Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 203 gevonden enkele vraagjes.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot 203 gevonden enkele vraagjes.

ik heb een Peugeot 203 gevonden eentje die mij echt interesseert !:
    http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/14956142/Peugeot_203_bj_1953.html
    nu heb ik enkele vraagjes ?
    Wat denken jullie van de prijs ?
    Is het aan te raden van zoiets op mijn leeftijd (18j) en een zeer beperkte basiskennis al aan te kopen?
    Het is nu misschien wel de moment en het ziet er mij een koopje uit ?
    En die donor wagen de pick-up is dat interessant om die erbij te nemen of niet ?
    ik ga normaal samen met mijn vader en een kennis in de krokusvakantie eens gaan kijken naar deze auto!

Alvast bedankt Peuge
    Last edited by peugeoteke; 15/02/2009, 11:48. Reden: nieuwe vragen

zoekertje is al weg ...

Comment

Idd, het is al weg Spijtig want de 203 is echt een supperknappe Peugeot. Echt een aanwinst als je zo een kan hebben...

Comment

zoekertje is er nog als je naar auto's gaat dan oldtimers en in zoeken 203 .
        dan dieje rood met zwart dat is hem :
        nog een keer http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...3_bj_1953.html
        Ik heb al contact gehad met de eigenaar en ik ga normaal een van de weken eens zien en normaal koop ik hem

Comment

supervet

'k ken er wel geen kloten van buiten het feit dat ik er eentje wil

Comment

'k zou precies wel liever die pickup willen

Comment

Comment

sorry, 'k liet me ff gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  sorry, 'k liet me ff gaan
                  geen probleem maar nu heb ik wel nog altijg geen antwoord op mijne vragen

Comment

Voor die prijs zou ik hem zeker kopen!!! Er is misschien wat werk aan, maar dat maakt het net zo leuk als je er op een dag mee rond tuft Ik zou hem zeker kopen. En als je het geld en de plaats heb zou ik de donor er ook bijnemen. Is echt een koopje in mijn ogen. Pas wel op: vervangonderdelen zullen zeer schaars zijn en techniek van de motor niet vergelijkbaar met die van nu, maar er zit niks van elektronica in (zoals het hoort in een wagen! ). Als je hem hebt kun je misschien informeren bij BCOP (Belgische Club voor Oude Peugeots) indien je problemen hebt.

Comment

bedankt allemaal!.
                      zondag ga ik de peuge eens een bezoekje brengen!
                      hopelijk kan ik dan binne 2 weken een nieuw topic starten want ik ben in iedergeval al
                      Last edited by peugeoteke; 11/02/2009, 20:09.

Comment

Ik ben vandaag naar de peuge gaan kijken en hij was in zeer goede staat.
                        Ik ga dezen namiddag een bod doen op deze auto .
                        Maar heb nog enkele vragen .
                        Deze auto is nog niet ingeschreven geweest in België.
                        Alle papieren zijn in orde er zijn papieren van de douane bij + de sticker van de douane.
                        Maar deze auto wordt niet gekeurd voor verkoop . hoe werkt dat dan eigenlijk?
                        Moeten er dan ook speciale papieren voor verkoop worden opgemaakt ?
                        En als ik de auto dan binnen 2 jaar wil inschrijven moet ik dan gewoon met de papieren van de douane naar de autokeuring gaan of hoe zit dat ?
                        Alvast bedankt peuge!

Comment

Hiervan ken ik niets Maar als je de wagen hebt moet je hem zeker posten op mijn forum! >> http://peugeotfans.bbforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peugeoteke Bekijk Berichten
                            Ik ben vandaag naar de peuge gaan kijken en hij was in zeer goede staat.
                            Ik ga dezen namiddag een bod doen op deze auto .
                            Maar heb nog enkele vragen .
                            Deze auto is nog niet ingeschreven geweest in België.
                            Alle papieren zijn in orde er zijn papieren van de douane bij + de sticker van de douane.
                            Maar deze auto wordt niet gekeurd voor verkoop . hoe werkt dat dan eigenlijk?
                            Moeten er dan ook speciale papieren voor verkoop worden opgemaakt ?
                            En als ik de auto dan binnen 2 jaar wil inschrijven moet ik dan gewoon met de papieren van de douane naar de autokeuring gaan of hoe zit dat ?
                            Alvast bedankt peuge!
                            Beetje laat antwoord, maar enfin.

Het is toch logisch dat een niet-ingeschreven auto niet wordt gekeurd voor verkoop.
                            Jij zult hem dus moeten inschrijven en laten keuren.

Comment

Working...
                            X