Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 B8 (Part II)

Gezien het Audi A4 B8 reeds 5000 posts heeft staan kan men vanaf nu hier verder.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

oef.. kunnen we dan meteen ook de berline & avant topics hier samenhouden please? Bij de andere merken is er daar meestal ook geen apart topic voor nodig...

Comment

2e deel kan geen kwaad, spreken tenslotte over 4m70

Comment

Over het olie peilen, mijn auto heeft niet eens een peilstok, ik kan alleen via de boordcomputer peilen.
        Wel zit er onder de plastic kap van de motor een stop waar ze een verstelbare peilstok in kunnen steken om de olie handmatig te controleren.

Comment

*kuch* foto's *kuch*

meer hier

Comment

Hoi K'volg dit forum al een tijdje en heb al veel intresante onderwerpen gelezen.
            Na lang twijfelen heb ik vandaag ook ééne besteld.

Audi A4 Avant
            TDI 2.0L 100kW 136pk
            Kleur: Meteoor grijs (pareleffect)
            6 versnellingen

Bekleding: Alcantara & leder zwart sport

Opties:
            Pack "Lifstyle Plus" salonactie 2009
            Xenon koplampen+
            Automatische koplampen
            Sportvering
            Getinte ruiten
            Hill Hold Assist
            Lederen multifunctiesportstuur
            Zonder kentekens

Heb toch een korting kunnen bekomen van 7,5% bij een andere garage kreeg ik zelfs tot 9% maar ja de overname van mijn wagen was dan niet veel.

Nu maar aftellen tot de levering (April).

Weet er iemand welke maat banden en met welke snelheidsindex er op de 17" velgen moeten want ik ga in de tussen tijdt op zoek naar andere velgen, op de meegeleverde velgen (16") laat ik winterbanden monteren.
            vandaag mijn papieren weeste halen nu nog de verzekering in orde brengen, dit kan jammer genoeg maar pas maandag en dinsdag de wagen gaan afhalen. Nog een paar spanende dagen dus.
            meer foto's vanaf volgende week
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bij mij, 18 inch velgen, staken er standaard Pirelli's onder met snelheidsindex Y.

Comment

Wat denken jullie van deze A4?
                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

D - Day vandaag om 16 uur

A4 Avant 2.7 TDI 190 pk Multitronic

Ibiswit
                  Mustang bruine sportzetels
                  Lounche pakket
                  Lifestyle +
                  DVD +
                  Panoramischdak
                  Standverwarming
                  Audi musc interface
                  Bang&Olufsen
                  Xenon +
                  ...

Lekker !!!!
                  Foto's volgen...nadat ik er de eerste duizend kilometer niet meer uit ben geweesd !

Comment

velg beschadigd

ik heb op mijn nieuwe a4 berline 18 duims velgen, type rotor design in audi shop, originele dus. Wagen is twee weken oud en reeds nu is er een klein stukje verf af van de velg, misschien van een steentje of zo, maar dit lijkt me toch niet normaal voor originele velgen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

Joepie , heb juist het bericht van de garage gekregen dat mijn wagen binnen is

ik hoop tegen einde volgende week ermee te kunnen rijden

Comment

Vandaag mijn A4 avant gaan afhalen... toch wel een zalige wagen... panoramisch dak is met deze dagen super. Nu nog twijfel om rs4 velgen te kopen. da zou hem wel volledig af maken...

Comment

Zou er al iemand een idee/foto hebben van de nieuwe stof die ze gebruiken op de sportzetels?
                          Toen ik mijn bestelling plaatste (eind feb) was de huidige stof niet meer verkrijgbaar en hadden ze nog geen idee hoe de nieuwe er zou uitzien. Ik heb toch de sportzetels in stof besteld maar heb nog altijd geen idee hoe de stof zelf er zal uitzien. Hopelijk geen blauw met gele bollen....
                          Gisteren bij de dealer binnen geweest en ook daar hebben ze nog geen stalen binnen gekregen. Hij wist me ook te vertellen dat de wagen nog niet in productie was (voorziene levering = juni).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                            Zou er al iemand een idee/foto hebben van de nieuwe stof die ze gebruiken op de sportzetels?

Comment

een paar foto's van mijn A4 avant die ik vanmorgen in ontvangst heb mogen nemen.

