Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie fiets ! Dat is rijden met plezier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
      Mooie fiets ! Dat is rijden met plezier.
      Thx!

Wielertoeristen noemen ze dat!

Comment

• 38km/h ... knap!
        Goed fietske, en heel goede benen.

Comment

• Benen zijn inderdaad goed, mag ook wel, reeds 5.820 km's dit jaar. Nooit deed ik beter.

Comment

• Tja, als al het legermateriaal naar Oekraine vertrokken is, en de Russen daar tegen gehouden worden, dan heeft defensie niet veel werk zeker :-)
            Ik vind het toch knap om zo lang 200W aan te houden, maar ook dat je met 200W 38km/h kan rijden. Je zal behoorlijk aerodynamisch zitten op je fiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Tja, als al het legermateriaal naar Oekraine vertrokken is, en de Russen daar tegen gehouden worden, dan heeft defensie niet veel werk zeker :-)
              Ik vind het toch knap om zo lang 200W aan te houden, maar ook dat je met 200W 38km/h kan rijden. Je zal behoorlijk aerodynamisch zitten op je fiets.
              Ik werk voltijds en mag nochtans maar max. 2 uur sport per week tijdens m'n uren doen. Al de rest is dus buiten de uren. Werk wel onregelmatige uren.

Die 38 per uur is uiteraard in groep. En die 209W (gewogen gemiddelde 230W) is een gemiddelde, van de 112 km's heb ik ongeveer zo'n 12 km kop gereden en 14 km alleen gereden, kopbeurten situeren zich tussen de 300 en 400W. Als er 'gespeeld' wordt fluctueert die vermogenscurve enorm, van de ene moment soms maar pakweg zo'n 100W tot enkele seconden later meer dan 1.000W. Als ik op m'n eentje een meer doorgedreven 3u training doe dan ligt het gemiddelde vermogen rond de 240/250W, maar dat is dan een gelijkmatige curve en dan ligt de gemiddelde snelheid tussen de 34 en 35 per uur. Wattages zijn ook altijd gerelateerd aan het lichaamsgewicht, zeker als het omhoog gaat. Vorige week in de Voerstreek gaan rijden, trapte op sommige hellingen tot 500W met m'n 76 kg lichaamsgewicht terwijl naast mij ene reed die meer dan 10 kg lichter woog en zo'n 300W trapte. Maar inderdaad, ik lig vrij laag op de fiets, geen spacers onder de stuurpen en dikwijls plat op 't stuur. Scheelt uiteraard wel een pak watts. En de aerodynamische fiets zal ook wel een (heel) minieme rol spelen.

Comment

• Zomer

Last edited by Hayes; 2 Weken Geleden.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Knappe foto’s.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Solo weekend avondritjes op het jaagpad, zalig. Geen stuntelende bejaarden op e-bikes en geen asociale hordes wielertoeristen ... gewoon knallen!

Erg laat met het compliment, maar dit is een knal foto! En de foto is mede 'knal' omdat je ziet wat je aan het doen bent op de fiets. Echt chapeau.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

Erg laat met het compliment, maar dit is een knal foto! En de foto is mede 'knal' omdat je ziet wat je aan het doen bent op de fiets. Echt chapeau.
                      Merci.

Foto van vorige week.

Last edited by Jakkel; 1 Week Geleden.

Comment

Working...
                      X