Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 avant - hoeveel maximum km????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 avant - hoeveel maximum km????

Ik ben op zoek naar een audi A4 avant. Bij het rondkijken op het internet zie je dat die wagens relatief veel kilometers hebben in vergelijking met de prijs.

Nu is mijn vraag hoeveel kilometers zo'n audi avant best maximum heeft bij tweedehandsaankoop en waarbij ik er nog een lange tijd plezier kan aan beleven.

Dacht zo aan een audi A4 avant van 2005 of 2006. 1.9 TDI of 2.0 TDI , 115 of 136 Pk
    of een oudere audi A4 avant van 2002 / 2004, 1.9 TDI , 130 Pk.

115 pk is ook wat licht zeker voor zo een wagen?

alvast bedankt

Veel van de A4'en die aangeboden worden zijn ex-leasings die soms veel kilometers afgelegd hebben op een relatief korte periode. Dit hoeft niet altijd slecht te zijn.
    Ik heb van 2004 tot en met 2006 met een A4 sedan 115pk gereden en was daar heel tevreden over. Ging weg toen hij ca. 100k kms had, reed toen beter dan ooit. De motor gaf de indruk dat hij er met plezier nog eens zoveel zou willen bijdoen. Heeft me nooit in de steek gelaten.
    Ik vond de motor voldoende krachtig. De 115pk is eigenlijk een gedowntunede 130pk van de eerste serie in de A4 - met 5-versnellingsbak en hetzelfde koppel 285nm. Als je eentje wil met 6-versnellingen, dan kan je de latere 130pk nemen of de 136pk 2.0

Comment

ik heb een A4 B5 model 1.9 TDI 90 pk leasebak met dagelijks plezier en zonder enig probleem mogen gebruiken... 140.000 km en die auto had er nog erg veel zin in.
      Daarna een A4 B6 model 1.9 TDI 110 pk, idem 140.000 km geen enkel probleem of storing, en die was echt nog niet uitgezongen.
      Daarna nog een A4 B7 model 1.9 TDI 115 pk, 120.000 km ... again... dik in orde, geen issues en in top conditie.

Over het algemeen word gezegd (niet enkel mijn persoonlijke ervaring) dat de TDIs van VAG beresterke en betrouwbare motoren zijn.
      Ik zou er dus niet voor terug deinzen om een 2dehands met 160.000 km te kopen.

Comment

Sorry dat ik hiervoor deze topic gebruik: maar het is misschien relevant

Wat is een A4 avant tdi 130 pk van 2004 nog waard?
        Kmstand : 60 000 km, ex leasing, onderhoudsboekje, gebruikelijke leasing opties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
          Sorry dat ik hiervoor deze topic gebruik: maar het is misschien relevant

Wat is een A4 avant tdi 130 pk van 2004 nog waard?
          Kmstand : 60 000 km, ex leasing, onderhoudsboekje, gebruikelijke leasing opties

Deze is enigszins vergelijkbaar, geen avant natuurlijk.

Een avant met iets meer kilometers, met redelijk wat opties.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Veel van de A4'en die aangeboden worden zijn ex-leasings die soms veel kilometers afgelegd hebben op een relatief korte periode. Dit hoeft niet altijd slecht te zijn.
            True, ik denk dat je weinig van deze modellen gaat vinden particulier. Wat in mijn ogen zeker geen nadeel is. Deze wagens kunnen echt wel veel kilometers aan, een goed onderhouden TDI gaat zonder problemen tot 300 000 kilometer. Bij die ex-leasings heb je alvast de garantie dat ze correct op onderhoud zijn geweest.

Je zal er heel veel vinden van 120 000 tot 150 000 kilometer, dan zit je goed met dit model om nog jaren mee voort te kunnen.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomholp Bekijk Berichten
              Ik ben op zoek naar een audi A4 avant. Bij het rondkijken op het internet zie je dat die wagens relatief veel kilometers hebben in vergelijking met de prijs.

Nu is mijn vraag hoeveel kilometers zo'n audi avant best maximum heeft bij tweedehandsaankoop en waarbij ik er nog een lange tijd plezier kan aan beleven.

Dacht zo aan een audi A4 avant van 2005 of 2006. 1.9 TDI of 2.0 TDI , 115 of 136 Pk
              of een oudere audi A4 avant van 2002 / 2004, 1.9 TDI , 130 Pk.

115 pk is ook wat licht zeker voor zo een wagen?

alvast bedankt
              Ik verkoop de mijne in juli, daar ik mijn nieuwe auto binnen krijg.
              Hij zal teggen dan wel +-158.000km hebben
              Nieuw gekocht eerste eigenaar
              Het is een full option zwarte Sline avant 1.9 TDI 130 pk van juli 2004
              Xenon+, carbon inleglijsten, DVD navigatie, cd wisselaar, cruise control privacy ramen achter, shadowline, schuifdak, RS velgen 18"....
              Ik wil er 15000euro voor hebben (vaste prijs)
              Mocht je nog wat kunnen wachten en interesse hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                Over het algemeen word gezegd (niet enkel mijn persoonlijke ervaring) dat de TDIs van VAG beresterke en betrouwbare motoren zijn.
                Ja da kunt ge geloven ja....

tot uwe 2.0TDI weer eens een probleem geeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                  Ik verkoop de mijne in juli, daar ik mijn nieuwe auto binnen krijg.
                  Hij zal teggen dan wel +-158.000km hebben
                  Nieuw gekocht eerste eigenaar
                  Het is een full option zwarte Sline avant 1.9 TDI 130 pk van juli 2004
                  Xenon+, carbon inleglijsten, DVD navigatie, cd wisselaar, cruise control privacy ramen achter, shadowline, schuifdak, RS velgen 18"....
                  Ik wil er 15000euro voor hebben (vaste prijs)
                  Mocht je nog wat kunnen wachten en interesse hebben...

Ja mss wel ja, kan je mij wat foto's doorsturen eventueel.

mercikes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomholp Bekijk Berichten
                    Ja mss wel ja, kan je mij wat foto's doorsturen eventueel.

mercikes
                    Ik heb niet echt een foto shoot, maar hierbij 2 foto's met de GSM
                    Ik zet hem pas te koop wanneer ik zeker ben dat de mijne binnenkomt !

Comment

Working...
                    X