Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM transmitter Ipod: hoe goeje frequentie vinden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FM transmitter Ipod: hoe goeje frequentie vinden?

Ik heb een kensington fm pico gratis gekregen.

Nu wil ik een goeie frequentie vinden, maar dat blijkt erg moeilijk te zijn, zonder ruis.

Iemand suggesties? Ervaringen?

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Nu wil ik een goeie frequentie vinden, maar dat blijkt erg moeilijk te zijn, zonder ruis.

Heb reeds z'n systemen aangesloten maar dat was tussen de antennen en freq stond op handleiding
    wws is het uwe draadloos ?

Comment

waar woon je ergens (maakt veel verschil uit)

Comment

Je zal nooit een frequentie vinden waar je 0,0 ruis hebt hoor, ik heb zelfs nog zo'n dure gehad van Kensington en zelfs daarmee had ik ook redelijk wat ruis. Kwaliteit doet me denken aan een cassette van vroeger :s

Ipod aansluiting is the way to go

Comment

Doe geen moeite.
          De FM band is zo volzet da ge daar niks vrij vindt. De enige oplossing is zo een FM transmitter die ge rechtstreeks op de antenne aansluit.

Ik heb zo ne gps hier met FM transmitter ook (Garmin 760), da marcheert ook voor gene meter.

Comment

ba woon hier in dilbeek en heb zo toch ne post gevonden

Comment

Op eBay verkopen, lijkt mij de beste optie. Die dingen werken gewoon niet goed, omdat het volgens het principe van een radio werkt, en hoe kan dat nu tippen aan een directe (bekabelde) verbinding ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Doe geen moeite.
                De FM band is zo volzet da ge daar niks vrij vindt. De enige oplossing is zo een FM transmitter die ge rechtstreeks op de antenne aansluit.

Ik heb zo ne gps hier met FM transmitter ook (Garmin 760), da marcheert ook voor gene meter.
                Ze zouden zoiets beter maken op AM of whatever-niet-FM, omdat die band hier in West-Europa praktisch leeg is, maar daar zit prolly een technische reden achter, die ik niet ken. Ik denk dat AM enzo kwalitatief minder goed is, maar zeker ben ik hier niet van

Comment

fm-transmitters zijn rommel.
                  je verliest altijd een hoop kwaliteit en je hebt het meeste kans op een redelijke ontvangst op de boerenbuiten waar bijna geen zenders zitten.
                  Hoe dichter naar steden hoe slechter je signaal.

Comment

als frankie komt kan ik mss eindelijk mijn transmitter kopen

Comment

Ik heb een behoorlijk goeie frequentie gevonden.

En die werkte van in Kortrijk tot Roeselare met slechts 1 kraakje, dat er effe tussendoor kwam ter hoogte van roeselare.

Maar tis inderdaad niet simpel.

En een Ipod kabel is echt GEEN optie.

1) Ik weet niet hoe lang ik die firmawagen nog heb
                      2) Ik heb twee auto's, en wil voor die twee geen kabel kopen

Tis niet dat het super belangrijk is, momenteel marcheert het wel.

Comment

Working...
                      X