Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze zouden dit beter op één of andere manier in de rijopleiding verwerken. Das beetje zoals fietsband stoppen veel mensen kunnen dat ook nie meer.
²
Volledig mee eens. Ik begrijp natuurlijk de constructeurs wat beter in die context: als men voor zo'n pruts al Roger van VAB moet bellen, dan kan die eventueel de band meebrengen, waarom plaats voorzien dan?
Dan stoot die auto mij nog meer af: als die ontworpen is voor zo'n mensen, vind ik hem nog minder aantrekkelijk.
Now those of you who read my blog, now about my gorgeous little red Mini Cooper, and how much I love it, what can I say it's my pride and joy and it was a
Enz enz...
Velen voelen zich belazerd, want zeg nu zelf: wie vraagt daar nu achter? Het is ook maar toevallig dat ik weet dat dit tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is. En de dealers? Heb vandaag gebeld naar een Peugeot dealer en die krijgt zeker extra cursussen "klanten sussen zonder hen te helpen" aangeboden van het merk zelf, want de bullshit die ik daar gehoord heb, stond me hoegenaamd niet aan "maar dat is toch geen probleem! kit slechts in 1/2 gevallen bruikbaar, wie zegt zo'n zever (VAB btw)? Dealernetwerk si dealernetwerk la...".
En dan staat men stom dat men zegt dat het vroeger beter was.
Ik heb bij de aankoop van m'n Scirocco speciaal als optie het reservewiel weggelaten en een compressor-kit in de plaats...
Probeer maar eens de bouten van een wagen los te krijgen met zo'n standaard mini-sleutel. In de garage met een bolleneur stevig vastgezet en zo gegripeerd als iets... Komt ni af met een pijp eraan ofzo, want op die momenten vind je die nergens langs de kant van de baan.
Simpelweg band beetje bijpompen als deze wat plat komt en is het een grotere fit de spuitbus gebruiken. Ni vuilmaken, 2 min werk en werkt perfect!
Je moet maar eens zien hoeveel reservewielen er ni plat zijn, geen kat die zoiets nakijkt. Op de moment-suprème zijt ge er dan ook niets met.
mijn Ford Smax heeft ook geen volwaardig reservewiel, en het is trouwens ook niet mogelijk er een te plaatsen .
Enkel eventueel op de bagagedrager op dak
Ik heb bij de aankoop van m'n Scirocco speciaal als optie het reservewiel weggelaten en een compressor-kit in de plaats...
Probeer maar eens de bouten van een wagen los te krijgen met zo'n standaard mini-sleutel. In de garage met een bolleneur stevig vastgezet en zo gegripeerd als iets... Komt ni af met een pijp eraan ofzo, want op die momenten vind je die nergens langs de kant van de baan.
Simpelweg band beetje bijpompen als deze wat plat komt en is het een grotere fit de spuitbus gebruiken. Ni vuilmaken, 2 min werk en werkt perfect!
Je moet maar eens zien hoeveel reservewielen er ni plat zijn, geen kat die zoiets nakijkt. Op de moment-suprème zijt ge er dan ook niets met.
Koop u een kruissleutel en krik pas op als alles los staat.
Werkt perfect in 1 van de 2 gevallen. En als je bij de verkeerde helft bent? Wat dan? Smurrie zorgt ook voor duurdere herstelling achteraf.
Mijn reservewiel is net twee weken geleden bijgevuld, dank je wel.
Maar ik zit er wel aan te denken om toch zo'n kit AANVULLEND aan te schaffen. Collega van me heeft onlangs twee platte banden gehad, de kans dat dit gebeurt is klein, maar bestaat en als je dan eens een velg moet opofferen...
Allemaal om de kosten te drukken, voor de constructeur weliswaar. Mijn E46 had in 2002 al een thuiskomertje. De E91 heeft niks meer, zelfs geen krik. Onnozele runflats heb 'k er wel bij gekregen.
Comment