Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe auto-opkopers / 2dehands dealers vinden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe auto-opkopers / 2dehands dealers vinden?

Hallo,

Ik wil mijn auto verkopen, maar liever niet via het internet. Weet iemand soms waar ik het beste auto-opkopers kan vinden? Of een ander voorstel?

Dank,
    Karel

zet hem elke dag op de parking van de Auchan, Ikea en de Makro.
    Verzamel de kaartjes en bellen maar!

Tenzij hij niet geschikt is voor deze markt. Welke wagen is 't juist?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      zet hem elke dag op de parking van de Auchan, Ikea en de Makro.
      Verzamel de kaartjes en bellen maar!

Tenzij hij niet geschikt is voor deze markt. Welke wagen is 't juist?
      LOL, ik wilde juist hetzelfde posten.

Hasselt centrum is al voldoende.. 5 kaartjes op een 5 weken ..

Comment

Toen ik mijn accident heb gehad met de Saab reed ik rond met twee geblutste deuren. Na een paar dagen had ik ook al een kaartje of drie

Als je de koopjeskrant meeneemt staan daar trouwens vaak van die dingen in als :'Wij kopen elke wagen'.
        Mss daar eens naar bellen?
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

die gasten geven echter geen topprijs

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            die gasten geven echter geen topprijs
            daarvoor moet je bij de bmw dealer zijn
            Nora!

Comment

Waarom niet via internet? Dat maakt het juist gemakkelijker voor zowel koper als verkoper
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik zie internet ook als de beste manier om een wagen te verkopen. Daar zijn ook de meeste opkopers te vinden, dat merk je wel wanneer je een redelijk geprijsde wagen te koop zet op sites zoals kapaza, 2dehands en konsoorten. Allerlei types krijg je aan de lijn, van arrogante tot vriendelijke tot boeren...

Comment

En het is nog gratis ook

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Ik zie internet ook als de beste manier om een wagen te verkopen. Daar zijn ook de meeste opkopers te vinden, dat merk je wel wanneer je een redelijk geprijsde wagen te koop zet op sites zoals kapaza, 2dehands en konsoorten. Allerlei types krijg je aan de lijn, van arrogante tot vriendelijke tot boeren...
                    Het gaat over een gewone auto hoor (BMW 318d), maar mijn ervaringen met internet zijn niet super. Krijg steeds (vooral Franstalige) reacties die ik amper vertrouw. Ofwel "kennen ze iemand die interesse heeft", of "ik woon nu in het buitenland, maar stuur iemand om de wagen op te halen", of nog "graag laten weten hoe ik moet betalen, geef anders uw rekeningnummer even".

Serieus, ik had liever dingen gehad als "heb interesse, kan ik de wagen komen bekijken". Dat is iets anders... Vandaar de advertentie verwijderd en wil het over andere boeg gooien :-)

Gr,
                    Karel

Comment

318d is niets voor opkopers,die krijg je particulier voor meer verkocht denk ik
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KarelDaens Bekijk Berichten
                        Het gaat over een gewone auto hoor (BMW 318d), maar mijn ervaringen met internet zijn niet super. Krijg steeds (vooral Franstalige) reacties die ik amper vertrouw. Ofwel "kennen ze iemand die interesse heeft", of "ik woon nu in het buitenland, maar stuur iemand om de wagen op te halen", of nog "graag laten weten hoe ik moet betalen, geef anders uw rekeningnummer even".

Serieus, ik had liever dingen gehad als "heb interesse, kan ik de wagen komen bekijken". Dat is iets anders... Vandaar de advertentie verwijderd en wil het over andere boeg gooien :-)

Gr,
                        Karel
                        Van een opkoper ga je slechts 1/3de krijgen dan wat je particulier voor de auto kan krijgen. Aan u de keuze natuurlijk... Je kan hem ook altijd aan de dealer overlaten indien je een andere nieuwe wagen zou kopen. Maar verwacht daar ook geen deftige prijzen van.

Iedereen krijgt mails van franstalige rare pipo's en andere onbetrouwbare individuen. Aan u de opdracht om te selecteren op wie je wel en niet reageert. Reageer enkel op betrouwbare emails hé.

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Van een opkoper ga je slechts 1/3de krijgen dan wat je particulier voor de auto kan krijgen. Aan u de keuze natuurlijk... Je kan hem ook altijd aan de dealer overlaten indien je een andere nieuwe wagen zou kopen. Maar verwacht daar ook geen deftige prijzen van.

Iedereen krijgt mails van franstalige rare pipo's en andere onbetrouwbare individuen. Aan u de opdracht om te selecteren op wie je wel en niet reageert. Reageer enkel op betrouwbare emails hé.

²²

Je moet niet verwachten dat het verkopen van een wagen zonder enige inspanning zal verlopen. Wat je ook kan is enkel telefonisch contact toelaten en alle mails negeren. Mensen die bellen zijn meestal meer geïnteresseerd dan mensen die mailen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            En het is nog gratis ook
                            naja,ge moet eerst internet hebben.
                            das toch nie gratis,oder?
                            http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                              naja,ge moet eerst internet hebben.
                              das toch nie gratis,oder?
                              En je moet ook nog een computer hebben . En eventueel ook nog computerlessen volgen . Zucht...

@ diabolic: ik verkoop geregeld artikelen via kapaza ed. En je moet idd grondig selecteren. Maar meestal merk je toch direct wie ernstige interesse heeft en wie niet. Het valt mij op dat de meeste kopers toch eerst het liefste contact via email zoeken en nadien telefonisch afspreken. Als er twijfels zijn kan je altijd op een openbare plaats, afspreken zodat je uw adres niet moet geven.

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

[quote=BEEMER;3993949]En je moet ook nog een computer hebben . En eventueel ook nog computerlessen volgen . Zucht...

ge zijt echt te serieus
                                http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Working...
                                X