Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roos formulier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Roos formulier

Hallo,

Ik heb een vraagje ivm het roos formulier.

Ik heb net een andere auto gekocht en ben het roos formulier kwijt gespeeld.
    Nu moet er met Z-platen naar de keuring gereden worden. Gaat dit zonder roos formulier? Moet ik een nieuw aanvrage (auto staat nog op de vorige eigenaar zijn naam) of moet de vorige eigenaar een nieuw formulier aanvragen?

Alvast bedankt

vorige eigenaar moet dit aanvragen (bewijs van verlies gaan halen bij de politie) .
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
      vorige eigenaar moet dit aanvragen (bewijs van verlies gaan halen bij de politie) .
      Niet correct. ( Het gaat hier niet over het roze inschrijvingsbewijs , maar
      over het formulier : aanvraag tot inschrijving )

Gewoon terug met de garageplaten naar de keuring gaan , daar zal je een nieuw
      formulier ontvangen. Zo kan je dan je auto inschrijven.
      Dit is de vlotste manier , je kan inderdaad nog vragen aan de vorige eigenaar
      dat hij nogmaals met z'n platen naar de keuring gaat , maar dat kost hem meer moeite.

Comment

ik dacht dat het over het inschrijvingsbewijs ging ...
        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

het gaat om het roos formulier

Comment

Het zou toch logisch zijn dat je gewoon een duplicaat kan aanvragen,de wagen was toch technisch in orde.
            Het is toch niet zo dat wanneer je dat papier kwijtgespeeld bent dat je keuring niet meer ok is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caeyers Bekijk Berichten
              het gaat om het roos formulier

aanvraag tot inschrijving = roze
              inschrijvingsbewijs = roze

verduidelijk uw vraag: Gaat het om de 'aanvraag tot inschrijving' of om het inschrijvingsbewijs?

Comment

inschrijvingsbewijs

Auto staat ook nimmer op de vorige eigenaar zijn naam.
                Ik weet dus niet of de garage dit formulier nodig heeft als ze met Z-platen naar de keuring gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caeyers Bekijk Berichten
                  Hallo,

Ik heb een vraagje ivm het roos formulier.

Ik heb net een andere auto gekocht en ben het roos formulier kwijt gespeeld.
                  Nu moet er met Z-platen naar de keuring gereden worden. Gaat dit zonder roos formulier? Moet ik een nieuw aanvrage (auto staat nog op de vorige eigenaar zijn naam) of moet de vorige eigenaar een nieuw formulier aanvragen?

Alvast bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                  aanvraag tot inschrijving = roze
                  inschrijvingsbewijs = roze

verduidelijk uw vraag: Gaat het om de 'aanvraag tot inschrijving' of om het inschrijvingsbewijs?
                  Als de auto nog op de vorige eigenaar zijn naam staat zal het niet het inschrijvingsbewijs zijn he. Tenzij de vorige eigenaar hem niet heeft laten keuren voor verkoop.

Comment

Ik heb de wagen gekocht zonder keuring voor verkoop.

Informatie is een beetje fout.

Heb de auto dus gekocht zonder keuring voor verkoop. Wilde vorige week naar de garagist gaan om met z-platen naar de keuring te gaan maar kwam tot de conclusie dat het inschrijvingsbewijs kwijt is.
                    Nu heeft ze eigenaar mij vertelt dat hij de auto van zijn naam heeft laten schrappen.

Comment

Working...
                    X