Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop E30 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S
    Pedro, de verkoper van 2dehandswagens bij Romein? Die heeft onze Cabrio verkocht.
    yep, maar heeft nu een mooie zilvere E46 M3. Ene die heel goed trekt op de M3 van een oud forummer

Comment

• kijk naar deze:

in een vroeger verleden zag ie er zo uit:

Comment

• Hier is de site van de verkoper, neem maar contact op als er jullie iets aanstaat.

Last edited by BMWE46; 15/06/2006, 15:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
          yep, maar heeft nu een mooie zilvere E46 M3. Ene die heel goed trekt op de M3 van een oud forummer
          Vriendelijke gast die Pedro, vroeger reed hij dacht ik met een blauwe Z3.

Comment

Een erg mooie, ik zou hem een svoor de prijs bellen...kan interessant zijn
            Die cecotto wist ik dat ie in elkaar heeft gezeten, daarom zou die witte (= van dezelfde man) geen schade hebben?

www.mandersautogas.nl

heeft ereen met 160k kms, een erg nette voor 13500...

Joep

Comment

• sorry maar 13500 is echt wel heel veel.

Mss zijn dat de prijzen voor Nederland, maar in belgie is dat toch wel even anders (mijn idee).

Comment

Mooi!En lekkere prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                  Mooi!En lekkere prijs!
                  Is zeker een lekkere prijs als de wagen nog niet verkocht is...
                  Nu meteen even informeren, je mag hem niet laten lopen

Joep

PS houd ons op de hoogte he!

Comment

• Hoe zit het met de prestaties van zo een kar na 20 jaar en x aantal km???

Comment

Hoe zit het met de prestaties van zo een kar na 20 jaar en x aantal km???
                      Vraag eens aan Stef hoeveel Porsches hij het nakijken gegeven heeft op francorshamps

Comment

Vraag eens aan Stef hoeveel Porsches hij het nakijken gegeven heeft op francorshamps
                        Dat zegt genoeg

Comment

• Net mail gekregen van stef.Hij zegt dat die verkoper niet 100% te vertrouwen is

Comment

Net mail gekregen van stef.Hij zegt dat die verkoper niet 100% te vertrouwen is
                            Nee hij heeft al wat meer gesjoemeld ja, ik zou nu eerst even die lachssilvere bellen, mss is dat wel het koopje van het jaar...

Joep

En PS een goed onderhoude S14 heeft nog steeds 200pk...

Comment

tuurlijk, ik zou er ook andere velgen opsteken en stuur. Maar ik zou wel de originele houden. En zou zijn de meeste denk ik die dit soort auto's kochten.
                              Juist, daarom dat ik ook de velgen en schokdempers bewaar van de Z3

Comment

• Turboman, zullen we gewoon eens gaan kijken bij een E30 M3 die tekoop word aangeboden, gewoon een peilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Turboman, zullen we gewoon eens gaan kijken bij een E30 M3 die tekoop word aangeboden, gewoon een peilen
                                  Die witte he Ga eens bellen naar kerel.Ben benieuwd.We gaan die kar daar eens aan een onderzoek onderwerpen

Comment

Die witte he Ga eens bellen naar kerel.Ben benieuwd.We gaan die kar daar eens aan een onderzoek onderwerpen
                                    Je vindt die witte dus toch wel erg mooi of niet???
                                    Maar ja een keer kijken en rijden is het beste, dus doe maar snel!

Joep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m3e30
                                      Je vindt die witte dus toch wel erg mooi of niet???
                                      Maar ja een keer kijken en rijden is het beste, dus doe maar snel!

Joep
                                      Ik ben gek van die witte!!!!!!

Comment

Working...
                                      X