Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Mercedes W140 of W128

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aankoop Mercedes W140 of W128

Hey!
    Ik ben aan het sparen voor deze zomer een prachtige W 140 500SEL of W 128 SEL te kopen. Ik droom er al enkele jaren van en nu dat ee, vriend van mij een machtige CL500 van 96 heeft kan ik niet wachten om eenjte te kopen. Weet iemand hoeveel zo'n W140 500SEL van bj 1993 aan taxen,verzekering en dergelijke kost? Is het een goe idee van deze in te voeren vanuit duitsland want kheb er daar al een paar practige modellen met 150d km gezien voor +/-4000 euro.
    Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Die oudere Mercedessen zijn van zeer grote kwaliteit (S350 TD uitgez). Alleen hebben van deze wagens al een zwaar leven achter de rug en heb ik mijn twijfels het wel ok is om snel te handelen en eentje in te voeren. Maak werk van je zoektocht,betaal liever een beetje meer voor een wagen waar je de historie evt van kan traceren.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik betwijfel of ge voor 4000€ een goede gaat vinden. (Maar sluit dat natuurlijk niet uit) Er kan wel in de advertentie staan dat de wagen in perfecte staat is, tot ge hem in 't echt ziet. Ze durven daar wel eens in te overdrijven. Ook zeker niet vergeten elk knopje uit te testen (en dat zijn er wel wat als hij een goede uitrusting heeft) om te kijken of alles naar behoren werkt. Wel eerst de zekeringskast controleren of alle zekeringen er nog in zitten. Ze durven die er al eens uit te halen als er iets niet werkt. Zorg ook dat bij de testrit de motor koud staat.

In elk geval happy hunting. Zo'n oudere Mercedes blijft een klassewagen waar ge veel plezier van zult hebben.

Comment

Ja ik vond dat ook vrij goedkoop voor zo'n degelijke wagens, maar als je bijv op deze site kijkt van occasies uit duitsland http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...93%2C93%2C194% dan hebje er al 100 wagens alleen al onder de 4000 euro, daar moeten er dan toch al een pak goed onderhouden wagens bij zitten met een gedetailleerde historie.
        De meeste hebben wel al veel kilometers op de teller, maar bv de W128 300SEL van de vriend van mijn moeder heeft er al 260d en rijdt nog zoals nieuw . Natuurlijk omdat hij goed onderhouden is, maar khoop dat ik ook zoeen vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rammie Bekijk Berichten
          Ja ik vond dat ook vrij goedkoop voor zo'n degelijke wagens, maar als je bijv op deze site kijkt van occasies uit duitsland http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...93%2C93%2C194% dan hebje er al 100 wagens alleen al onder de 4000 euro, daar moeten er dan toch al een pak goed onderhouden wagens bij zitten met een gedetailleerde historie.
          De meeste hebben wel al veel kilometers op de teller, maar bv de W128 300SEL van de vriend van mijn moeder heeft er al 260d en rijdt nog zoals nieuw . Natuurlijk omdat hij goed onderhouden is, maar khoop dat ik ook zoeen vind
          PS: op die link moetje nog S-klassen en dan de prijs instellen, kzie nu dat hij gewoon alle mercedessen neemt als je klikt

Comment

Hey!
            Ik ben aan het sparen voor deze zomer een prachtige W 140 500SEL of W 128 SEL te kopen. Ik droom er al enkele jaren van en nu dat ee, vriend van mij een machtige CL500 van 96 heeft kan ik niet wachten om eenjte te kopen. Weet iemand hoeveel zo'n W140 500SEL van bj 1993 aan taxen,verzekering en dergelijke kost? Is het een goe idee van deze in te voeren vanuit duitsland want kheb er daar al een paar practige modellen met 150d km gezien voor +/-4000 euro.
            Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
            Tax: dikke 2.000 euro jaarlijks, verbruik een 13 l met gezapige rijstijl maar +20 l bij veel stadsverkeer en altijd optrekken, verzekering: onbetaalbaar voor een 20-jarige

Comment

Ze hebben me wijsgemaakt dat je op een een auto van ouder dan 15 jaar veel minder moet betalen! http://www.autogids.be/page.cfm?titr...Services_Taxes
              hier blijkt da toch te kloppen,61.50 vanaf 180 maanden.. en verzekering zet ik op een van mijn ouders dan zal die nog vrij goe meevallen hoop ik.. En dat verbruik ja da kan zelf oplopen tot 25 als je eens alle paarden van de SEL 500 wil testen:-d

Comment

km-stand zegt niet alles. Op zich moet een hoge km stand kunnen voor zo'n wagen. Mijn vorige auto, een Rover 800 benzine,had 293000km en was van motor en versnellingsbak nog perfect,echter is natuurlijk wel gebruikssporen te zien aan de zetels en zo hé. Maar een goed onderhouden wagen vinden,dat is belangrijk. Een wagen met 100000km waar nooit iets aan gedaan is is slechter dan eentje met 250000 die altijd door een vakman onderhouden en hersteLd is hoor.
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ze hebben me wijsgemaakt dat je op een een auto van ouder dan 15 jaar veel minder moet betalen! http://www.autogids.be/page.cfm?titr...Services_Taxes
                  hier blijkt da toch te kloppen,61.50 vanaf 180 maanden.. en verzekering zet ik op een van mijn ouders dan zal die nog vrij goe meevallen hoop ik.. En dat verbruik ja da kan zelf oplopen tot 25 als je eens alle paarden van de SEL 500 wil testen:-d
                  Dat is de eenmalige BIV die 61,5 kost. Jaarlijkse taksen kosten zoals gezegd rond de 2000euro.

Comment

ah da vreesde ik al.. En voor een S300 is dat dan een pak minder?

Comment

Ik wil niet in je ouders hun schoenen staan moest je iets aan de hand krijgen. BIV is eenmalig en idd slechts een dikke 60 euro. Tax is jaarlijks te betalen.

Comment

Bedoel je niet W126 ipv W128?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Bedoel je niet W126 ipv W128?
                          je, foutje! W126 is véél ouder zeker? Als ik die taxen ni zie zitten koopk een W126 van 25 j :-)

Comment

Working...
                          X