Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chrysler Sebring????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chrysler Sebring????

Graag wil ik jullie meningen voor het volgende:

Ik ben van plan om een chrysler sebring 2.0 benzine, bouwjaar 2003 aanschaffen.
    Maar ik weet niet of de auto duurzaam is of eventuele nadelen kan hebben waardoor ik kosten zou moeten doen.

Hebben jullie soms ervaringen over de stevigheid van de auto, zijn de onderdelen van de auto duur?
    Kortom wat zijn jullie ervaringen met Chrysler sebring?

Alvast bedankt.

geen idee, maar in elk geval een hele toffe, leuke kar!

Hier zal je weinig info vinden vrees ik ...
    Ga eens te rade bij www.cccforum.be, daar zitten er beslist wel een paar die dit model heel goed kennen.

Maar hou ons hier op de hoogte aub!

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Het enige wat ik nu al kan zeggen is het volgende;

ik heb op een forum een paar reacties van iemand gelezen, die persoon had ook een chrysler gekocht wel een ander model, en 3 jaar na aankoop van een splinternieuwe chrysler was de motor defect en moest de motor vervangen worden en ik geloof een jaar erna moest de koppeling vervangen worden, dus daarmee dat ik echt twijfels begon te hebben over de chrysler,

als ik meer informatie te weten kom over de chrysler, zal ik deze posten,

mvg

Comment

kan tegenslag zijn,ik denk niet dat Chrysler slechte motoren levert. De afwerking van hun interieurs is echter erbarmelijk.
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
        X