Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij garage Romein werkt ook nen gast die er 2 had, heeft dik jaar terug een misanorode verkocht voor geen 10000€. Stond tiptop in orde, met allemaal nieuwe OEM onderdelen (zelf nieuwe sportevo velgen)
Mocht ik van jou zijn, ik zou zelfs niet online willen zoeken. Al degene die hier de revue gepasseerd zijn staan al maanden te koop...
Ik geef geen 15.000 Als ik die witte ZOU kopen moet er zeker 2500euro af
Zou er ook liefst eentje kopen van bij een dealer.
Bij garage Romein werkt ook nen gast die er 2 had, heeft dik jaar terug een misanorode verkocht voor geen 10000€. Stond tiptop in orde, met allemaal nieuwe OEM onderdelen (zelf nieuwe sportevo velgen)
Mocht ik van jou zijn, ik zou zelfs niet online willen zoeken. Al degene die hier de revue gepasseerd zijn staan al maanden te koop...
Maar de E30 's zijn wel heel zeldzaam he...
in verglijking met sierra cosworths, urquattro's etc. wordt er voor de E30's niet teveel gevraagd...
@Turboman wat doe je nu met die rode uit NL?
En laat mij eens weten wat Stef van die witte denkt...
Die witte heeft al geen onderhoudsboekje....
Mss weet Stef ook wel of die wagen schadevrij is of niet. (De Cecotto van die man is zo krom als een banaan...)
Verder is die witte dus ook niks gereviseerd o.i.d. Dus wat heeft je voorkeur:
-Een met 40k KMS zonder iets gereviseerd/gespoten dus originele lak.
-Een met 120k KMS waarbij alles (motor, bak, diff, aandrijfasseen etc.) gereviseerd, + carosserie GOED herspoten in originele kleur. Alles natuurlijk met rekeningen!
(ben eigenlijk wel benieuwd wat dan meer waard is...iemand meningen?)
Joep
PS kijk eens naar de taxatiewaarders van E30's, is ook een goede maatstaaf...
Voor E30's kun je veel geld vangen maar je moet wachten op de juiste persoon/liefhebber...
Maar de E30 's zijn wel heel zeldzaam he...
in verglijking met sierra cosworths, urquattro's etc. wordt er voor de E30's niet teveel gevraagd...
@Turboman wat doe je nu met die rode uit NL?
En laat mij eens weten wat Stef van die witte denkt...
Die witte heeft al geen onderhoudsboekje....
Mss weet Stef ook wel of die wagen schadevrij is of niet. (De Cecotto van die man is zo krom als een banaan...)
Joep
PS kijk eens naar de taxatiewaarders van E30's, is ook een goede maatstaaf...
Voor E30's kun je veel geld vangen maar je moet wachten op de juiste persoon/liefhebber...
Die rode staat mij nog altijd enorm aan.maar ga eerst rustig rondkijken.Niks overhaasten Juist mail gestuurd naar stef,zodra hij antwoord laat ik u iets weten
edit:heb jij soms nog wat interieurpics van u E30?en misschien een filmpje
Die rode staat mij nog altijd enorm aan.maar ga eerst rustig rondkijken.Niks overhaasten Juist mail gestuurd naar stef,zodra hij antwoord laat ik u iets weten
edit:heb jij soms nog wat interieurpics van u E30?en misschien een filmpje
Oke,
Heb wel interieur pics, maar niet meer als dat ik al gepost heb...
Volgende week wel! Dan zal ik een uitgebreide photoshoot maken, filmpje weet ik niet of me dat lukt...
Dus nog even geduld
(Dan zal ik de wagen even goed wassen/waxen en wachten op goed weer. Ik zal dan gelijk ok veel detail foto's maken...heb d'r nu al zin in!)
Neem dan ook eens een kijkje op www.s14.de en ga naar m3 markt, staan ook wel een paar goeie exemplaren op
122k kms geen onderhoudsboekje/rekeningen en stoelbekleling is kapot? Die heeft er veel en veel meer dan 122k gedraaid...
s14.de is een goede site ja, zijn ze soms wel wat aan de prijs. Pas nog een mooie met 120k kms wit 1987 voor 15500 EUR.
Joep
PS hoeft erin Belgie bij het importeren van een auto geen belasting meer betaald te worden? In NL wel...bij een E30 M3 zo'n 1500 EUR...
