Oorspronkelijk geplaatst door thor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stappenplan om een NIEUWE wagen aan te kopen binnen europa : als voorbeeld UK (vereni
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk BerichtenHoelang mag men rijden met de transitplaten ?
Ik zou willen wachten tot de nieuwe biv regeling
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIemand die een Porsche al ingevoerd heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenNee, maar is geen probleem ook... Enkel +6 maand "retard" (van Porsche uit) op de verwachte levertijd.
eens naar googlen voor een gewone cayenneHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVH11 Bekijk BerichtenIk heb net navraag gedaan naar een audi Q5 TDI 2.0 s-tronic in de UK. Deze zou pas in november geleverd kunnen worden. Dit is toch wel even balen. Iemand een betere optie?
als je van een uitdaging houd kan je hongarije proberen.
hongaarse florint is aan het crashen tegenover de euro
je kan de pagina vertalen met google
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichtengisteren nog een mailtje gehad van Audi Watford UK
leveringstijd is nogmaals ingekort
zou nu half maart kunnen zijn
dus leveringstijd is nu ongeveer 5 maand voor de audi A5
Heeft hij een reden opgegeven??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHerbij laat ik weten dat Mercedes tax free sales London definitief gesloten is voor tourist sales, orders van Stuttgart.
Specifiek gevraagd bij afhaling van mijn wagen op 26/01/2012
En hun lopende orders worden wel nog verwerkt??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVorige week zei hij nog 8 maanden
Heeft hij een reden opgegeven??
Ik denk dat 7 maanden ook wel mogelijk is hoor .
Wel de exacte leverdatum krijg ik maar binnen een paar weken. Omdat de auto's per schip naar UK gaan. En die vertrekt niet iedere week , dus je moet ook hier weer wat geluk hebben. als je de boot net mist kan het 3 weken opschuiven.Last edited by carman; 31/01/2012, 17:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHerbij laat ik weten dat Mercedes tax free sales London definitief gesloten is voor tourist sales, orders van Stuttgart.
Specifiek gevraagd bij afhaling van mijn wagen op 26/01/2012
Met een Audi of BMW kunnen we ook leven
proficiat met je nieuwe importkar
trouwens dom van Mercedes, wie in UK koopt , die koopt prijsbewust dus die gaat niet plots een MB in Belgie kopen maar een audi of bmw in UK. Dus ze gaan er zeker geen euro extra aan winnen.
gaan ze nu Polen en Hongarije ook proberen afblokken ? In principe heb je vrij verkeer van goederen in europa, dus niemand kan je verbieden om in een ander land een wagen te kopen.Last edited by carman; 31/01/2012, 19:58.
Comment
-
Afblokken is niet de juiste term, je mag/kan in de UK nog steeds kopen hoor maar dan een RHD.
Wat Mercedes dus doet zal vermoedelijk niet verboden worden door Europa. Ze leveren maar dan voor de markt waar je koopt.
En in Polen heb je uiteraard dat probleem niet, is zelfde Euro spec wagen als hier.
Comment
-
ter info de nieuwe brochure feb 2012 is uit voor de audi a5 UK
in tegenstelling tot in Belgie is er in UK GEEN prijsverhoging
er zijn een pak nieuwe motoren beschikbaar onderandere 2.0 TDIe met nog lagere CO2
en nog zuiniger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichtenhieral is de levertijd gevraagd ?
als je van een uitdaging houd kan je hongarije proberen.
hongaarse florint is aan het crashen tegenover de euro
je kan de pagina vertalen met google
Wil het nu toch wel lukken dat ik naar een premium op zoek ben en heel veel handel in HU en er goeie contacten heb (de taal! Die taal!).
Zeg, nog een vraagje, als je in UK ene samenstelt, is dat de prijs? Of gaat er zoals in Belgie nog onderhandelde korting af? Of is dat daar niet de gewoonte?
Comment
Comment