Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto ruilen wat te doen????????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wel niet tegengehouden worden dan he

Comment

jama probleem is dak alles magdoen buite onverzekerd rijden.Papa staat daar nog een beetje op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        isdat dan ook in orde kwa verzekering enzo?
        Om echt geen zever te hebben moet je de garagist laten gaan of de originele platen erop zetten (maar ik ging er van uit dat de wagen al uitgeschreven was). Kostprijs is afhankelijk hoe een goede klant je bent bij die garage.

Comment

jama probleem is dak alles magdoen buite onverzekerd rijden.Papa staat daar nog een beetje op
          Toen ik mijn R4 ging halen heb ik dat gedaan met de palten van de 307 en dat dan doorgegeven aan de verzekering. Hierboven staat dat dit niet meer mag maar dat was het eerste wat ik hier van hoorde. Voor de politie was dit sowieso niet in orde maar er werd een soort gedoogbeleid gevoerd, mijn agent verzekerde me dat dit voor hun wel OK was.

frankie, zeg het een keer, hoe zit dat tegenwoordig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Om echt geen zever te hebben moet je de garagist laten gaan of de originele platen erop zetten (maar ik ging er van uit dat de wagen al uitgeschreven was). Kostprijs is afhankelijk hoe een goede klant je bent bij die garage.
            Ma is zo een klein tankstationneke me zo e garagisteke die vanalles doet.kan er niets slechts van zegge en voormij doet em het grootste deel gratis.dus morge ga kik dan is naardaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              Toen ik mijn R4 ging halen heb ik dat gedaan met de palten van de 307 en dat dan doorgegeven aan de verzekering. Hierboven staat dat dit niet meer mag maar dat was het eerste wat ik hier van hoorde. Voor de politie was dit sowieso niet in orde maar er werd een soort gedoogbeleid gevoerd, mijn agent verzekerde me dat dit voor hun wel OK was.

frankie, zeg het een keer, hoe zit dat tegenwoordig?
              Kan nog altijd. Je kan natuurlijk wel een boete krijgen bij controle aangezien de wagen niet ingeschreven is maar ze kunnen hem normaal niet aanslaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Kan nog altijd. Je kan natuurlijk wel een boete krijgen bij controle aangezien de wagen niet ingeschreven is maar ze kunnen hem normaal niet aanslaan.

:s

faaaaaaaaaaaaaaak da steekt tege!

moe kik dien volvo opnieuw inschrijven onder mijn nonkel endan direct terug uitschrijve omdan zelf da nogis inte schrijve

Comment

:s

faaaaaaaaaaaaaaak da steekt tege!

moe kik dien volvo opnieuw inschrijven onder mijn nonkel endan direct terug uitschrijve omdan zelf da nogis inte schrijve
                  ma nee, hang die platen daar aan en maak dat ge weg bent, als u pa da wil regel dan even iets met de verzekering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    ma nee, hang die platen daar aan en maak dat ge weg bent, als u pa da wil regel dan even iets met de verzekering.

ok dus inschrijve geen zorge om maken.just die platen.

Comment

right.

Comment

en neem nu dat da allemaal vlekkeloos verloopt.

Wa moet ik dan nog doen om medie volvo opmijn plakke compleet in orde te rijden?

Comment

Leuk topic

We zouden beter eens een thread aanmaken waar alles mooi staat in uitgelegd.
                          Binnenkort met een aantal forummers eens werk van maken.

Comment

en neem nu dat da allemaal vlekkeloos verloopt.

Wa moet ik dan nog doen om medie volvo opmijn plakke compleet in orde te rijden?
                            als de keuring voor verkoop in orde is, gewoon nog de verzekering in orde maken voor de auto en u verzekeringsagent een plaat laten aanvragen via web-div.

Iets later zit er dan een plaat in de bus, of in geval dat je je oude plaat verder gebruikt kan je daar mee de baan op.

Comment

Wacht tot morgen en kijk of uw nonkel nog de nrplaten van de volvo heeft.

En dan pas kan je in actie schieten.

1) heeft hij ze nog ... hiermee naar de keuring gaan
                              2) heeft hij ze niet meer ... zoals reeds aangehaald , keuring laten uitvoeren dmv garageplaten. Of je zelf met die platen gaat is uw risico bij eventuele controle van
                              onze blauwe vriendjes.

1) Je zal in beide gevallen een roze inschrijvingsformulier meekrijgen waarmee
                              je naar uw makelaar stapt. Die zal het nodige doen voor de inschrijving en de
                              verzekering.^

En vooral niet panikeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                Wacht tot morgen en kijk of uw nonkel nog de nrplaten van de volvo heeft.

En dan pas kan je in actie schieten.

1) heeft hij ze nog ... hiermee naar de keuring gaan
                                2) heeft hij ze niet meer ... zoals reeds aangehaald , keuring laten uitvoeren dmv garageplaten. Of je zelf met die platen gaat is uw risico bij eventuele controle van
                                onze blauwe vriendjes.

1) Je zal in beide gevallen een roze inschrijvingsformulier meekrijgen waarmee
                                je naar uw makelaar stapt. Die zal het nodige doen voor de inschrijving en de
                                verzekering.^

En vooral niet panikeren

Thx Gillio.Ik veronderstel dat ik niet de enigste ben die dit probleem heeft dus een thread hiervan (wa deftiger georganiseerd) zou zeker niet misstaan.

Kan er ookniet aandoen Ge zijt dan is content dage wa nen deftigeren auto krijgt, endan aldien miserie erond

merci gaste!

Comment

En al wijzer ondertussen ?

Comment

edit het stond hier al.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                      En al wijzer ondertussen ?

Ik ga morgen met mijn plaatselijk garagisteke.

Weet er iemand wat ze allemaal controleren op een tweedehandskeuring???

thx

Comment

Als dat een keuring voor verkoop is zit je met die car pass en die is heel uitgebreid.
                                        Anders geen zorgen maken als je auto deftig onderhouden is. Geef eens goe gas in het er naar toe rijden voor de CO² test

Comment

Eum het is e verpliche keuring voor verkoop. Ik weet niet of datda nu hetzelfde is als carpass. Mamijn garagist zei denk ik ook iets van 2 sleutels ofzo.Maar vandie volvo heb ik maar 1 sleutel isda erg?

Comment

Working...
                                          X