Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand Garage Nawrot uit Rijkevorsel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kent iemand Garage Nawrot uit Rijkevorsel?

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe VW Polo. Garage Nawrot in Rijkevorsel (Hyundai dealer + multimerkgarage) gaat een heel stuk onder de prijzen die ik kreeg bij een paar VW dealers.

Kent iemand Garage Nawrot? Ervaringen? Betrouwbaar?

Oorspronkelijk geplaatst door hanz Bekijk Berichten
    Ik ben aan het kijken voor een nieuwe VW Polo. Garage Nawrot in Rijkevorsel (Hyundai dealer + multimerkgarage) gaat een heel stuk onder de prijzen die ik kreeg bij een paar VW dealers.

Kent iemand Garage Nawrot? Ervaringen? Betrouwbaar?
    Goede garage. Is van een Poolse stichter die hier na de oorlog is gebleven. Zij hebben een filiaal in Polen en ze zullen waarschijnlijk die VW's van ginder meebrengen. Net zoals ze met Renault doen.

Comment

wij hebben onze wagen er ook gekocht, stuk goedkoper dan bij de officiële dealer.
      Wel opletten bij de levering dat alle opties er bij zijn, wij hadden 2 boxen tekort maar na onze opmerking werden die er dadelijk in gemonteerd bij de eerste onderhoudsbeurt; ook effe zien of brandblusser ed aanwezig zijn, ook die zaten er bij ons niet in maar werden op vraag dadelijk uit aangevuld.
      grtz

Renée

Comment

Wij hebben 2 Hyundai's die van daar komen en onze Mercedes gaat ook daar op onderhoud. Wij hebben daar eigenlijk niet echt klachten over, ze vergeten wel soms het onderhoudsboekje in te vullen maar zo'n groot probleem is dat nu ook weer niet.

Comment

Vergissing ik ben bedrogen daar
          Last edited by ; 12/09/2014, 21:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satworks Bekijk Berichten
            Luister ik heb bij die garage een Chevorlet Epica gekocht want ze doen daar ook andere merken.
            Ik ben zeer tevreden over die garage.
            1 zeer vriendelijk onthaal.
            2 Zeer Behulpzaam
            3 zeer goede service .
            4 geen rommel maar de beste kwaliteit daar word mee gewerkt zelf ervaren trouwens.
            5 wanneer ze bv olie wiselen doen ze er ook echt in wat er in moet en niet zoals ik vroeger eens meegemaakt heb bij een andere garage 1 litertje bijvullenen volle karter rekenen snapt ge nu!!.
            Deze garage verdiend echt een zeer grote prijs BASTA.

Leuke éérste post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Leuke éérste post.
              idd als er iemand vd garage zelf komt posten dan wordt het toch minder geloofwaardig wat mij betreft. Niet dat de garage niet goed is maar reclame maken voor uzelf door u uit te geven voor iemand anders dat doe je gewoon niet

Comment

Maar ja ik heb zeker te snel van stapel gelopen onbeschoft tegen klanten en niet voor rede vatbaar.
                Ik kan nog veel meer vertellen maar dan word het wat te lang.
                Bv als het u niet aanstaat laar uw auto staan en loop te voet dat was een van de uitspraken van de grote baas.
                Nadat wagen een maand weg was voor reparatie en vroeg waarom een wagen zo vies terug geven aan klant.
                Zo doen ze dat daar eerst had ik andere gedachten over deze zaak maar nu heb ik het ware gezicht gezien.
                Het zijn allemaal dezelfde.
                Dus denk goed na voor je daar een wagen koopt.
                Last edited by ; 12/09/2014, 22:01.

Comment

Working...
                X