Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E60 520d vs 525d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje10 Bekijk Berichten
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk ook naar de 525d.

Iemand die nog mankementen van de E60 reeks kent?
    Dingen waar je zeker op moet letten?
    Hier 140k rijplezier zonder maar 1 probleem.

Comment

Nog iemand die positief / negatief nieuws heeft over een dergelijk wagen? (BMW E60)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje10 Bekijk Berichten
        Nog iemand die positief / negatief nieuws heeft over een dergelijk wagen? (BMW E60)
        Nog steeds niet overtuigd?

Can't do more...

Comment

ik ken ook niemand die echt problemen heeft met deze wagen
          kopen die handel

Comment

Wij rijden al iets meer dan 2 jaar met een 520d en het enige dat tot nu toe defect is geraakt is een stuurhoeksensor maar dat is gratis onder garantie vervangen.

Het extra vermogen van de 525d is natuurlijk leuk maar zeker niet noodzakelijk, voor veel mensen volstaat de 520d zelfs ruimschoots. De meeste mensen die een 525d kopen doen dit niet voor de prestaties (verschil in prestaties is beperkt) maar eerder voor de soepelheid en het geluid.

Als je bereid bent om de meerprijs te betalen, zou ik voor de 525d gaan.

Comment

Mooie wagens

Comment

zes-cilinder is altijd leuker maar de viercilinder is motortechnisch ook een zeer degelijk blok. Ik verwacht dat 300Kkm en meer geen probleem is.
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

6-cilinder: als je dat eenmaal gereden hebt, wil je geen 4 meer

(Waarbij ik dan moet zeggen dat als je een 8-cilinder gereden hebt, een 6-cilinder opeens wel erg karig is...)

Comment

Working...
                  X