Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leaseplan Offerte vs Garage offerte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leaseplan Offerte vs Garage offerte

Hoi,

Is het mogelijk om bij leaseplan met een garageofferte te werken?
    Ik krijg namelijk meer binnen mijn budget via een officiele dealer dan bij Leaseplan.

(Mercedes)

Iemand hier een idee over?

Greets

doe ik altijd.

eerst naar garage om offerte.. dan die offerte binnenbrengen bij leasing.

Comment

Dus theoretisch :

Als ik een leaseplan internet quotation binnen mijn totaalbedrag budget krijg, bvb (fictieve waardes) aan 5000 euro excl. BTW en ik neem identiek dezelfde uitrusting bij mijn dealer waar de prijs 4500 euro excl. BTW is heb ik in theorie bij de dealer nog 500 excl. over.

Stel dat ik daar nog 500 euro aan opties bijdoe, gaat leaseplan hier weinig problemen over maken? Ik neem aan van wel, want kwa CO2 en onderhoud zijn beide dezelfde keuzes.

Ik bedoel maar, als ik die extra opties via leaseplan IQ toevoeg ga ik natuurlijk over mijn budget, via de garage dus een veel betere deal. In mijn geval zou ik er nog Xenons + Haman kardon boxen inkrijgen ... of moet ik die online tool puur als een indicator zien?
      Last edited by ; 18/06/2011, 16:26.

Comment

CO2 en btw gaan niet veranderen als je hetzelfde model kiest he.

bvb :

model1 + optie A B C = 30200 excl. BTW bij Leaseplan en goedgekeurd binnen de policy. (dus dat is inclusief CO2 etc.)
        model1 + optie A B C = 28700 excl. BTW bij dealer.

Ik zou er dan ook vanuit gaan dat ik bij de dealer nog wat leuke opties kan aanvinken die ik bij leaseplan nu niet kan aanvinken. Ik weet echter niet in hoeverre dat zo een dingen mogelijk zijn bij LP. En vraag me niet hoe de dealer dit kan klaarspelen ondanks de schitterende kortingen bij LP, maar een offerte is een offerte natuurlijk, tstaat op papier :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bushimo Bekijk Berichten
          CO2 en btw gaan niet veranderen als je hetzelfde model kiest he.

bvb :

model1 + optie A B C = 30200 excl. BTW bij Leaseplan en goedgekeurd binnen de policy. (dus dat is inclusief CO2 etc.)
          model1 + optie A B C = 28700 excl. BTW bij dealer.

Ik zou er dan ook vanuit gaan dat ik bij de dealer nog wat leuke opties kan aanvinken die ik bij leaseplan nu niet kan aanvinken. Ik weet echter niet in hoeverre dat zo een dingen mogelijk zijn bij LP. En vraag me niet hoe de dealer dit kan klaarspelen ondanks de schitterende kortingen bij LP, maar een offerte is een offerte natuurlijk, tstaat op papier :p
          Wat doet jullie fleetverantwoordelijke hier mee? Vraagt die ook quotes bij andere maatschappijen? De internet quotations is zeker niet hun beste prijs, maar dan nog ben je afhankelijk van hoe je bedrijf hier mee omgaat ...
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
          X