Wel al een paar foutjes ondekt rubber rond de linkerachterruit niet goed gegoten in de mal vanuit de fabriek. en een kras op de rechterachterruit waarschijnlijk van hem op te kuisen. In fel zonlicht zeer vervelend. Morgen weet ik meer wat ze er aan gaan doen.
                              Zou toch nie mogen bij een nieuwe wagen.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fonzie_007 Bekijk Berichten
                                een paar foto's van mijn A4 avant die ik vanmorgen in ontvangst heb mogen nemen.

Wel al een paar foutjes ondekt rubber rond de linkerachterruit niet goed gegoten in de mal vanuit de fabriek. en een kras op de rechterachterruit waarschijnlijk van hem op te kuisen. In fel zonlicht zeer vervelend. Morgen weet ik meer wat ze er aan gaan doen.
                                Zou toch nie mogen bij een nieuwe wagen.

Mijnen a4 stond ook vol krassen op de ruiten, zowel vanachter als opzij, ik weet niet of ik wel echt wil dat ze al die ruiten vervangen. Ik zie wel maar hou me op de hoogte wat ze bij jou aan dit probleem doen. Ik wacht trouwens al 3 weken op een antwoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                  Oei dat vind ik nu niet meteen een verbetering precies. Vind de streepjes van de huidige empore stof juist mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
                                    Mijnen a4 stond ook vol krassen op de ruiten, zowel vanachter als opzij, ik weet niet of ik wel echt wil dat ze al die ruiten vervangen. Ik zie wel maar hou me op de hoogte wat ze bij jou aan dit probleem doen. Ik wacht trouwens al 3 weken op een antwoord
                                    Er is mij vandaag gezegt dat ze de rubber en de ruit gaan vervangen en dat dit onder de garantie valt, het zou er nog bij komen mocht dit niet zo zijn. De stukken moeten wel bestelt worden.

Wat mij na een dag ook al is opgevallen is dat de lak nogal ruuw aanvoelt dit alleen aan de onderste helft van de auto daar waar geen bescherm folie op zat. heeft daar nog iemand last van.

anders rijdt de wagen perfect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fonzie_007 Bekijk Berichten
                                      Er is mij vandaag gezegt dat ze de rubber en de ruit gaan vervangen en dat dit onder de garantie valt, het zou er nog bij komen mocht dit niet zo zijn. De stukken moeten wel bestelt worden.

Wat mij na een dag ook al is opgevallen is dat de lak nogal ruuw aanvoelt dit alleen aan de onderste helft van de auto daar waar geen bescherm folie op zat. heeft daar nog iemand last van.

anders rijdt de wagen perfect.

Ja, een maat van mij heeft een tt besteld en nu blijkt dat de dikte van de lak onvoldoende was, die wou zijn auto laten behandelen bij protech en de lak kwam er gewoon af op zijn motorkap en dak. Ik heb trouwens de mijne ook laten behandelen bij protech, die lak voelt superglad aan, is nu 3 weken en is echt heel gemakkelijk te kuisen, echt een aanrader en zijn prijs zeker waard. Als hij gekuist is, duurt ongeveer een half uurke blinkt die alsof ie uit de showroom komt en je krijgt er 5 jaar garantie op. Ik ben er echt tevreden van.

Van die ruiten, bij mij gaan ze die blijkbaar ook vervangen, maar ik vond het toch spijtig, wel moet ik zeggen dat de naservice in mijn garage tot op heden ok blijkt. Zelf opgebeld door een van de 2 bazen (eigenaars); iets wat ik met mijne mini bij Ottevaere nooit meegemaakt heb.
                                      Goude raad, wil je van dat ruw gevoel af en je lak beschermen en je wagen veel makkelijker kuisen (mag er wel niet mee door de carwash), laat hem behandelen bij protech.

Comment

Bedankt!
                                        Waar heb je dat gevonden? de duitse site?

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Oei dat vind ik nu niet meteen een verbetering precies. Vind de streepjes van de huidige empore stof juist mooi.
                                        Die emore-stof kan alleen op de standaard zetels. De sportzetels hebben altij deen andere stof. Ik weet niet meer hoe die eruit zag maar het was wat lichter grijs volgens mij.

Benieuwd om de zetels eens geheel in de nieuwe stof te zien.

Ik hoop dat het een beetje dat "old-skool"-effect heeft zoals bij de vorige stof, vond dat wel leuk.

Comment

Working...
                                        X