Ik ben van plan om een nieuwe lichte vracht aan te kopen. Dit als tweede wagen en vooral uit fiscaal oogpunt.
Ik heb reeds enkele dealers bezocht. Volgende komen in aanmerking:
- Peugeot Patner Confort 120 L1H1 1.6 HDI FAP (90pk)(ca.15.000 €)
- Fiat Doblo cargo SX 1.6 multiJet 16v (105pk) (ca. 16.500 €)
- VW Caddy Baseline 1.6 TDI (102pk) (ca. 19.000 €)
- VW Caddy Maxi Baseline 1.6 TDI (102pk) (ca. 20.000 €)
Nog te bekijken:
- Citroën Berlingo en Renault Kangoo.
Graag had ik eens jullie ervaringen gehoord met één van bovenstaande (nadelen/voordelen) en welke jullie voorkeur heeft.
Hoe zit het met de tweedehandswaarde achteraf?
Ivm de caddy maxi. Dit betreft een wagen met 5 zitplaatsen (2 voor en 3 achteraan). Vervolgens is er een vaste wand tussen de koffer en de achterste zitrij. De verkoper van de garage verzekerde me dat dit alsnog ene lichte vracht betrof gezien de vaste wand en koffervolume van 50% ten opzichte van volledige wagen. Klopt dit?
Het is voor mij uiterst belangrijk dat het voertuig een lichte vracht blijft.
Alvast bedankt.
Ik heb reeds enkele dealers bezocht. Volgende komen in aanmerking:
- Peugeot Patner Confort 120 L1H1 1.6 HDI FAP (90pk)(ca.15.000 €)
- Fiat Doblo cargo SX 1.6 multiJet 16v (105pk) (ca. 16.500 €)
- VW Caddy Baseline 1.6 TDI (102pk) (ca. 19.000 €)
- VW Caddy Maxi Baseline 1.6 TDI (102pk) (ca. 20.000 €)
Nog te bekijken:
- Citroën Berlingo en Renault Kangoo.
Graag had ik eens jullie ervaringen gehoord met één van bovenstaande (nadelen/voordelen) en welke jullie voorkeur heeft.
Hoe zit het met de tweedehandswaarde achteraf?
Ivm de caddy maxi. Dit betreft een wagen met 5 zitplaatsen (2 voor en 3 achteraan). Vervolgens is er een vaste wand tussen de koffer en de achterste zitrij. De verkoper van de garage verzekerde me dat dit alsnog ene lichte vracht betrof gezien de vaste wand en koffervolume van 50% ten opzichte van volledige wagen. Klopt dit?
Het is voor mij uiterst belangrijk dat het voertuig een lichte vracht blijft.
Alvast bedankt.
Comment