Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karitt Sports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Karitt Sports

Even een vraagje in het rond gooien:

Iemand ervaring met Karitt Sports?
    Door het zoeken naar een Xsara Picasso voor de moeder op hun website terecht gekomen, ze hebben er een aantal staan, met goede prijs, en hun servicevoorwaarden zijn héél knap.

Morgen gaan we even langs, maar ik wou al even polsen of iemand zijn wagen daar heeft gehaald.
    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Een ex-collega heeft daar een wagen gekocht. Niets dan lof over de afhandeling enzo.

Mijn broer is er eens beroepsmatig langs geweest (mechanieker) en was ook wel onder de indruk over het feit dat ze er zo netjes werken, veel materiaal, ... .

Maar zelf geen ervaring ermee.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Bedankt voor je antwoord. Spreekt in ieder geval al in hun voordeel.

Comment

Beroepsmatig ben ik altijd op de baan, regio St.-Truiden- Hasselt, en ik zie er heel veel rijden die van daar komen. Zelf ken ik ook 3 mensen die hun wagen daar gekocht hebben, en ook eigelijk niets dan lof over.

Comment

Net terug van bij Karitt Sports. Zijn héél vriendelijk behandeld geweest en de deal is gesloten.

Comment

Omdat goed nieuws ook wel eens mag: inmiddels zijn we al weer 3 jaar verder, we hebben de wagen nog steeds en hij heeft zo goed als geen noemenswaardige problemen gehad en als er iets was zijn we altijd bij Karitt Sports super correct geholpen. Ze zijn misschien niet de goedkoopste op de markt, maar de meerprijs weerspiegelt zich absoluut in de meerwaarde van de wagens/de service. Dikke, dikke aanrader! Voor de volgende 2dehands gaan we zéker nogmaals in Stevoort kijken.

Comment

Working...
            X