Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chassisnummer niet gevonden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chassisnummer niet gevonden

Hallo,

Ik heb een 2dehandswagen gekocht, nu ik hem wil inschrijven vinden ze bij de verzekering mijn chassisnummer niet, er komt op "chassisnummer niet identiek" ofzoiets. Als ik m'n chassisnummer ingeef bij een VIN decoder, vind ik wel mijn auto met de juiste gegevens. Iemand een idee hoe dit mogelijk is en wat eraan te doen?

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Hallo,

Ik heb een 2dehandswagen gekocht, nu ik hem wil inschrijven vinden ze bij de verzekering mijn chassisnummer niet, er komt op "chassisnummer niet identiek" ofzoiets. Als ik m'n chassisnummer ingeef bij een VIN decoder, vind ik wel mijn auto met de juiste gegevens. Iemand een idee hoe dit mogelijk is en wat eraan te doen?
    Heb je het inschrijvingsformulier van de vorige niet meer?
    Carpas?
    Keuringsbewijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Heb je het inschrijvingsformulier van de vorige niet meer?
      Carpas?
      Keuringsbewijs?
      Allemaal aanwezig, heb ook naar de garage gebeld waar hij door de eerste eigenaar afgehaald was en het chassisnummer klopte met de naam van de eerste eigenaar en de configuratie van de auto. Maar ondertussen zijn we naar de DIV geweest en daar was het plots toch OK, blijkbaar was de database van de verzekeringen niet zo uitgebreid en is de auto nieuw naar hier gekomen maar eigenlijk bedoeld voor de Franse markt. Was even stressmomentje maar normaal gezien is het nu OK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Allemaal aanwezig, heb ook naar de garage gebeld waar hij door de eerste eigenaar afgehaald was en het chassisnummer klopte met de naam van de eerste eigenaar en de configuratie van de auto. Maar ondertussen zijn we naar de DIV geweest en daar was het plots toch OK, blijkbaar was de database van de verzekeringen niet zo uitgebreid en is de auto nieuw naar hier gekomen maar eigenlijk bedoeld voor de Franse markt. Was even stressmomentje maar normaal gezien is het nu OK
        Wat heb je gekocht?

Edit: net gezien, proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
          Wat heb je gekocht?

Edit: net gezien, proficiat!
          Benz
          Bedankt!

Comment

Working...
          X