofzo en andere taksen verzekering...
    Veel ken ik er niet van
    Of bv een Porsche Cayman 2.7i
    Porsche Cayman 2.7i
    Kilometerstand: 58.800 km
    1e inschrijving: 02/2008
    Vermogen: 180 kW (245 PK)
    Brandstof: benzine Iemand meer info voor deze leek ?

Comment

Een boxster zal in onderhoud niet meer kosten dan u bimmer

Comment

Hoe zit het met verzekering en wegentaksen enzo ?
        Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Een boxster zal in onderhoud niet meer kosten dan u bimmer

Comment

Ik weet niet wat een motor je bmw heeft natuurlijk maar naar mijn mening zal enkel je bivv wat meer zijn dan je bmw (in verkeer brengen dus)
          Tax zal wel meevallen,onderhoud zal wel wat duurder zijn als je bmw,zoals bij bmw betaal je ook bij porsche wel stevig door,en wel iets meer dan bmw lijkt me.
          Maar of dat je moet tegenhouden lijkt me niet,wel een serieuze overstap van een 1 reeks naar een boxster.

Comment

Was maar een idee voor over 2a3 jaar eh,boxters kosten ook niet zoveel zie ik,heb nu een bmw1 118d ,wat zou de bivv kosten van een boxter ?
            Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
            Ik weet niet wat een motor je bmw heeft natuurlijk maar naar mijn mening zal enkel je bivv wat meer zijn dan je bmw (in verkeer brengen dus)
            Tax zal wel meevallen,onderhoud zal wel wat duurder zijn als je bmw,zoals bij bmw betaal je ook bij porsche wel stevig door,en wel iets meer dan bmw lijkt me.
            Maar of dat je moet tegenhouden lijkt me niet,wel een serieuze overstap van een 1 reeks naar een boxster.

Comment

Was maar een idee voor over 2a3 jaar eh,boxters kosten ook niet zoveel zie ik,heb nu een bmw1 118d ,wat zou de bivv kosten van een boxter ?
              tov een 118 d zal die bivv wel een verschilletje zijn,hoeveel weet ik niet maar op internet kan je dat berekenen.

Comment

Boxter:

1436 euro voor BIV, jaarlijkse taks is 669 euro, als je er een neemt uit 2008.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Boxter:

1436 euro voor BIV, jaarlijkse taks is 669 euro, als je er een neemt uit 2008.
                  Zal nog lager liggen de BIV, want hij plant er toch maar een te kopen over 2 à 3 jaar ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
                    Zal nog lager liggen de BIV, want hij plant er toch maar een te kopen over 2 à 3 jaar ?
                    Ja en nee want vanaf 2013 wordt er jaarlijks 4,5gr CO² bijgeteld dus binnen 2 jaar 9 gr hogere CO² en nog twee jaarlijkse indexaanpassingen en de BIV zal waarschijnlijk niet veel lager uitvallen. in 2014 zal ook voor tweedehandswagens de berekening van BIV volledig op de CO² uitstoot gebeuren.
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Ik vind dit een zinloze discussie.
                      Binnen 2 a 3 jaar zal de autofiscaliteit er weer totaal anders uitzien waardoor alle berekeningen die je nu maakt overbodig zijn.
                      Daarnaast zijn er nog tal van factoren die je van nu tot dan niet kan voorspellen, en die je keuze nog helemaal kunnen veranderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                        Ik vind dit een zinloze discussie.
                        Binnen 2 a 3 jaar zal de autofiscaliteit er weer totaal anders uitzien waardoor alle berekeningen die je nu maakt overbodig zijn.
                        Daarnaast zijn er nog tal van factoren die je van nu tot dan niet kan voorspellen, en die je keuze nog helemaal kunnen veranderen.
                        En tegen dan wil je iets anders... is meestal een bevlieging. Zeker als je gaat rekenen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                          En tegen dan wil je iets anders... is meestal een bevlieging. Zeker als je gaat rekenen...
                          +1 , en hoe dan ook zal die porsche duurder uitvallen qua verzekering,tax en inschrijving en onderhoud ook zoals ik al zei tov die 118

Comment

Bedankt voor jullie antwoord,ja messchien wil ik over paar jaar weer iets anders lol je weet nooit eh
                            Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                            +1 , en hoe dan ook zal die porsche duurder uitvallen qua verzekering,tax en inschrijving en onderhoud ook zoals ik al zei tov die 118

Comment

Dat is waar en moet in je achterhoofd houden je leeft maar 1 x
                              Dromen moet je proberen waar te maken

Comment

http://www.porscheforum.be/forum/43-...-27i--per-jaar-

Comment

Working...
                                X