Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gij stelt hier vooral uw marchandise voor, iets wat enkel mogelijk is door vriendjespolitiek. Het zal hier nogal een zootje worden als iedere handelaar hier zijn wagens komt slijten. Spijtig dat daar niks aan gedaan wordt. In de verkoopstopics mag er niet over de prijs gezegd worden maar dit mag dan wel zomaar.
Doe je zelf eens een plezier en kijk eens in je profiel naar alle berichten dat jij al op dit forum hebt gezet. Nooit iets positiefs, altijd gezaag op een ander. Geen wonder dat leden u minder en minder moeten hebben.
Gij stelt hier vooral uw marchandise voor, iets wat enkel mogelijk is door vriendjespolitiek. Het zal hier nogal een zootje worden als iedere handelaar hier zijn wagens komt slijten. Spijtig dat daar niks aan gedaan wordt. In de verkoopstopics mag er niet over de prijs gezegd worden maar dit mag dan wel zomaar.
Volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is. Spijtig dat ze u niet kunnen bannen omdat u een verzuurd persoon bent.
't Is door mensen zoals u dat Tsjernobyl ontploft is.
Volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is. Spijtig dat ze u niet kunnen bannen omdat u een verzuurd persoon bent.
Op mijn traject rij ik liever met een geblazen diesel met koppel onderin, mneit zo tof met de Mazda.
Gaan spelen dan kies ik de Mazda anytime.
Een geblazen 3.0 benzine heeft ook genoeg koppel hoor. Koppel en toeren. Best of both worlds. Onlangs een diesel vervangwagen gekregen, het starten alleen al doet mij huiveren. Maar dat is persoonlijk he, enjoy your diesel
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Een geblazen 3.0 benzine heeft ook genoeg koppel hoor. Koppel en toeren. Best of both worlds. Onlangs een diesel vervangwagen gekregen, het starten alleen al doet mij huiveren. Maar dat is persoonlijk he, enjoy your diesel
Een geblazen benzine? Niks van! Een atmosferische heel dikke naftmotor en zelf roeren in de pot, dan pas ben je een echte vent!
volgens mij zit dutry al langer op dit forum dan da em zelfstandig is. Spijtig dat ze u niet kunnen bannen omdat u een verzuurd persoon bent.
't is door mensen zoals u dat tsjernobyl ontploft is.
Doe je zelf eens een plezier en kijk eens in je profiel naar alle berichten dat jij al op dit forum hebt gezet. Nooit iets positiefs, altijd gezaag op een ander. Geen wonder dat leden u minder en minder moeten hebben.
Kijk eens naar uw eigen berichten alvorens een ander aan te vallen. En dat doe je dan nog als "beheerder" van dit forum. Dikke proficiat daarvoor. Helaas voor u laat ik mij niet uit het lood slaan door berichtjes en kinderachtige foto's die gepost worden op een forum, zelfs al komen die van een zogenaamde beheerder.
Hahaha, lees uw eigen bericht ook maar nog eens, qua persoonlijke aanval kan dit wel tellen. Gelukkig voor u zullen de zogenaamde beheerders van dit forum hier ook niks tegen doen, die zijn te druk bezig met enerzijds elkaar en hun vriendjes en anderzijds mijzelf bashen.
Kijk eens naar uw eigen berichten alvorens een ander aan te vallen. En dat doe je dan nog als "beheerder" van dit forum. Dikke proficiat daarvoor. Helaas voor u laat ik mij niet uit het lood slaan door berichtjes en kinderachtige foto's die gepost worden op een forum, zelfs al komen die van een zogenaamde beheerder.
Hahaha, lees uw eigen bericht ook maar nog eens, qua persoonlijke aanval kan dit wel tellen. Gelukkig voor u zullen de zogenaamde beheerders van dit forum hier ook niks tegen doen, die zijn te druk bezig met enerzijds elkaar en hun vriendjes en anderzijds mijzelf bashen.
Ik heb naar Kenny zijn ouders gebeld, en hij krijgt vanavond geen dessertje na het eten.
Stop nu is met uw gezaag, jij doet zelf niet anders dan mensen belachelijk maken en aanvallen.
Tis dus blijkbaar niet omdat ge zelf zo'n auto verkoopt ge er ook veel van kent.
Ofwel is dit een dubbelaccount, ofwel moeten jullie zelf een forum oprichten... www.ikdraagniksdanzeverbijopeenforum.be, denk dat die domeinnaam nog vrij is zelfs...
Want men mag hier blijkbaar elk zoekertje posten van op autoscout, kapaza of 2dehands, maar als iemand die zelfstandig is zelf een voorstel uit eigen zaak doet is het vriendjespolitiek...
Ik lees nergens iets in de trant van "kom eens kijken en overtuig jezelf" of andere verkoopspraat. Dit lijkt mij meer een losstaande raad te zijn dan echt een verkoopspraatje...
Comment