Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zondagse automarkt A12 Wilrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hier vant zelfde. En me geld ligge zwaaien om duidelijk te maken dat ze je auto willen kopen

Comment

Ik hoorde gisteren een verhaal dat er ineens 2 sjaloeries bij hem vananchter in de auto zat en om een testrit vroeg nog voor ie op de parking stond.

Comment

Haha, collega van mijn vader ook al voorgehad. Hij stond aan het licht en ineens 3 polen in zijne auto. Die gasten vroegen doodleuk of de auto niet te koop was!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Ik ben nog 2x mijn auto gaan verkopen hier in Gent op de automarkt en ben 1x meegeweest met mijn schoonbroer. Mijn ervaring leert me dat als je hem niet bijna onmiddellijk kwijt bent, je blijft staan zonder succes. Veel hangt af van het type auto.

Waar in Gent is de automarkt gelegen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spezial Bekijk Berichten
            Waar in Gent is de automarkt gelegen?
            Nu op de Wiedauwkaai.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              Ik hoorde gisteren een verhaal dat er ineens 2 sjaloeries bij hem vananchter in de auto zat en om een testrit vroeg nog voor ie op de parking stond.
              Ben eens meegeweest met mijn schoonbroer die zijn Omega ging verkopen (was de eerste keer dat we naar de automarkt gingen). De man aan de inkom zei dat we beter de ramen/deuren gesloten hielden tot we geparkeerd waren. 30sec later wisten we waarom, er liep een ganse troep volk mee naast de auto met hun hand aan de portieren om als eerste te kunnen bieden... Zot gewoon.

Comment

ik ben hier vandaag samen met men vader onze VW sharan van 2000 gaan verkopen, de verhalen zijn dus echt waar , ge komt daar binnen, de deuren waren op slot door de goeie raad van dit forum, maar het raam van men vader stond nog open van te betalen, die manne kropen bijna door da raam naar binnen.
                Men vader was aan praten me iemand en dieje wou ritje maken over de parking. Zodra men vader uitstapte gingen alle deuren open, direct had ik 2 nieuw vriendjes op de achterbank , wou er nog ne 3e bijkruipen, heb dieje der uit geduwd want 3 was toch wel genoeg . Uiteindelijk kregen we relatief gemakkelijk 4700 ma we kregen in de garage 4850, blijven onderhandelen dus. Uiteindelijk 4900 gekregen, maar wel 40 euro inkom betaald, 4860€ bleef er nog over. Zeker gene slechte prijs maar voor die 10 euro was het nu ni echt de moeite (de ervaring wel)
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Welke automarkten hier in België zijn nu nog actief ? Heeft er iemand toevallig een lijstje van ?
                  Gent zou gestopt zijn, heb ik zelf onderzocht en gaan bekijken op zondag (niets te zien)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                    ik ben hier vandaag samen met men vader onze VW sharan van 2000 gaan verkopen, de verhalen zijn dus echt waar , ge komt daar binnen, de deuren waren op slot door de goeie raad van dit forum, maar het raam van men vader stond nog open van te betalen, die manne kropen bijna door da raam naar binnen.
                    Men vader was aan praten me iemand en dieje wou ritje maken over de parking. Zodra men vader uitstapte gingen alle deuren open, direct had ik 2 nieuw vriendjes op de achterbank , wou er nog ne 3e bijkruipen, heb dieje der uit geduwd want 3 was toch wel genoeg . Uiteindelijk kregen we relatief gemakkelijk 4700 ma we kregen in de garage 4850, blijven onderhandelen dus. Uiteindelijk 4900 gekregen, maar wel 40 euro inkom betaald, 4860€ bleef er nog over. Zeker gene slechte prijs maar voor die 10 euro was het nu ni echt de moeite (de ervaring wel)
                    Mijn pa is zo ooit de mercedes van mijn moeder gaan verkopen in Anderlecht.Ene wilt even gaan rijden; gans dienen oto vol.Mijn pa trekt de sleutels eruit, iedereen moest eruit alleen diene da hem ging kopen.
                    Hij ernaast.
                    Endan twee straten verder laten stoppen om de betaling alleen te regelen en niet met een bende turken rondhem.Beetje later krijgt mijn ma telefoon KOM MIJ HALEN KOM MIJ HALEN!!!!! hij met zo een paarduizend op zak aant lopen aan de slachthuizen

hoe dom kunde zijn

Comment

Heb het in Wilrijk ook voor gehad, stoppen aan de Pizza Hut om 1 wagen achter te laten en direct zat die auto vol. Toerke gedaan en ontdekt dat die mannen eigenlijk allemaal voor dezelfde werken Politie achter ons gehad want je mag blijkbaar je wagen niet verkopen daar buiten dat terrein Na een half uur hadden we onze Golf2 met kapotte versnellingsbak verkocht voor het dubbel dat de opkoper die in de garage kwam er voor gaf

Het was wel een leuke ervaring, achteraf bekeken.
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door necropolis Bekijk Berichten
                        Welke automarkten hier in België zijn nu nog actief ? Heeft er iemand toevallig een lijstje van ?
                        Gent zou gestopt zijn, heb ik zelf onderzocht en gaan bekijken op zondag (niets te zien)
                        iemand?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                          iemand?
                          Wilrijk en Diepenbeek volgens mij nog zeker.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

past wel in deze topic:

Diepenbeek:

Last edited by ; 01/07/2009, 18:04.

Comment

Ik zou graag mijn auto ( Mercedes E220 D ) verkopen op de automarkt van Wilrijk. Beestje is 13 jaar oud, 330000 km. iemand enig idee welke bedragen daar nog voor geboden worden?

Comment

je rijd naar daar betaald 40 euro geloof ik aan de inkom je krijgt zo een papier mee om op je voorruit te zetten

Klm stand
                                bwj
                                motorinhoud
                                adres aigenaar
                                enzo enzo.....

dan rij je de markt binne en voor je het weet zitte ze al in je wage .

Comment

ni veel in ieder geval
                                  dat zal voor exsport zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                                    iemand?
                                    roeselare ook nog, meensesteenweg

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

ik wil eigenlijk wel eens weten wat er gebeurd als je daar binnen komt met een lambo ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                        ik wil eigenlijk wel eens weten wat er gebeurd als je daar binnen komt met een lambo ofzo
                                        gelijk met de andere wagens: je het gevoel geven dat de wagen niks meer waard is

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

hallo,
                                          wij willen onze citroén c4 verkopen van anderhalf jaar oud.Hoe gaat dat in zijn werk,moet die gekeurd worden voor verkoop of kan je die zo ook verkopen.

Comment

Working...
                                          X