Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sensatec zetelbekleding van BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door klaasverster Bekijk Berichten
    Ik ben op zoek naar een BMW 320D touring van +/- 2004, budget: 15,000 euro. Daar kun je echt wel mooie exemplaren voor vinden met opties.

Allemaal worden ze aangeboden met leer en de verkopers houden bij hoog en laag vol dat het echt leder is, maar als je dan ter plekke komt, zie je direct dan het plastic is, echt verschrikkelijk voelt dat aan. Misschien was beter toen het nieuw was, maar na 4 jaar in ieder geval niet.

Ik hoef niet persé leer, stof is ook goed, maar toch zeker geen plastic. Ik heb er gisteren 5 bekeken die binnen het eisenpakket vielen (km, opties, prijs, etc.) maar allemaal met nep-leer.

Mijn advies aan iedereen die een nieuwe BMW koopt: neem allemaal a.u.b. echt leer of stof dan kan ik over 4 jaar wél een auto naar mijn wensen vinden...
    Sensatec evenals leer moet je correct onderhouden, of het wordt glad en gaat blinken !

Als ze bij de dealer er dan met goedkope lederproducten hebben gewerkt dan krijg je zowel voor leder als sensatec een blinkende look wat idd echter CHEAP overkomt ...

Je kan dit echter meestal wel weer goed krijgen, dus ik zou daar zeker het sensatec niet voor laten liggen als de rest van de wagen je wel aanstaat !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Sensatec evenals leer moet je correct onderhouden, of het wordt glad en gaat blinken !

Als ze bij de dealer er dan met goedkope lederproducten hebben gewerkt dan krijg je zowel voor leder als sensatec een blinkende look wat idd echter CHEAP overkomt ...

Je kan dit echter meestal wel weer goed krijgen, dus ik zou daar zeker het sensatec niet voor laten liggen als de rest van de wagen je wel aanstaat !
      Bedankt voor deze info, misschien moet ik het toch nog eens overwegen.

Er zal vast wel ergens in België eentje met echt leer staan, maar je kunt het op de foto moeilijk zien en vooraf informeren helpt niet (verkopers noemen het allemaal leer). Zelfs bij een premium selection car van BMW, daar noemde ze het nappaleder, wat het zeker niet is (dat is leer van jonge dieren).

Het nieuwe plan is om het budget & eisen te verlagen (jaja, heb je dat ooit gehoord...?) en eentje zonder opties en meer km te kopen en over 1 of 2 jaar een nieuw model.

Al met al blijf ik erbij dat ik het BMW onwaardig vind om nep-leer te verkopen. Ik heb thuis ook geen laminaat vloer of skai-leder en wil ook graag een stijlvolle auto. Anders zou ik wel een Opel of Nissan kopen.

Comment

Working...
      X