Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2dehands wagen 4000-5000 euro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DaMob Bekijk Berichten
    Hm ja, blijkbaar ligt het dicht bij brussel, dus gaat het eigelijk nog
    Airco is toch eigelijk wel een must, ik ga volgend jaar met de auto op vakantie naar Frankrijk/Spanje. Is het mogelijk om een airco te laten installeren?

En i.v.m. die fake advertenties, zoals ik zei, ik ken er echt niets van . Ik zou niet weten wat een correcte prijs is .
    Bedankt iedereen, jullie zijn een grote hulp!
    Alles gaat, maar een airco na-installeren op een E36 ter waarde van ca. 2500€ lijkt me toch wat gek. Maar het kan, als je de onderdelen van een afbraak kan kopen gaat dat niet gek duur zijn, maar er komt toch wel wat werk bij kijken

Maar die kar heeft een schuif/kanteldak. Persoonlijk prefereer ik een schuifdak boven airco.... enkel als het héél heet is krijg je de binnentemperatuur met behulp van een schuifdak niet voldoende afgekoeld.

Comment

Mja zo'n schuifdakje gaat niet veel helpen als ik in een file zou staan denk ik

Maar dat is nu wel het laatste van men zorgen, ik heb een mail gestuurd naar de verkoper en hem gevraagd of hij ooit problemen met de auto heeft gehad en dat ik een afspraak wou maken om eens te komen kijken

Kan iemand me zo zeggen wat ongeveer de acceleratie van deze wagen is?

Bedankt iedereen!

Comment

Mja zo'n schuifdakje gaat niet veel helpen als ik in een file zou staan denk ik

Maar dat is nu wel het laatste van men zorgen, ik heb een mail gestuurd naar de verkoper en hem gevraagd of hij ooit problemen met de auto heeft gehad en dat ik een afspraak wou maken om eens te komen kijken

Kan iemand me zo zeggen wat ongeveer de acceleratie van deze wagen is?

Bedankt iedereen!
        10 seconden rond. En een lekkere sixpacksound

Comment

Ze lusten wel wat benzine en prestatie is niet navenant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Deze auto is goedkoop omdat het
            1. Een Alfa Romeo is. De Alfisten zullen het niet graag horen maar de waarde van een Alfa Romeo is niet erg hoog in occassie mede omwille van de reputatie qua betrouwbaarheid
            2. de motor is veel te zwaar... Een 2.5 is fiscaal niet interessant... Daar ga je u blauw aan betalen
            3. De nummerplaat toont aan dat de auto niet meer van eerste eigenaar is. De auto is het afgelopen jaar door iemand aangekocht en staat nu al terug te koop. De vraag is WAAROM? Verbruikt hij te veel, zijn er kosten aan, komt er een bedrijfswagen (een vergebruikte uitleg al dan niet terecht), is de wagen te klein geworden, gaat de eigenaar veel meer kms rijden zodat een diesel interessanter is...
            Ivm punten 2 en 3

2. Yep, maar ge moet weten wat ge wilt .. vinnig, dan betaal je ofwel een dikke motor, ofwel een lichte wagen. Die laatste is goedkoop, maar als ge er iets mee voorhebt op de E40, zit ik liever in een dikke sedan, als in een oud model Mini ... Die laatste is leuk, maar ik zou er niet mee durven rijden, je moet zot zijn. Maar bon ... die dikke motor : veel PK's kosten geld, ook bij tweedehandse wagens. Voor niks gaat de zon op. Je moet natuurlijk opletten dat je geen 3.4 liter motor hebt, met 150 PK ofzo, want dan ben je er deftig aan voor de moeite. Koop je iets met een respectabele verhouding, zie ik geen probleem.

3. Is idd. sterk mee op te letten, tweedehandse wagens met recente plakken. Ik ken er enen, en die verkocht zijn oude wagen, met nieuwe plakken .. omdat er een firmawagen zou binnenkomen (via het vrouwtje). Op zijn oprit stond er ook een half-geaccidenteerde (dure) wagen, van hetzelfde type als die die hij verkocht. Maw, dat was een handelaar, die loog, zowel over die firmawagen, maar ook op het feit of ie handelaar was. Vroeg het hem nog letterlijk, en ie zei : prive verkoper. Ja, wie heeft er nu niet een geaccidenteerde wagen (zonder plakken) op zijn oprit staan ?

Comment

Hm ja, blijkbaar ligt het dicht bij brussel, dus gaat het eigelijk nog
              Airco is toch eigelijk wel een must, ik ga volgend jaar met de auto op vakantie naar Frankrijk/Spanje. Is het mogelijk om een airco te laten installeren?

En i.v.m. die fake advertenties, zoals ik zei, ik ken er echt niets van . Ik zou niet weten wat een correcte prijs is .
              Bedankt iedereen, jullie zijn een grote hulp!
              die vuurvogeltjes hebben standaard airco en T-roof, dat moet volstaan voor u trip naar france denk ik

Comment

Vuurvogels?

Sorry dat ik zulke termen niet ken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  k moet het toch maar eens aanraden he
                  Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

vuurvogel dus in het nederlands
                  ok, de zwarte heeft geen T-roof
                  http://www.kapaza.be/Autos/Pontiac/2...t_bj_1993.html <- die heeft wel T-roof en is zwart
                  Last edited by Timmie; 27/12/2009, 23:10.

