Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 520D 100.000KM kopen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 520D 100.000KM kopen of niet?

Hallo,

Ik heb een BMW 520D 150 pk, automaat, twee jaar oud en 100.000km op de teller op het oog.

Hij is full option (leder, xenon, gps,....)

De prijs is ongeveer 23.000 EURO. 1 jaar garantie (geen BMW-dealer)

De wagen is heel recent want twee jaar is echt niet oud. Het enige minpunt is de kilometerstand. Waarschijnlijk ook de reden van de min of meer lage prijs.

Ik heb echter totaal geen ervaring met BMW. Vandaar de vraag voor de kenners. Is deze aankoop interessant wetende dat ik ongeveer 25.000km per jaar doe en zeker heel lang met deze wagen wil rijden. Komen er bij BMW vanaf 100.000km zware kosten?

Ik kijk al uit naar jullie advies!
    Alle mogelijke voor- en nadelen van deze auto zijn welkom!

Hoogstwaarschijnlijk een ex-lease wagen. Kilometers hoeven niet noodzakelijk een nadeel te zijn als de wagen tijdig op onderhoud geweest is.

Comment

als dat veel km zijn op korte tijd ,dan zullen hier veel autostrade km tss zitten.(wat een goeie zaak is)

Kvind alleen de prijs ietsiepietsie te hoog

Comment

Kosten heb je altijd bij een bmw soms grote soms kleine je moet geluk hebben
        De tijden dat er kosteloze wagens werden gebouwd zijn voorbij
        100d km is nu niet veel voor dergelijke wagen en de prijs is mooi
        Zo een wagen word dan ook gebouwd voor veel km te maken

Comment

De kilometers op zich vind ik nog niet zo erg maar de toekomstige onderhoudskosten. Een klein en groot onderhoud bij BMW zal niet bepaald goedkoop zijn. Het minste dat eraan is zullen ze al snel serieus doorrekenen.

Comment

Is het een Facelift. Afgaande het bouwjaar wel maar je weet maar nooit.

Comment

Vraagje:...al mee gereden?

520d is spijtig genoeg geen zescilinder. Als het dan toch een BMW moet zijn zou ik liever wat meer neerleggen voor een 525d.

Comment