Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Collega zoekt een vito maar ik weet dat er bij bepaalde reeksen veel problemen zijn. De vraag is dus welke vito's zijn betrouwbaar (van welke jaargang en met welke motor).
Geen idee welke motor of bouwjaar, maar heb gehoord dat je moet uitkijken met Vito's in Spanje gebouwd.
Zouden zeer roestgevoelig zijn.
Een collega opt werk heeft er eentje gehad (denk model 2001 en 220CDI) en heeft daar veel miserie mee gehad.
Hier in de straat heeft er nog iemand zo eentje ,denk rond het zelfde bouwjaar, en ook veel miserie mee gehad.
Ze roesten sowieso allemaal. Eerste bouwjaren (96 97 9 zou ik ook niet nemen, wij hebben daar thuis veel problemen mee gehad. De laatste die we hadden was een 2001 112CDI automaat en die was probleemloos.
Afwerkingskwaliteit is wel zéér matig. Wij zijn daarna over gestapt op een T4 van VW en dat is imo veruit de betere keus.
Ze roesten sowieso allemaal. Eerste bouwjaren (96 97 9 zou ik ook niet nemen, wij hebben daar thuis veel problemen mee gehad. De laatste die we hadden was een 2001 112CDI automaat en die was probleemloos.
Afwerkingskwaliteit is wel zéér matig. Wij zijn daarna over gestapt op een T4 van VW en dat is imo veruit de betere keus.
Mij lijkt de vw ook een beter (en betrouwbaarder) alternatief.
Wij hebben een nieuwe MB Vito gehad het jaar dat ie uitkwam.
Was toen 'Van of the year'; geen idee welk jaar dat was ...
Was een 110d denk ik.
Verschrikkelijke wagen ! slechtste wagen ooit gehad.
ongelooflijk welke problemen en welke onveiligheid die ons bezorgde !
Hier hetzelfde verhaal enkel dan een 108d.
Enige verschil is.
Auto heeft 380 000km gedaan zonder één probleem.
Oh jawel 1x is de cardan losgekomen, voor de rest NOOIT iets aan gehad.
Beste wagen dat mijn vader ooit heeft gehad, was 1 van de allereerste hier in België.
Geen idee welke motor of bouwjaar, maar heb gehoord dat je moet uitkijken met Vito's in Spanje gebouwd.
yeps. voor de goedkoop zou er geen laag grondverf gebruikt zijn.
vriend van me heeft nog lang een Vito gehad. bij mijn weten een goede wagen waar ze veel aanhangwagens mee trokken voor professioneel gebruik, maar na tamelijk korte tijd was dat ding zo roestig als de straat. en dat was geen zicht voor de klanten
Iemand enig idee hoe je de bc kan resetten??,heb nl oliewissel gedaan ,verder is die van ons volledig hersteld en herspoten in garantie was rondom rond doorgeroest ,blijkbaar is ie in Turkije gebouwd
elke vito wordt in spanje gebouwd, in een fabriek overgenomen van dkw, de eerste 'vito', de mb100 was een gerebadge dkw (audi)
DKW die hadden vroeger fijne wagens, spijtig dat het 2takt motoren waren die er in staken. Borgward (Isabelle) waren precies de vergrote modellen van DKW.
Je moet op straat maar eens kijken naar Vito's of Sprinters. Ze hebben allemaal erg veel roest.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment