Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto ruilen wat te doen????????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Eum het is e verpliche keuring voor verkoop. Ik weet niet of datda nu hetzelfde is als carpass. Mamijn garagist zei denk ik ook iets van 2 sleutels ofzo.Maar vandie volvo heb ik maar 1 sleutel isda erg?
    Nee is helemaal niet erg,ze schrijven gewoon op hoeveel sleutels er aanwezig zijn enzovoort.
    Ik heb eens een Micra zonder brandblusser,verbandddoos later keuren voor verkoop en dat dings was erdoor zonder enige opmerking.
    Ik had toen m'n reservesleutel ook niet bij en kerel schreef opdat blad dat ik maar één sleutel heb BOEIEEE .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Nee is helemaal niet erg,ze schrijven gewoon op hoeveel sleutels er aanwezig zijn enzovoort.
      Ik heb eens een Micra zonder brandblusser,verbandddoos later keuren voor verkoop en dat dings was erdoor zonder enige opmerking.
      Ik had toen m'n reservesleutel ook niet bij en kerel schreef opdat blad dat ik maar één sleutel heb BOEIEEE .

Zalig

Weet er iemand wa da kost zo ne extra sleutel late make bij volvo?Want ik ken mijn eige, ik speel da zoiezo kwijt, endan hebbe we een beetje een probleem hé

Comment

Zalig

Weet er iemand wa da kost zo ne extra sleutel late make bij volvo?Want ik ken mijn eige, ik speel da zoiezo kwijt, endan hebbe we een beetje een probleem hé
        Ik heb er eentje laten maken bij Volvo denk ik voor 80 €,kost normaal 120 € .
        Van welk jaar is uwe Volvo? want van een bepaald jaar kan je ook ergens anders laten maken dan bij Volvo.

Comment

Ik heb er eentje laten maken bij Volvo denk ik voor 80 €,kost normaal 120 € .
          Van welk jaar is uwe Volvo? want van een bepaald jaar kan je ook ergens anders laten maken dan bij Volvo.
          van 2000

Comment

van 2000
            Dan kan je enkel een sleutel laten maken bij Volvo.

Comment

Dan kan je enkel een sleutel laten maken bij Volvo.
              Enwat hebben zij daar allemaal voor nodig om dit tedoen?

Hebda ooit eens voor kangoo gedaan,en zij bestelde gewoon een sleutel endan 5min chipje programmeren in sleutel.

Comment

Enwat hebben zij daar allemaal voor nodig om dit tedoen?

Hebda ooit eens voor kangoo gedaan,en zij bestelde gewoon een sleutel endan 5min chipje programmeren in sleutel.
                gewoon uw inschrijvingbewijs met chassis nummer
                sleutel bestellen en 1 uur heb ik moeten wachten totdat ze de sleutel geprogammeerd hadden.

Comment

gewoon uw inschrijvingbewijs met chassis nummer
                  sleutel bestellen en 1 uur heb ik moeten wachten totdat ze de sleutel geprogammeerd hadden.

Cvakes,dan ga kik is bij volvo gent binnenspringen opweg na school.Fak da spel heeft zelf automatische airco heb ik dajust gezien!

Comment

Working...
                  X