122k kms geen onderhoudsboekje/rekeningen en stoelbekleling is kapot? Die heeft er veel en veel meer dan 122k gedraaid...
s14.de is een goede site ja, zijn ze soms wel wat aan de prijs. Pas nog een mooie met 120k kms wit 1987 voor 15500 EUR.
Joep
PS hoeft erin Belgie bij het importeren van een auto geen belasting meer betaald te worden? In NL wel...bij een E30 M3 zo'n 1500 EUR...
Ok geen onderhoudsboekje, maar dat wil echt niet alles zeggen. Mijn 320d had ook geen onderhoudsboekje maar kreeg wel alle 7500km onderhoud, zelfde verhaal met mijn e36 318is en al mijn andere auto's.
Na aankoop zien de meesten bmw dealers mijn auto's niet meer.
Onze E30 M3 had ook geen onderhoudsboekje (eigenlijk wel, maar dan een blanco)
33000km op 10 jaar, niemand geloofde ons tot heinz (jaja den heinz) hem controleerde en de datum terugvond in de banden -
Ok geen onderhoudsboekje, maar dat wil echt niet alles zeggen. Mijn 320d had ook geen onderhoudsboekje maar kreeg wel alle 7500km onderhoud, zelfde verhaal met mijn e36 318is en al mijn andere auto's.
Na aankoop zien de meesten bmw dealers mijn auto's niet meer.
Onze E30 M3 had ook geen onderhoudsboekje (eigenlijk wel, maar dan een blanco)
33000km op 10 jaar, niemand geloofde ons tot heinz (jaja den heinz) hem controleerde en de datum terugvond in de banden -
OHB dus, sorry daar moet ik mee lachen
Idd, een wagen zonder onderhoudsboekje is vaak zo goedkoop geprijst dat je voor dat geld de motor kan laten reviseren...
en die bekleding die kapot is, dat moet je sowieso toch opnieuw laten overtrekken. Was geen geheim dat het leder van bmw heel snel scheurt
Helemaal mee eens, serviceboekje is ook makelijk te vervalsen.
Maar na 122000 kms is het (in dit geval stoffen) interieur nog echt niet versleten hoor...onmogelijk.
De hele zijwang ligt los bij dit exemplaar, een paar vouwtjes oke, maar geen beschadiging in deze mate...
Helemaal mee eens, serviceboekje is ook makelijk te vervalsen.
Maar na 122000 kms is het (in dit geval stoffen) interieur nog echt niet versleten hoor...onmogelijk.
De hele zijwang ligt los bij dit exemplaar, een paar vouwtjes oke, maar geen beschadiging in deze mate...
Joep
heb je gelijk, maar om eerlijk te zijn vertrouw ik deze wagen meer als de witte voor 15K
Heeft nog originele velgen, origineel stuur...zegt veel geloof me.
Den overige rimram die je te koop vind heeft nooit originele velgen, stuur , versnellingspook. Raar eigenlijk
heb je gelijk, maar om eerlijk te zijn vertrouw ik deze wagen meer als de witte voor 15K
Heeft nog originele velgen, origineel stuur...zegt veel geloof me.
Den overige rimram die je te koop vind heeft nooit originele velgen, stuur , versnellingspook. Raar eigenlijk
Dus dan bedoel je dat die witte er meer KMS op heeft zitten??
Tsja is ook een kwestie van smaak he.
Niet iedereen vindt de 15'' basketweaves mooi, en een m-tech 1 wiel ligt ook niet super in de hand...
Dus dan bedoel je dat die witte er meer KMS op heeft zitten??
Tsja is ook een kwestie van smaak he.
Niet iedereen vindt de 15'' basketweaves mooi, en een m-tech 1 wiel ligt ook niet super in de hand...
Joep
tuurlijk, ik zou er ook andere velgen opsteken en stuur. Maar ik zou wel de originele houden. En zou zijn de meeste denk ik die dit soort auto's kochten.
tuurlijk, ik zou er ook andere velgen opsteken en stuur. Maar ik zou wel de originele houden. En zou zijn de meeste denk ik die dit soort auto's kochten.
Dat klopt, dus jij denkt dat die witte meer KMS heeft??
Is d'r hier iemand die frans kan om eens te bellen/mailen??
Comment