Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

We zijn gelukkig met onze keuze maar hier en daar hoor ik verhalen van buitensporig verbruik van de IX35, nl. tot 11l/100 km

We wisten dat we bij hun opgegeven gemiddeldes wel wat moeten bijtellen, maar zoveel??? Dit is bijna het dubbele.

Weet iemand hier iets meer over?

Comment

verbruik :

Hangt allemaal af van hoe zwaar jullie voeten zijn

Verbruik pas beginnen "meten" na inrijperiode (na 1500 km ) en nu kan je er wel zeker 2 liter bijtellen als het zo koud blijft (bij de fabrieksgegevens ivm verbruik).

Om het dubbele te bekomen moet je al wel erg vinnig rijden lijkt me .

Heb je al foto's of afbeeldingen van je auto (in de juiste kleur) ?

Comment

Goede keuze.

Comment

Dat van dat hoge verbruik heb ik gelezen op Nederlandse sites ...
          Het verbruik zou meevallen indien je minder dan 90 km/uur rijdt. Ik weet wel niet over welke motorisatie ze het hadden; 2.0 benzine of diesel, al dan niet automaat. Tussen benzine en diesel zal wel aleen groot verschil in verbruik zitten vermoed ik.

Gemengd verbruik zit volgens de boekjes op 5,5 liter (wat me wel te positief lijkt), tel daar 2 liter bij, daar kunnen we zeker nog mee leven .

Nog geen foto's. Het is dus de 2.0 CRDi, 136 Pk, zwart van kleur, lounge uitvoering met luxury pack.
          Eigenlijk zit alles er op en eraan, behalve het panoramisch dak. De navigatie van Huyndai wordt vervangen door deze van Kenwood. Voorlopig hebben we standaard 17'' velgen, maar waarschijnlijk zullen deze na verloop van tijd vervangen worden door 18''.

Comment

Ik heb de Kia sportage. Voor 99% dezelfde wagen. Ik heb wel een 4 x4 of AWD. Verbruik ligt tussen de 7 en 8,5 liter. Naargelang hoe je rijd en hoe kort of lang je ritten zijn.

Comment

zoiets ongeveer ? : mooie auto

Comment

Eerlijk gezegd vind ik de Sportage wel een mooiere auto, maar de waarborg van Hyundai en de goedkopere wisselstukken hebben ons overtuigd om deze dan toch maar te kopen.

Heel erg aan het twijfelen geweest over de kleur ivm het vuil worden (hebben al vaak in het verleden op onze zwarte auto's gevloekt ), maar uiteindelijk vind ik dat nog altijd het mooist en qua stockwagens was er ook niet veel andere keuze meer.

Nu eens benieuwd wanneer we hem kunnen gaan ophalen.
                Last edited by ; 03/02/2012, 18:57.

Comment

Working...
                X