ik zou er mij zeker niet voor in de schulden steken net daarom weiger ik boven mijn budget te gaan, maar ben tevreden met de opties die ik ga hebben , ben nog juist aan het denken voor elektr. inklapbare spiegels (200 euro)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKost de GPS met het salon maar 500 euro?? Dan zou ik hem zo kopen, ik heb de mijne achteraf laten steken en kwam ongeveer op een 1000 euro uit qua prijs dan (gekocht via Kapaza, installatie bij Audi dealer). En ik heb die mottige vin niet op mijn dak
De boordcomputer vind ik eigenlijk best handig waar ie nu is, hoeft voor mij niet via de GPS te gebeuren. Hendeltje is vlot bedienbaar, dus zie het probleem niet.
En een Audi is prijzig, dat klopt. Maar het is dan wel een Audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenik zou er mij zeker niet voor in de schulden steken net daarom weiger ik boven mijn budget te gaan, maar ben tevreden met de opties die ik ga hebben , ben nog juist aan het denken voor elektr. inklapbare spiegels (200 euro)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb die optie niet (door een bestelfoutje), en ik mis ze eigenlijk niet.
ik heb nu ook auto. lichten, wissers en verdonkerende spiegels. maar vroeger deed ik dat allemaal gewoon manueel. 't is een gewoonte
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenAmbiente standaard meer dan Ambition:
Automatische koplampen
Coming leaving-home functie
Opbergmodule
Achteruitkijkspiegel met automatische dag/nacht positie (bij Ambition: manuele dag/nacht positie)
Cruise-control (bij Ambition: inbegrepen bij clima-pack)
Verlichte make-up spiegeltjes bij zonnekleppen (bij Ambition: niet verlicht)
Alu-inleg (geen meerkost)
Ambition standaard meer dan Ambiente:
Sportstuur met airbag in geperforeerd leder (bij Ambiente: gewoon, vermoedelijk 4-spakig, single-frame stuur)
Manueel neerklapbaar zonnescherm op hoedenplank (bij Ambiente: zonder zonnescherm)
Verlaagde sportvering (-15mm)
Mistlichten
Bandenmaat 17" (bij Ambiente: 16")
Boordcomputer (bij Ambiente: inbegrepen bij clima-pack)
Sportzetels
sportvering, grotere velgen, boordcomputer zijn toch knappe zaken.
auto. koplampen, CC, coming home, verlichte spiegels zijn zaken die ik best zou kunnen missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendat is ook allemaal kwestie van gewoonte en dus niet echt onmisbaar.
ik heb nu ook auto. lichten, wissers en verdonkerende spiegels. maar vroeger deed ik dat allemaal gewoon manueel. 't is een gewoonte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendat is ook allemaal kwestie van gewoonte en dus niet echt onmisbaar.
want als ik deze opsomming bekijk zou ik voor een ambition gaan. als ze qua prijs gelijk zitten vind ik de standaarduitrusting bij de ambition precies meer waard dan bij de ambiente
sportvering, grotere velgen, boordcomputer zijn toch knappe zaken.
auto. koplampen, CC, coming home, verlichte spiegels zijn zaken die ik best zou kunnen missen.
ja is elk zijn smaak natuurlijk , voor mij zal het toch de ambiente worden aangezien de opties mij meer aanspreken, grotere velgen is mooier maar weer duurder bij vervanging enzo...., boordcomputer heb ik sowieso aangezien ik pack klima neem, sportvering ja dat misschien wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenDe 2.0CRTDI 110pk heeft ook geen 6bak eh, alleen in DSG zijn het 6 versnellingen. Ivm die zesbak, veeeeel zuiniger gaat die ook niet zijn. Daar zijn de 6 versnellingen gewoon verdeeld over anders 5 versnellingen, tzal geen 150 toeren verschillen.
Qua zuinig, het laagste wat ik, en tijdens de 4 weken dat ik er nu mee aan het rondbollen ben én volgens de bc, heb kunnen halen is 5,1.
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKost de GPS met het salon maar 500 euro?? Dan zou ik hem zo kopen, ik heb de mijne achteraf laten steken en kwam ongeveer op een 1000 euro uit qua prijs dan (gekocht via Kapaza, installatie bij Audi dealer). En ik heb die mottige vin niet op mijn dak
De boordcomputer vind ik eigenlijk best handig waar ie nu is, hoeft voor mij niet via de GPS te gebeuren. Hendeltje is vlot bedienbaar, dus zie het probleem niet.
In mijn vorige had ik geen bc en dat heb ik toch gemist. Was ik deze keer niet voor een Ambition gegaan had ik de bc zeker als optie genomen.
