Ik ben momenteel aan het uitkijken om mijn personenwagen te vervangen door een lichte vracht. Dit betreft sowieso een tweede wagen. De afweging is echter niet makkelijk. Een nieuwe wagen heeft garantie en brengt in normale omstandigheden geen grote kosten met zich mee. Met mijn huidige wagen blijven rijden, brengt mss wat kosten mee na verloop van tijd.....
Graag jullie mening over het volgende.
Verkoop je na 4-5 jaar best je wagen om nog een relatief aanvaardbare restwaarde te krijgen of indien je dit niet doet, rijd je hem op tot hij versleten is?
Momenteel rijd ik met een Fiat Bravo (diesel 1.9 TDI). Deze is vier jaar oud en heeft ca. 90.000 km. Wat opzoekwerk levert mij momenteel een prijs van ca. 8000 euro.
- Is het de moment om te verkopen, rekeninghoudende met de restwaarde?
- Welke grote kosten zou ik kunnen hebben in de nabije toekomst?
- Met welke kosten dien ik sowieso rekening te houden, gelet op de kilometerstand?
Alvast bedankt
Graag jullie mening over het volgende.
Verkoop je na 4-5 jaar best je wagen om nog een relatief aanvaardbare restwaarde te krijgen of indien je dit niet doet, rijd je hem op tot hij versleten is?
Momenteel rijd ik met een Fiat Bravo (diesel 1.9 TDI). Deze is vier jaar oud en heeft ca. 90.000 km. Wat opzoekwerk levert mij momenteel een prijs van ca. 8000 euro.
- Is het de moment om te verkopen, rekeninghoudende met de restwaarde?
- Welke grote kosten zou ik kunnen hebben in de nabije toekomst?
- Met welke kosten dien ik sowieso rekening te houden, gelet op de kilometerstand?
Alvast bedankt
Comment