Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Om echt geen zever te hebben moet je de garagist laten gaan of de originele platen erop zetten (maar ik ging er van uit dat de wagen al uitgeschreven was). Kostprijs is afhankelijk hoe een goede klant je bent bij die garage.
jama probleem is dak alles magdoen buite onverzekerd rijden.Papa staat daar nog een beetje op
Toen ik mijn R4 ging halen heb ik dat gedaan met de palten van de 307 en dat dan doorgegeven aan de verzekering. Hierboven staat dat dit niet meer mag maar dat was het eerste wat ik hier van hoorde. Voor de politie was dit sowieso niet in orde maar er werd een soort gedoogbeleid gevoerd, mijn agent verzekerde me dat dit voor hun wel OK was.
frankie, zeg het een keer, hoe zit dat tegenwoordig?
Om echt geen zever te hebben moet je de garagist laten gaan of de originele platen erop zetten (maar ik ging er van uit dat de wagen al uitgeschreven was). Kostprijs is afhankelijk hoe een goede klant je bent bij die garage.
Ma is zo een klein tankstationneke me zo e garagisteke die vanalles doet.kan er niets slechts van zegge en voormij doet em het grootste deel gratis.dus morge ga kik dan is naardaar.
Toen ik mijn R4 ging halen heb ik dat gedaan met de palten van de 307 en dat dan doorgegeven aan de verzekering. Hierboven staat dat dit niet meer mag maar dat was het eerste wat ik hier van hoorde. Voor de politie was dit sowieso niet in orde maar er werd een soort gedoogbeleid gevoerd, mijn agent verzekerde me dat dit voor hun wel OK was.
frankie, zeg het een keer, hoe zit dat tegenwoordig?
Kan nog altijd. Je kan natuurlijk wel een boete krijgen bij controle aangezien de wagen niet ingeschreven is maar ze kunnen hem normaal niet aanslaan.
Wa moet ik dan nog doen om medie volvo opmijn plakke compleet in orde te rijden?
als de keuring voor verkoop in orde is, gewoon nog de verzekering in orde maken voor de auto en u verzekeringsagent een plaat laten aanvragen via web-div.
Iets later zit er dan een plaat in de bus, of in geval dat je je oude plaat verder gebruikt kan je daar mee de baan op.
Wacht tot morgen en kijk of uw nonkel nog de nrplaten van de volvo heeft.
En dan pas kan je in actie schieten.
1) heeft hij ze nog ... hiermee naar de keuring gaan
2) heeft hij ze niet meer ... zoals reeds aangehaald , keuring laten uitvoeren dmv garageplaten. Of je zelf met die platen gaat is uw risico bij eventuele controle van
onze blauwe vriendjes.
1) Je zal in beide gevallen een roze inschrijvingsformulier meekrijgen waarmee
je naar uw makelaar stapt. Die zal het nodige doen voor de inschrijving en de
verzekering.^
Wacht tot morgen en kijk of uw nonkel nog de nrplaten van de volvo heeft.
En dan pas kan je in actie schieten.
1) heeft hij ze nog ... hiermee naar de keuring gaan
2) heeft hij ze niet meer ... zoals reeds aangehaald , keuring laten uitvoeren dmv garageplaten. Of je zelf met die platen gaat is uw risico bij eventuele controle van
onze blauwe vriendjes.
1) Je zal in beide gevallen een roze inschrijvingsformulier meekrijgen waarmee
je naar uw makelaar stapt. Die zal het nodige doen voor de inschrijving en de
verzekering.^
En vooral niet panikeren
Thx Gillio.Ik veronderstel dat ik niet de enigste ben die dit probleem heeft dus een thread hiervan (wa deftiger georganiseerd) zou zeker niet misstaan.
Kan er ookniet aandoen Ge zijt dan is content dage wa nen deftigeren auto krijgt, endan aldien miserie erond
Als dat een keuring voor verkoop is zit je met die car pass en die is heel uitgebreid.
Anders geen zorgen maken als je auto deftig onderhouden is. Geef eens goe gas in het er naar toe rijden voor de CO² test
Eum het is e verpliche keuring voor verkoop. Ik weet niet of datda nu hetzelfde is als carpass. Mamijn garagist zei denk ik ook iets van 2 sleutels ofzo.Maar vandie volvo heb ik maar 1 sleutel isda erg?
Comment