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenik zou er mij zeker niet voor in de schulden steken net daarom weiger ik boven mijn budget te gaan, maar ben tevreden met de opties die ik ga hebben , ben nog juist aan het denken voor elektr. inklapbare spiegels (200 euro)
Over de elektr. inklapbare spiegels heb ik bij mijn huidige ook lang getwijfeld maar heb er tenslotte geen spijt van dat ik ze niet genomen heb.
Je kan tenslotte bezigblijven en zo vind je bij elke optie wel een punt waarom je het zou nemen.
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtende 2 opties waren ofwel 250 euro voor lederen zetels of GPS voor 500 euro
Ik zou persoonlijk ook voor de Ambition gaan maar het is hier al zo dikwijls gezegd, smaken verschillen.
Wat jouw keuze ook wordt, veel rijplezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOk, maar automatische lichten en wissers plaats ik toch nog onder een andere categorie. Dat vind ik op zich veel handiger dan electrisch inklapbare spiegels. Ik zou dat echt niet meer kunnen missen, terwijl ik electische inklapbare spiegels eigenlijk amper nodig heb. Maar een ander gebruikt die mss constant (veel parkeren in smalle straat ofzo).
1 automatische lampen:
gemakkelijk idd maar soms zo lachwekkend als je onder een brug gaat en *tjoep* lichten aan 10meter verder weer *tjoep*lichten uit. vroeger was dat gewoon bij schemering een knopje verdraaien en er was ook licht.
2 automatische wisser:
oké die staat op bij mij, maar enkel omdat dat ook dan de interval stand is. anders vind ik dat ding niet zo praktisch. 'k ben al meermaals verschoten als mijn ruitenwissers opeens in gang schieten tijdens het wassen. of bv. als ze vastgevroren staan en de sensor het smeltende ijs bemerkt zich met een luid gekraak lostrekken. kan ook niet echt gezond zijn denk ik dan.
3 electrische spiegels:
die gebruik ik constant, op elke parking klap ik men spiegels in. want anders lopen ze er toch maar tegen.
zo zie je maar hoe meningen verschillen
Comment
-
Ik moet zeggen dat op de A3 de automatische wisser perfect werkt, en bij het wassen zet ik die in service stand dus heb ik er ook geen last van. Dat de lichten soms voor maar 10 meter aangaan is mss wat nutteloos, maar het stoort mij nietEn ik parkeer mij meestal thuis in de garage of op de oprit bij mijn vriendin
Soms ook in de stad of aan de supermarkt ze
En daar zou het eigenlijk best wel goed van pas komen. Al durf ik wel eens 2 plaatsen innemen, zo sta ik veiliger
Wel enkel als het niet te druk is, anders zou ik niet durven om zo arrogant te parkeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk zou beiden genomen hebben. 250 euro voor leder is een koopje. Dan liever het leder ipv de elektr. inklapbare spiegels. Maar natuurlijk ieder zijn/haar eigen voorkeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichteneigen mening natuurlijk.
1 automatische lampen:
gemakkelijk idd maar soms zo lachwekkend als je onder een brug gaat en *tjoep* lichten aan 10meter verder weer *tjoep*lichten uit. vroeger was dat gewoon bij schemering een knopje verdraaien en er was ook licht.
2 automatische wisser:
oké die staat op bij mij, maar enkel omdat dat ook dan de interval stand is. anders vind ik dat ding niet zo praktisch. 'k ben al meermaals verschoten als mijn ruitenwissers opeens in gang schieten tijdens het wassen. of bv. als ze vastgevroren staan en de sensor het smeltende ijs bemerkt zich met een luid gekraak lostrekken. kan ook niet echt gezond zijn denk ik dan.
3 electrische spiegels:
die gebruik ik constant, op elke parking klap ik men spiegels in. want anders lopen ze er toch maar tegen.
zo zie je maar hoe meningen verschillenHet is nu éénmaal een evolutie en het is aan de gebruiker om hier aan mee te doen of niet. Al komt er stilaan een tijd dat je helemaal geen keuze meer zal hebben wat elektronische toestanden betreft.
Ik heb me enkele maanden van de twijfel ontdaan door mezelf wijs te maken dat ingeklapte spiegels er alleen nog maar meer gaan voor zorgen dat men korter langs je auto gaat aflopen of rijden. Dus, geen inklapbare spiegels voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk denk dat het kiezen was, ofwel 250 euro voor het leder ofwel 500 voor de GPS. Als hij het leder had gekozen voor 250 euro was de GPS (bij wijze van spreken) mss 2000 euro ofzo. Denk dat hij dat bedoelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenauto. koplampen, CC, coming home, verlichte spiegels zijn zaken die ik best zou kunnen missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenwaarschijnlijk vanavond gaan bestellen
Comment
Comment