Comment

Die matgrijze staat al lang te koop voor een appel en een ei. Toch raar dat zelfs zoiets voor die prijs niet verkocht geraakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      laatste onderhoud op 161000km. Rare km-stand om dat te doen? Moets dat 160000 zijn? of 150000???
                      Nu ook ni overdrijven he

Ik heb het ook al ooit voorgehad met mijn auto dat hij binnenmoest op 30.000km, dat ik een afspraak maak en tegen dat het zo ver is dat er 31.000 op staan.

Comment

Sta er toch weer wat huiverig tegenover.
                        15 jaar oude BMW
                        172000km (aantoonbaar?)
                        laatste onderhoud op 161000km. Rare km-stand om dat te doen? Moets dat 160000 zijn? of 150000???
                        Dan: Er staat dat hij blanco gekeurd is in Juli. Vraag 'm eens of hij gekeurd wordt voor verkoop met Carpass?
                        Hoeveel eigenaars?
                        Bwa... ik heb mijne (318is) ook een jaartje geleden gekocht met een dergelijke kmstand. Heb er een jaartje goed mee geweest. De mijne was van 1ste eigenaar. Maar ik was niet zot van die zitpositie, het hoge verbruik, kwaliteit van gebruikte materialen (als je een E39 gewoon bent) en de vrij aggressieve motor die continu vroeg om hoog in de toeren te gaan.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                          Die matgrijze staat al lang te koop voor een appel en een ei. Toch raar dat zelfs zoiets voor die prijs niet verkocht geraakt.
                          tja, matgrijs is nu ook niet de kleur die ik zou kiezen voor een vuurvogel.
                          er zijn al teveel grijze auto's op de baan.

Comment

Sta er toch weer wat huiverig tegenover.
                            15 jaar oude BMW
                            172000km (aantoonbaar?)
                            Dan: Er staat dat hij blanco gekeurd is in Juli. Vraag 'm eens of hij gekeurd wordt voor verkoop met Carpass?
                            Hoeveel eigenaars?

-je wagen moet om de x aantal kilometers OF jaarlijks op onderhoud
                            -ik geef m'n wagen ook gewoon op gevoelsmatige intervallen een onderhoud. Dat kan jaarlijks zijn (8000km? 12000km?), het kan ook dat ik geen jaar wacht maar na een trackday nieuwe filtertjes enzo steek.

Als je daar al op moet gaan letten....

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Kan deze dan wel eens fake zijn? Want geen enkele foto heeft dezelfde omgeving
                              Maar die heeft dan wel airco, wat wel handig meegenomen is

I know, kben nogal achterdochtig

Comment

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/23286...00_000_KM.html

Kan deze dan wel eens fake zijn? Want geen enkele foto heeft dezelfde omgeving
                                Maar die heeft dan wel airco, wat wel handig meegenomen is

I know, kben nogal achterdochtig

ik zie niet waarom deze fake zou zijn?

Wat ik met dat van die omgeving bedoelde: je ziet vaak advertenties met foto's van de wagen op de oprit genomen, voor de garagepoort, maar op de achtergrond zie je wel hoge bergen of US-style huisjes met dikke pick-up's voor de deur.... als er als 'locatie' dan bijvoorbeeld Antwerpen staat, weet je dat er iets niet klopt

Comment

Dat had ik door ja. Ik heb al vele advertenties gezien van wagens die voor een containerschip genomen worden en dan spotgoedkoop aangeboden worden.

Maar ik vind het gewoon raar dat het 3 verschillende omgevingen zijn. Nu ja tis men eerste aankoop van een 2de hands wagen die ik zoek via internet, kwil natuurlijk niet gekloot zijn en ben dus liever zeker

Merci!

Comment

Dat had ik door ja. Ik heb al vele advertenties gezien van wagens die voor een containerschip genomen worden en dan spotgoedkoop aangeboden worden.

Maar ik vind het gewoon raar dat het 3 verschillende omgevingen zijn. Nu ja tis men eerste aankoop van een 2de hands wagen die ik zoek via internet, kwil natuurlijk niet gekloot zijn en ben dus liever zeker

Merci!
                                    heb nog altijd geen antwoord gehad IVM de vuurvogel.
                                    zal dus wel een niet goed zijn zekerst ?

Comment

Zo'n vuurvogel is geen lelijke auto, maar toch niets voor mij. Ik denk dat het meer voor echte liefhebbers van zulke auto's zijn

Toch bedankt!

Comment

je mag het zo niet zien.
                                        je moet het zien als je alledaagse bak waar je zelf aan kunt sleutelen.
                                        you wil love it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                          je mag het zo niet zien.
                                          je moet het zien als je alledaagse bak waar je zelf aan kunt sleutelen.
                                          you wil love it.
                                          Ja dat is zeker wat hij zoekt. Op zoek naar een eerste auto waar hij wat zekerheid mee wil, zoals hij reeds aangegeven heeft, dan wil hij zeker een auto voor alle dagen aan te werken

Comment

Working...
                                          X