Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Transport wagen uit Italie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Transport wagen uit Italie

Hallo,

Ik wil me een jonge tweedehands aankopen in Italie. Nu ben ik opzoek naar een transport firma die de auto naar Belgie wil brengen. De afstand is 1400km.

Suggesties?

(btw. ik weet dat het veel zal kosten, en nee ik ga niet zelf rijden ;-))

Thans!

foutje

Comment

zelf geen ervaring mee, maar ik hoor nogal wat verhalen over tweedehands uit Italie. Liever niet voor mij

Comment

Zie pm.

Mvg,
        =================
        2016 Skoda Octavia RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
          zelf geen ervaring mee, maar ik hoor nogal wat verhalen over tweedehands uit Italie. Liever niet voor mij
          Zoals,ik heb ook intresse,maar zou zeker zelf ter plaatse de wagen gaan bekijken.

Comment

italianen staan nu niet bepaald bekend als lieverdjes in het verkeer, dus veel blikschade (die zal wel hersteld zijn), auto's die vaak over hun limiet moeten gaan, etc.

nogmaals, is van horen zeggen

Comment

Probeer Van Zandwijk eens, wordt regelmatig ingeschakeld om oude Alfaatjes op te pikken in Italia
              Als logistieke onderneming zijn we dagelijks op weg in Nederland én Europa voor zorgvuldig vervoer van personenauto’s en lichte bedrijfswagens.
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

De wagen is 9 maanden oud en ziet er althans op de foto's pikfijn uit. De website van het bedrijf ziet er betrouwbaar uit, bedrijf bestaat al 50 jaar en erkend verdeler van verschillende merken.

maar ja, of dit allemaal een referentie is ;-)

Comment

koop nooit een auto die je niet met je eigen ogen hebt gezien.
                  en dan nog neem je een risico

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    koop nooit een auto die je niet met je eigen ogen hebt gezien.
                    en dan nog neem je een risico
                    Ik zou zeker niet kopen,als ik die wagen niet in het echt gezien heb.

Moest ik in het buitenland kopen zou ik hem ook liefst zelf afhalen,maar heeft Italië of de UK ook zoiets als transitplaten.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Ik zou zeker niet kopen,als ik die wagen niet in het echt gezien heb.

Moest ik in het buitenland kopen zou ik hem ook liefst zelf afhalen,maar heeft Italië of de UK ook zoiets als transitplaten.

.
                      Jep Iricky is zijn Mini uit Italie gaan halen, check zijn topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GuntherS Bekijk Berichten
                        De wagen is 9 maanden oud en ziet er althans op de foto's pikfijn uit. De website van het bedrijf ziet er betrouwbaar uit, bedrijf bestaat al 50 jaar en erkend verdeler van verschillende merken.

maar ja, of dit allemaal een referentie is ;-)

pikfijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Jep Iricky is zijn Mini uit Italie gaan halen, check zijn topic.
                          iricky niet toch? een andere NLer was het denk ik.. Friso89 ofzoeits

die van Rick komt uit Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            pikfijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                              Zoals die Vlaamse voetballer die in Nederland 'zijn zak niet vond'

On topic, Italianen draaien hun hand niet om om kilometerstanden terug te draaien, blind kopen zou ik in elk geval nooit doen. Misschien heeft de auto wel helemaal in elkaar gezeten.

Comment

Amai wat een vooroordelen over de Italianen ... precies of al wat van Duitsland komt is degelijk en in orde
                                Ik heb vorig jaar een auto laten overkomen uit Italie die ik nog nooit had gezien en ik heb er geen spijt van.
                                Wel veel transportkosten betaald (kleine 1000 euro) maar ik wilde hem dan ook met spoed binnen de 24u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                  Amai wat een vooroordelen over de Italianen ... precies of al wat van Duitsland komt is degelijk en in orde
                                  Ik heb vorig jaar een auto laten overkomen uit Italie die ik nog nooit had gezien en ik heb er geen spijt van.
                                  Wel veel transportkosten betaald (kleine 1000 euro) maar ik wilde hem dan ook met spoed binnen de 24u
                                  Nee hoor, wagens uit het buitenland ook Duitsland zijn zeer interessant voor Belgische handelaars omdat er geen kilometerstandhistorie op de Carpass zal staan en dus terugdraaien maar ... Belgen doen niet onder, vroeger was terugdraaien in Belgie ook een nationale sport.
                                  Last edited by ; 25/01/2010, 07:48.

Comment

Working...
                                  X