Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zijn prive auto's die hier te koop komen, beetje reclame mag toch muilt m nu maar
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Gij stelt hier vooral uw marchandise voor, iets wat enkel mogelijk is door vriendjespolitiek. Het zal hier nogal een zootje worden als iedere handelaar hier zijn wagens komt slijten. Spijtig dat daar niks aan gedaan wordt. In de verkoopstopics mag er niet over de prijs gezegd worden maar dit mag dan wel zomaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Sja, sterke reactie moet ik zeggen. Zegt veel over hoe het er hier aan toe gaat.

Comment

Dat kan misschien best zijn, maar hij heeft wel een punt.

Comment

Doe je zelf eens een plezier en kijk eens in je profiel naar alle berichten dat jij al op dit forum hebt gezet. Nooit iets positiefs, altijd gezaag op een ander. Geen wonder dat leden u minder en minder moeten hebben.

Comment

En nu back on topic!
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Gij stelt hier vooral uw marchandise voor, iets wat enkel mogelijk is door vriendjespolitiek. Het zal hier nogal een zootje worden als iedere handelaar hier zijn wagens komt slijten. Spijtig dat daar niks aan gedaan wordt. In de verkoopstopics mag er niet over de prijs gezegd worden maar dit mag dan wel zomaar.
                  Volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is. Spijtig dat ze u niet kunnen bannen omdat u een verzuurd persoon bent.
                  't Is door mensen zoals u dat Tsjernobyl ontploft is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                    Volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is. Spijtig dat ze u niet kunnen bannen omdat u een verzuurd persoon bent.

Badummmmm Tssssssssss

Comment

Volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is.
                      En dan mag je meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Diesel geeft geen beleving, daarvoor moet je benzine hebben.
                        Op mijn traject rij ik liever met een geblazen diesel met koppel onderin, mneit zo tof met de Mazda.

Gaan spelen dan kies ik de Mazda anytime.
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          Op mijn traject rij ik liever met een geblazen diesel met koppel onderin, mneit zo tof met de Mazda.

Gaan spelen dan kies ik de Mazda anytime.
                          Een geblazen 3.0 benzine heeft ook genoeg koppel hoor. Koppel en toeren. Best of both worlds. Onlangs een diesel vervangwagen gekregen, het starten alleen al doet mij huiveren. Maar dat is persoonlijk he, enjoy your diesel
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Een geblazen 3.0 benzine heeft ook genoeg koppel hoor. Koppel en toeren. Best of both worlds. Onlangs een diesel vervangwagen gekregen, het starten alleen al doet mij huiveren. Maar dat is persoonlijk he, enjoy your diesel
                            Een geblazen benzine? Niks van! Een atmosferische heel dikke naftmotor en zelf roeren in de pot, dan pas ben je een echte vent!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Een geblazen benzine? Niks van! Een atmosferische heel dikke naftmotor en zelf roeren in de pot, dan pas ben je een echte vent!
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennyc Bekijk Berichten
                                volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is. Spijtig dat ze u niet kunnen bannen omdat u een verzuurd persoon bent.
                                't is door mensen zoals u dat tsjernobyl ontploft is.
                                epic.quote.

Comment

Doe je zelf eens een plezier en kijk eens in je profiel naar alle berichten dat jij al op dit forum hebt gezet. Nooit iets positiefs, altijd gezaag op een ander. Geen wonder dat leden u minder en minder moeten hebben.
                                  Kijk eens naar uw eigen berichten alvorens een ander aan te vallen. En dat doe je dan nog als "beheerder" van dit forum. Dikke proficiat daarvoor. Helaas voor u laat ik mij niet uit het lood slaan door berichtjes en kinderachtige foto's die gepost worden op een forum, zelfs al komen die van een zogenaamde beheerder.

Hahaha, lees uw eigen bericht ook maar nog eens, qua persoonlijke aanval kan dit wel tellen. Gelukkig voor u zullen de zogenaamde beheerders van dit forum hier ook niks tegen doen, die zijn te druk bezig met enerzijds elkaar en hun vriendjes en anderzijds mijzelf bashen.

Comment

Och Kenny ,das verloren gezegd zenne. Ignore

Comment

Sja, sterke reactie moet ik zeggen. Zegt veel over hoe het er hier aan toe gaat.
                                      Tis door mensen als jij dat het er hier soms zo aan toe gaat. Daar al is aan gedacht ?

Comment

Kijk eens naar uw eigen berichten alvorens een ander aan te vallen. En dat doe je dan nog als "beheerder" van dit forum. Dikke proficiat daarvoor. Helaas voor u laat ik mij niet uit het lood slaan door berichtjes en kinderachtige foto's die gepost worden op een forum, zelfs al komen die van een zogenaamde beheerder.

Hahaha, lees uw eigen bericht ook maar nog eens, qua persoonlijke aanval kan dit wel tellen. Gelukkig voor u zullen de zogenaamde beheerders van dit forum hier ook niks tegen doen, die zijn te druk bezig met enerzijds elkaar en hun vriendjes en anderzijds mijzelf bashen.
                                        Ik heb naar Kenny zijn ouders gebeld, en hij krijgt vanavond geen dessertje na het eten.

Stop nu is met uw gezaag, jij doet zelf niet anders dan mensen belachelijk maken en aanvallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          e9? D3 is rotzooi dan kun je beter een 330d kopen.
                                          Tis dus blijkbaar niet omdat ge zelf zo'n auto verkoopt ge er ook veel van kent.
                                          Ofwel is dit een dubbelaccount, ofwel moeten jullie zelf een forum oprichten...
                                          www.ikdraagniksdanzeverbijopeenforum.be, denk dat die domeinnaam nog vrij is zelfs...

Want men mag hier blijkbaar elk zoekertje posten van op autoscout, kapaza of 2dehands, maar als iemand die zelfstandig is zelf een voorstel uit eigen zaak doet is het vriendjespolitiek...
                                          Ik lees nergens iets in de trant van "kom eens kijken en overtuig jezelf" of andere verkoopspraat. Dit lijkt mij meer een losstaande raad te zijn dan echt een verkoopspraatje...

Comment

Working...
                                          X