Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 523i (E39)- goede koop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door BlaCkBirD Bekijk Berichten
    bestaan daar ook comfortzetels voor of?
    Je had de keuze tussen standaard, sport en comfortstoelen op de E39. Qua leder had je keuze tussen montana en nappa.
    The shark is BACK! BMW 635csi

    BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017


    2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

    Comment


    • #42
      Hoeveel zouden jullie voor deze geven?




      523i van 1997 met +- 195.000km. Origineel duits (125Kw, ook op papier). Onderhoudsboekje van onafhankelijke BMW garage. 2 jaar stilgestaan en nu recent op orde gezet. Groot onderhoud gedaan (alle olieën + filters), nieuwe thermostaat, nieuwe remschijven + blokken. Vering is gaar maar er komt nog een nieuwe onder voor verkoop (maar geen nieuwe balgen achteraan). Nieuwe voor- en acherlichtunits (waarvan de pinkers niet tegoei werken).

      Opties: Leder, verwarmde zetels, PDC achter. Verder niet al te veel.

      Interieur is redelijk gekuist, maar er zijn een paar hoekjes uit de bekleding wat er op lijkt te duiden dat er nogal wat gerief mee versjouwd is. In de koffer ook wat vuile plekken. Deurrubber kapot, mistlicht kapot, rubber bovenaan venster verstorven. Geen water binnen volgens de eigenaar. Elektrische ramen achter doen wat raar. Originele radio zit er niet in. Er zit een aftermarket spul in (spijtig, want origineel is veel mooier).

      Ik ben serieus aan het twijfelen en ik ben ook niet zeker of de prijs juist zit. Dus vandaar de vraag, hoeveel mag ik hieraan geven? Wat zou ik nog moeten voorzien van kosten?

      Comment


      • #43
        Ik zou deze links laten liggen.
        Meer dan 1750 is die niet waard vind ik.

        Comment


        • #44
          Voor 1750 stond hij hier al lang op de oprit denk ik

          Waarom zou je hem links laten liggen?

          Comment


          • #45
            ik zou toch eerder 3500 tot 3750 euro schatten

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
              ik zou toch eerder 3500 tot 3750 euro schatten
              ik denk dat de prijs nog 1000 euro hoger ligt op z'n minst.

              enige probleem is ik vind dat een 5 serie automaat nodig heeft

              Comment


              • #47
                OK in de prijs ben ik veel te laag geweest maar als hij je interesseert, ga er is naar kijken en rij er is mee.
                Ik zou hem links laten liggen omdat hij er redelijk afgeleefd uitziet vanbinnen, 1 van de eerste modellen is, 2 jaar heeft stilgestaan, redelijk weinig opties heeft,....
                Maarja rij er is mee en kijk er is naar en misschien heb ik het helemaal mis.

                Comment


                • #48
                  Ik zou er nooit meer als 3500€ aan geven.

                  Comment


                  • #49
                    En neem geen automaat, neemt de helft van 't rijplezier weg en zeker met deze toch nogal lichte motor (tov de zware koets) zal 'ie met de automaat NOG trager aanvoelen.

                    De auto hierboven zou ik ook een dubbel gevoel bij hebben, eventjes verder zoeken en je vindt zeker een beter exemplaar

                    Moet 't een BMW zijn ?

                    Saab 9-5 2.3t of Volvo S60 2.4T / T5 bvb. al overwogen ?

                    Oersterke auto's die veel krachtiger zijn en toch maar evenveel kosten in tax. En als je écht een automaat wilt, als je een van deze zweden in automaat neemt zal de auto toch nog vlot genoeg zijn door 't overvloedige koppel door de turbo.

                    Comment

                    Working...
                    X